Sivu 4 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 165

Aihe: PokemonGo Höyryttelijöiden Jahti!

  1. #61
    Miten Nintendo tekee tällä sosiaalisella ilmiöllä bisnestä? Maksaako ohjelma, paljonko, onko peliin sisäänrakennettu muita rahastusmekanismeja, kuten monessa nettipelissä eli voiko (täytyykö) ostaa jotain tavaroita tms., jotta pääsisi parempiin tuloksiin?

     
     
  2. #62
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Siinä on toki mikromaksuja, voit ostaa kaikkia tavaroita lisää oikealla rahalla. Näitä tavaroita saa toki myös vain pelaamalla peliä eli mikään pakko ei ole maksaa.

     
     
  3. #63
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    @VapeTrix, ei kannata samoja pokemoneja säilytellä useampaa kappaletta. Siirrät huonoimman CP:n omaavat professorille ja saat tilalle karkkia jolla voit sitten parantaa sitä jäljellejäävää valioyksilöä.

    e: Perkele, pahoittelen tuplia

     
     
  4. #64
    VapeTrix
    Vieras
    Ktdd joo mutta osista pokemoneja kun keräät x10 niin saat pokemonista seuraavan muodon. Eli sen kehitys askeleen. Ktdd mun pitää hankkii patrikki pirtelöö metsästyksee viimeset meni just

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  5. #65
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Fuck, minä en tuosta ollut tietoinen Onko sulla listaa että mitä pokemoneja tuo koskee?

     
     
  6. #66
    VapeTrix
    Vieras
    En oo vielä varma odotan listaa itsekkin virallista listaa. Mut drowzee ainakin

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  7. #67
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Minä en kyllä onnistu googlella löytämään yhtään sivua missä kerrottais tuosta 10x-jutusta, jokainen ohje vain sanoo että huonoimmat kannattaa siirtää professorille.

     
     
  8. #68
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Minä en kyllä onnistu googlella löytämään yhtään sivua missä kerrottais tuosta 10x-jutusta, jokainen ohje vain sanoo että huonoimmat kannattaa siirtää professorille.
    Mun käsittääkseni juuri noin, professorille vaan. Karkeilla sit kehitetään seuraavaan
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  9. #69
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    103
    Sellainen huolestuttava piirre tuossa on, että pokemonin nappaus onnistuu myös auton nopeuksissa. Tekstaaminen/puhuminen ja ajaminen aiheuttaa jo aivan tarpeeksi onnettomuuksia. Peliin pitäisi ehdottomasti lisätä esto nopeuden kasvaessa!! Tämän siis tiedän koska rouva nappasi 6 pokemonia kauppareissun aikana (12km).

     
     
  10. #70
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ja pyörällä ajetaan nokka puhelimessa kiinni. Ei mee kauaa kun sattuu juhaa/jaanaa leukaan pipi...

    -mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ja pyörällä ajetaan nokka puhelimessa kiinni. Ei mee kauaa kun sattuu juhaa/jaanaa leukaan pipi...

    -mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
    Juha ei pelaa pokemonia ja juha pyöräilee helvetin harvoin

     
     
  12. #72
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toni Näytä viesti
    Sellainen huolestuttava piirre tuossa on, että pokemonin nappaus onnistuu myös auton nopeuksissa. Tekstaaminen/puhuminen ja ajaminen aiheuttaa jo aivan tarpeeksi onnettomuuksia. Peliin pitäisi ehdottomasti lisätä esto nopeuden kasvaessa!! Tämän siis tiedän koska rouva nappasi 6 pokemonia kauppareissun aikana (12km).
    Siinä on eräänlainen esto nopeuksille. Munia ei pysty hautomaan jos nopeus ylittää 20km/h... Mutta sun rouvassahan tuo vika on eikä pelissä, anna piiskaa sille.

     
     
  13. #73
    VapeTrix
    Vieras
    Ktdd joo korjaan sitä 10 pokemonin juttua.. Luin huonosti forkkia. Tosiaa jos keräät monta pokemonia niin voi evolvaa yhden kun saat niitä candeja ihmeellistä vihas kyllä yks peli saa mut no can do baby dooll

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    103
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Siinä on eräänlainen esto nopeuksille. Munia ei pysty hautomaan jos nopeus ylittää 20km/h... Mutta sun rouvassahan tuo vika on eikä pelissä, anna piiskaa sille.
    Sen verran siis korjataan, että itse ajoin ja hän napsi haulikkopuolelta pokemoneja Siinä vaan tuli mieleen, että tuo on vaarallista, jos ajaa samaan aikaan. Prosessi oli vieläpä sellainen, että pokemonin sai "napattua" kadulta autoon. Sen jälkeen pokemoni hyppi ympäri autoa, kun sitä yritti "pallottaa".

     
     
  15. #75
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toni Näytä viesti
    Sen verran siis korjataan, että itse ajoin ja hän napsi haulikkopuolelta pokemoneja Siinä vaan tuli mieleen, että tuo on vaarallista, jos ajaa samaan aikaan. Prosessi oli vieläpä sellainen, että pokemonin sai "napattua" kadulta autoon. Sen jälkeen pokemoni hyppi ympäri autoa, kun sitä yritti "pallottaa".
    No siinä tapauksessa hyväksyn. Kannattaa ottaa se AR pois päältä niin ne pokemonit ei pompi ympäri autoa tai muitakaan paikkoja.

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    103
    Mitäs tuo hautominen on?

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    103
    jaa sitten vielä, että mikä on AR?

     
     
  18. #78
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Pokestopeilta voi saada munia, jotka laitetaan sitten Incubatoriin yksi kerrallaan. Muna voi olla joko 2km, 5km tai 10km. Kun kävelee määrätyn matkan niin munasta kuoriutuu joku pokemon.



    Oikeassa yläkulmassa lukee AR (tuossa kuvassa jostain syystä Camera), silloin lähtee tuo oikea kuva pois ja tilalle tulee ruohotausta tähän tyyliin:



    Helpompi saada pokemon kiinni kun se pysyy tuossa ruudun keskellä koko ajan.

     
     
  19. #79
    VapeTrix
    Vieras
    Ktdd on oikeassa ja infoa riittää. Ainaki official tahoilta tullu tietoo et seuraavat päivitykset tulee parantaa servuja, gps tarkkuutta ja jopa akunkestoa toki sen kun näkis. Tämän jälkeen saattaanee tulla uusia örkkejä. Ar tosiaan syö akkua ja vaikeampaa metsästää noit pokeja ku ne liikkuu. Outoa että toi virransäästö ei vielkää toimi et näyttö sammuis ku kääntää näytön ylösalas ja peli ilmottais värinällä pokesta.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  20. #80
    VapeTrix
    Vieras
    Itse oon level 6 jo tänään tuli yhteensä 14 km käveltyä joten liikuntaa tulee ja koirakin tykkäsi

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •