Tulokset 1 - 13 / 13

Aihe: Sivuleikkurit ja pihdit coilien tekoon

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    44

    Sivuleikkurit ja pihdit coilien tekoon

    Rupesi v*tutmaan nuo vähän sinnepäin toimivat kinkki työkalut ja pienen etsinnän jälkeen tuli havaittua, että saahan noita kunnollisia pihtejä/sivuleikkureita ihan paikkakunnan kivijalkaliikkeestä. Knipex (Made in Germany) on havaittu muissakin esim remppa hommissa aivan loistavaksi tuotteeksi. Sivareilla niin isoja nauloja/ruuveja katkottu, kuin ikinä voima käsissä antanut myöten. Terät uudenveroisessa kunnossa silti . Elinikäinen takuu ei haittaa yhtään .

    Kaikien coilin vääntäjien pakista kuuluisi löytyä tällaiset: https://www.karkkainen.com/verkkokau...uleikkuri#spst

    4003773011996.jpg
    Lisäksi otin matkaan : https://www.karkkainen.com/verkkokau...4rkipihti#spst
    Kuvasta poiketen pienempi 140 mm oli oma valintani.

    4003773010852.jpg
    5 eur saa kinkkipihdit, 10 eur kinkeissä tai muualla halpamaissa tehdyt pihdit ja 20 eur saa Saksassa työkaluteräksestä tehdyt eliniän kestävän pihdit, joita ei tarvitse hankkia, kuin kerran. Jokainen lompakkonsa mukaan valitsee .

    PS. Vanha sanonta, köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa, pätee tähänkin .

     
     
  2. #2
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 11:25.

     
     
  3. #3
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Hasty, mitä tapahtu? Tää oli ensin mitä ostin tänään ketjussa ja nyt teit sille oman ketjun!
    e. Noi mikrosivuleikkurit näyttää kyllä kestäviltä. Paremmat varmaan kun ud:n pikku pikku nipsuttimet.

     
     
  4. #4
    Kuten työkaluissa yleensä, näihinkin kannattaa vähän panostaa. Maksaa tosiaan sen parikymppiä ja ostaa laadukkaat sivuleikkurit. Sopivan kapeakärkiset, terävät ja kestävät, niin homma toimii. Hyviä merkkejä sekä malleja löytyy useampia, ja kyllä sen laadukkaan tuotteen eron heti kourassa tuntee vrt. halpisversiot.
    "Not a bad life really"

     
     
  5. #5
    VapeTrix
    Vieras
    mulla kiinan leikkurit kestäny jo 4 vuotta ja dremmelillä terotan jos tylsistyy

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  6. #6
    En sitten tiedä liittyykö miten höyryttelyyn. Kanthal katkeaa jo pelkällä tuimalla katseella tai viimeistään kynsileikkurilla, mutta kiva juttu.

     
     
  7. #7
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    En sitten tiedä liittyykö miten höyryttelyyn. Kanthal katkeaa jo pelkällä tuimalla katseella tai viimeistään kynsileikkurilla, mutta kiva juttu.
    Mun mielestä liittyy höyryttelyyn. Jos tarvitset setupin tekoon työkaluja, niin kai niistä voi tehdä ketjun jos haluaa, on täällä paljon turhempiakin ketjuja. Sitäpaitsi, kaikilla ei ole tuimaa katsetta.
    "Not a bad life really"

     
     
  8. #8
    VapeTrix
    Vieras
    pottula mä ku katson ss lankaa ni se vaan nauraa mulle

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  9. #9
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ega-sivuleikkurit palvelleet 2 vuotta hyvin. Löytyy Motonetistä myös. Baskimaassa on aina osattu terästä käsitellä (aseita ja työkaluja).
    Jos sattuu Hyvinkäällä Motonettiin, niin löytyy, muualta loppu.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    44
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Hasty, mitä tapahtu? Tää oli ensin mitä ostin tänään ketjussa ja nyt teit sille oman ketjun!
    e. Noi mikrosivuleikkurit näyttää kyllä kestäviltä. Paremmat varmaan kun ud:n pikku pikku nipsuttimet.
    Yritin pariin otteeseen laittaa hankinta-ketjuun viestin, muttei "mennyt läpi" ja tullut viesti näkyviin. Toisella kerralla kopion tekstin ja testasin tehdä uuden ketjun, josko toimisi. Toimi näköjään. Ihanaa tämä Tablet/Android foorumikäyttö .

     
     
  11. #11
    Knipexit vaihtui nyt PIERGIACOMI TRE-03-NB versioon. Elektrolinnasta tilasin. https://www.elektrolinna.fi/kauppa/i...oodi=TRE-03-NB
    Ensituntuma että ovat paremmat, tai onko sitten uutuuden tunne.


     
     
  12. #12
    Höyryttelijä BaJari's Avatar

    Liittynyt
    12/2020
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    48
    Itellä Bachon 4130 sivuleikkurit

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Mulla on jotkut halpis sivarit. Kyllä niillä nyt juur ja juur oon pärjänny... Vois kyllä silti jotkut laadukkaammat hankkia...

     
     
Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •