Sivu 1 / 9 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 165

Aihe: PokemonGo Höyryttelijöiden Jahti!

  1. #1
    VapeTrix
    Vieras

    PokemonGo Höyryttelijöiden Jahti!

    Avataas nyt tällänen ketju tänne niin saadaan pokemon go pelaajille omapaikka niin kenellekään ei tuu paha mieli! ja miehet ja naiset saa rauhassa keskustella aiheesta
    Ps:Yllöpito saa poistaa jos kokee vääräksi





    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  2. #2
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Pitihän se vanhan äijänkin testata tää kohupeli
    Sen verran jaksoin et ekan poken nappasin ja sit poistin koko sovelluksen. Ei oo mun juttu

     
     
  3. #3
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Kaikkea sitä.....

     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Täällä on pelattu keskiviikosta asti
    Nyt levelillä 6, nähny 21 pokémonia, saanu kiinni 20. Muutama kehitetty, yks haudottu munasta ja kaks inkubaattorissa tällä hetkellä.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    103
    Tämä on minun mielestä loistava homma!!! Itse en aio peliä ladata tai käyttää, koska ei ole minua varten. Siltikin tämä on varmaankin nykyajan versio pihapeleistä. Kaikki pelit mitkä saa nuorison ja vanhemmankin väen lähtemään ulos harrastamaan on melkein Nobelin palkinnon arvoisia . Jännä nähdä miten tämän käy sitten talvella

     
     
  6. #6
    VapeTrix
    Vieras
    no vähän ihmetystä ketju herätti! mut tosiaa täällä voi sit rauhassa aiheesta turista! iällä ei ole merkitystä ps bussi kuskikin pelasi tätä peliä ja ikää oli 62 ja oli höyryttelijä pientä ongelmaa on itsellä ton gps:n kanssa :

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    49
    Aamulla heräsin ja kattelin, että miks naapurin muksut on takapihalla leikkimökin takana... Empä itsekkään tienny että siellä on pokemoneja... hetken sain raapia päätä ennen ku tajusin mistä oli kyse

     
     
  8. #8
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toni Näytä viesti
    Tämä on minun mielestä loistava homma!!! Itse en aio peliä ladata tai käyttää, koska ei ole minua varten. Siltikin tämä on varmaankin nykyajan versio pihapeleistä. Kaikki pelit mitkä saa nuorison ja vanhemmankin väen lähtemään ulos harrastamaan on melkein Nobelin palkinnon arvoisia . Jännä nähdä miten tämän käy sitten talvella
    Juuri näinTyttökin tuon asensi puhelimeensa ja ravaa nyt ympäri kyliä jahdissa, helposti tulee yli 10km päivässä liikuntaa.
    Spoileri!

     
     
  9. #9
    VapeTrix
    Vieras
    jaahas mulla lakkas toimimasta kokopeli herjaa gps errorii..

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  10. #10
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kyllä tämä peli on pelastus. Oma poikakin on vähän pullukan puoleinen (NIINKU ISÄNSÄ HÖHÖ) mutta tämä on saanut sen kyllä liikkeelle. Hieman harmittaa kun ei puhelimessa toimi ja tablettia on vaikea kantaa, mutta tämän innostuksen johdosta pitää varmaan uus puhelin sille hommata...

     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Just nyt ei toimi varmaan missään kun on serverit tukossa:/

     
     
  12. #12
    VapeTrix
    Vieras
    saaki tää ketju siunauksen ? joo ei toimi mullakaan

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  13. #13
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Kärkölä
    Viestit
    57
    Täytyyhän se tämä kokeilla kunhan saisi tehtyä tunnukset! Servut ihan tukossa!

    Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  14. #14
    Millaisiahan lieveilmiöitä vielä on luvassa? Oli ihan nokkela tuo ryöstäjien väijytyspiste jonkun harvinaisen pokemonin luona. Periaatteessa voit nykyään kuvata mitä tahansa ja kertoa pelaavasi pokemonia: "Anteeksi, neidin hameen alle piilottelee Vagichu."

    Pelinä ei kiinnosta joten tuskin tulen koskaan kokeilemaan, mutta ilmiönä toki mielenkiintoinen.

     
     
  15. #15
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Harvinaisen pokemonin luona? Näkeeks tuossa kaikki pokemonit jos on samoilla nurkilla? Eli jos näyttää että tuossa tiellä on pokemon niin minä ja joku lähistöllä oleva pokepallon metsästäjä nähdään se ja nopeempi nappaa? En oo viel päässy ees koittaan pelaamista

     
     
  16. #16
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Harvinaisen pokemonin luona? Näkeeks tuossa kaikki pokemonit jos on samoilla nurkilla? Eli jos näyttää että tuossa tiellä on pokemon niin minä ja joku lähistöllä oleva pokepallon metsästäjä nähdään se ja nopeempi nappaa? En oo viel päässy ees koittaan pelaamista
    Noin mä olen ymmärtänyt et se sama pokemon näkyy kaikille pelaajille....

    Tulee vielä joukkotappelu kun joku vie toisen nenän edestä

     
     
  17. #17
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fetzer Näytä viesti
    Täytyyhän se tämä kokeilla kunhan saisi tehtyä tunnukset! Servut ihan tukossa!

    Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla
    Suosittelen Google-tunnareita, noitten kouluttajatunnareitten kanssa on ollu ongelmia.

     
     
  18. #18
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Niitä näkyy ymmärtääkseni jokaiselle oma, eikä välttämättä metrilleen samassa paikassa.

     
     
  19. #19
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kyllä ne pokemonit näkyy kaikille, tässä esimerkki rapakon takaa kun puistossa oli harvinainen pokemon:


     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    103
    No ompahan ainakin mahdollisissa ryöstötapauksissa silminnäkijöitä Ja parempaa tulosta voisi rosmot tehdä ottomaatin luona, kuin harvinaisen pokemonin mutta kukin tyylillään

     
     
Sivu 1 / 9 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •