Tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: Mikä laite egotikulla höyryttelevälle lahjaksi?

  1. #1

    Mikä laite egotikulla höyryttelevälle lahjaksi?

    Kyseessä poikaystävä kenet sain siirtymään tupakoinnista höyryttelyyn n. puolitoista kuukautta sitten, pärjännyt hyvin perus-egotikulla.
    Synttäriksi ajattelin hänelle ostaa paremman laitteen; saisi olla helppokäyttöinen mutta kuitenkin selvästi parempi? Eli box-modit ei taida olla vaihtoehto.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Jokin näistä uusista ego tikuista kenties? Ego AIO pelaa hyvin ja itsellä hyvä matkamodi. Ei vuoda ja akkukin kestää kohtuu hyvin niin pieneksi laitteeksi. Sitten on muut valmistajat, kaikissa sama periaate, AIOssa ainoa miinus on että tehot tippuu kun akku tyhjenee. Itsellä ei suurta ongelmaa sen kanssa. Ja hinta on halpa. Näistä tämän ryhmän laitteista itse lähtisin ostamaan. Varmaan lähes kaikki isommat merkit valmistaa näitä, joten katso kaupasta mallit ja youtubesta videoo miltä näyttää käytössä, sekä arvosteluja.

    Tämä nyt ponnahti ekana mieleen, joten olen vain yksi monien joukossa, saattaa olla parempia ehdotuksia, uusia laitteita tulee niin paljon että kaikkia ei enää tule niin tutkittua, saatikka että joku ostaisi ne kaikki. Katso Urdun videoita, Suomeksi ja asiallisia. Voisin melkein sanoa että ostit sitten minkä vaan uusista modeista, ei niistä yksikään enään huono ole, niin paljon on kehitystä tapahtunut.

     
     
  3. #3
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Miksi ihmeessä ei boxi?
    Paljon oot ajatellu sijoittaa rahaa lahjaan?
    Näiden settiin hinnat kun pyörii välillä 50€-helvetin kallis.

     
     
  4. #4
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Riippuu vähän siitä, mikä Ego-mallinen kapistus kaverilla nyt käytössä.
    Jos "perus-Ego", eli ilman säätömahdollisuuksia esimerkiksi Finnvapen myymällä Innokinin Endura T18E-kitillä ei metsään mennä plus laite sopii hyvin vähän tiukempaan imuun tottuneille?
    Jos taas kyseessä oli säädettävä tikku, kuten Twist olisi Joytechin uutukainen Ego One Twist passeli, saatavuus tosin vielä vähän heikko.
    KGO & Twist

     
     
  5. #5
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Rupesin oikeen miettiin, tän kysymyksen olisit voinu laittaa johonkin valmiiseen ketjuun. Tärkeä kysymys mutta ei uuden ketjun väärti! IMO

     
     
  6. #6

     
     
  7. #7
    Tuli vastaan Kanger Subvod Mega. Luulisin että olisi hyvä vaihtoehto! Mitä mieltä?

     
     
  8. #8
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Kangerista saattaa lähteä aika lämpimät ja runsaat höyryt. Voi olla järkytys egotikun jälkeen?? Kokeilemalla selviää

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    29
    Kangerin tuotteilla lopetin itse häkämyrkyttelyn, heidän tuotteistaan löytyy kyllä aloittelijallekin sopiva laitos

     
     
  10. #10
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2016
    Sijainti
    Eurooppa
    Viestit
    6
    Voin tuota Innokin Endura T18E:tä suositella, itse vaihdoin juuri perus-tikku-510-T-mallista siihen ja toimii kuin unelma! Tosi helppo käyttää, suht pieni (about eGo-tikun kokoinen) eikä oo pahan hintainenkaan. Plussaa kivat värit, itellä turkoosi. Akku kestää satunnaisessa vapottelussa mulla 2,5 päivää, dataillessa/ketjuhöyrytellessä päivän. Merkkivalot on tosi kätevät, niistä näkee milloin kannattaa varautua lataamaan akku uudestaan (muuttuu vihreä-keltainen-punainen). Taitaa olla myös uuden EU-direktiivin mukainen laite, eli sinänsä järkevä hankinta tulevaisuutta ajatellen eGo AIO:sta oon kans kuullut paljon hyvää mut sitä ei oo tullut testattua.

    Edit: Akku menettää tehoaan aika nopeasti nyt kun on ollut pari viikkoa käytössä, kestää vähän yli puoli päivää jos vapottaa koko ajan. Kuljen nykyään powerbankin kanssa jos tarttee olla pidempiä aikoja ilman latausmahdollisuutta. Tässä on kuitenkin passthrough-toiminto, joka on aivan loistava Laite kiinni powerbankiin ja höyryttely jatkuu Käytössä on ollut aivan mahtava laite (vrt. 510-T), ei yhtä ainuttakaan nestevuotoa vielä, atot tosin kärähtää aika nopeasti jos ei oo tekniikka hallussa (itse aiemmin käyttänyt automaattiakkuja). Mutta edelleen 5/5 laite aloittelijalle!
    Viimeksi muokannut Jamie93; 24.07.16 kello 22:07.

     
     
  11. #11
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Rupesin oikeen miettiin, tän kysymyksen olisit voinu laittaa johonkin valmiiseen ketjuun. Tärkeä kysymys mutta ei uuden ketjun väärti! IMO
    Kääk, onko foorumi nyt tärviöllä? Soittakaa

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    Itseltäkin löyty tollanen egotikku mitä pari vuotta sitten viimeksi käyttänyt. Kokeilin nyt kunnon laitteiden jälkeen, niin voi melkeen sanoa et mikä vaan on edistystä tuohon verrattuna
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
Keskustelu Laitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •