Sivu 5 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 264

Aihe: Smok TFV-8 Cloud Beast

  1. #81
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Veikkaan että ne langat tiivisteen alla ovat vituillaan, saattaa aiheuttaa shortin tai sitten se että kontaktia ei ole.
    Juu ihmettelinkin kun 2 lankaa törröttää ulos coilista ja kokeilin kyllä lyhentääkin niitä mutta ei auttanut. Pitäis varmaan koittaa katkasta ne ihan pieneksi seuraavaks.

     
     
  2. #82
    Joo emmä saa tätä toimimaan kun ei ees tiiä miten noi langat tuolla pitäis olla. Onneks sentää toinen atopää on kunnossa. Tässä vaan on ne huonot kierteet. Onko muilla ollu samoja ongelmia vai sattuko mun kohalle nyt vaan huonot atopäät?

     
     
  3. #83
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kaalimaa
    Viestit
    80
    Mulla ei ole kokemusta näistä clearoista mutta nyt alkoi kiinnostamaan. Kuinka usein atopäätä pitää vaihtaa (olen raskaan sarjan höyryttelijä) ja millä VG/PG/nikotiinisuhteilla tuo toimii kunnolla? Itsehän miksaan useimmiten 75/25 VG/PG ja 2-4 mg/ml -litkuja RBAvirityksiini.

     
     
  4. #84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhinaaja Näytä viesti
    Mulla ei ole kokemusta näistä clearoista mutta nyt alkoi kiinnostamaan. Kuinka usein atopäätä pitää vaihtaa (olen raskaan sarjan höyryttelijä) ja millä VG/PG/nikotiinisuhteilla tuo toimii kunnolla? Itsehän miksaan useimmiten 75/25 VG/PG ja 2-4 mg/ml -litkuja RBAvirityksiini.
    Tällä hetkellä itsellä on nesteet varmaan tuolla 70-80vg ja 20-30pg välissä. Itsellä mennyt nyt reilu 250ml, eikä ainakaan vielä ole vaihtokunnossa. Piti tämä quad-viritys ja se octopussy höyrytellä pikaisesti alta pois että pääsee RBA:ta säätämään, mutta ei mennyt tämä eka ainakaan pikaisesti.

     
     
  5. #85
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhinaaja Näytä viesti
    Mulla ei ole kokemusta näistä clearoista mutta nyt alkoi kiinnostamaan. Kuinka usein atopäätä pitää vaihtaa (olen raskaan sarjan höyryttelijä) ja millä VG/PG/nikotiinisuhteilla tuo toimii kunnolla? Itsehän miksaan useimmiten 75/25 VG/PG ja 2-4 mg/ml -litkuja RBAvirityksiini.
    Täällä ollut pari viikkoa Q4-atopää käytössä ja nestettä mennyt ~200ml eikä tunnu olevan vielä vaihdon tarpeessa. Neste 90/10 luokkaa eli pg:t ainoastaan tiivareista.

     
     
  6. #86
    Tulipahan tämäkin testattua. Periaatteessa kiva lelu, vaatii vaan toimiakseen kunnolla liikaa tehoja mun makuun. RBA-päähänkään en keksinyt mitään järkevää setuppia, jolla olisi toiminut maltillisilla wateilla.

    Varmaan ihan hyvä laitos, ei vaan mun mieltymyksiin natsannut.
    "Not a bad life really"

     
     
  7. #87
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Tulipahan tämäkin testattua. Periaatteessa kiva lelu, vaatii vaan toimiakseen kunnolla liikaa tehoja mun makuun. RBA-päähänkään en keksinyt mitään järkevää setuppia, jolla olisi toiminut maltillisilla wateilla.

    Varmaan ihan hyvä laitos, ei vaan mun mieltymyksiin natsannut.
    Sun pitää kokeilla sitä 25mm tfv8 big babya kun tulee myyntiin. Vai oliko nää v8:t nyt tässä?

     
     
  8. #88
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Sun pitää kokeilla sitä 25mm tfv8 big babya kun tulee myyntiin. Vai oliko nää v8:t nyt tässä?
    Nää, mennään mieluummin näillä nykyisillä, paremmin miedoimmille löylyille tehdyillä tankkiatoilla...
    "Not a bad life really"

     
     
  9. #89
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Onko beastin ja babyn välillä kuinka isoja eroja höyryn laadussa?
    Vähän tuo hirmuinen atopäiden kesto houkuttelis, mutta tarvis olla 22 mm ja mieluusti vielä toimia 60 watin tehoilla.
    KGO & Twist

     
     
  10. #90
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Onko beastin ja babyn välillä kuinka isoja eroja höyryn laadussa?
    Vähän tuo hirmuinen atopäiden kesto houkuttelis, mutta tarvis olla 22 mm ja mieluusti vielä toimia 60 watin tehoilla.
    Ei maussa hirveesti eroa ole, mutta höyryn määrässä tietenkin. Beast kestää huomattavasti enemmän tehoja. Baby beast ei kyllä mulla suodata mitään älyttömiä määriä sit VG:tä läpi ennenku atopää menee huonoksi.

     
     
  11. #91
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tank81 Näytä viesti
    Ei maussa hirveesti eroa ole, mutta höyryn määrässä tietenkin. Beast kestää huomattavasti enemmän tehoja. Baby beast ei kyllä mulla suodata mitään älyttömiä määriä sit VG:tä läpi ennenku atopää menee huonoksi.
    Mulle riittää jos kestää ees desin.

     
     
  12. #92
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    DIY-nesteiden pyöriessä noin omakustannehinnoissa periaatteessa "alle Maxi-askin per päivä" on selvää säästöä.
    KGO & Twist

     
     
  13. #93
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    DIY-nesteiden pyöriessä noin omakustannehinnoissa periaatteessa "alle Maxi-askin per päivä" on selvää säästöä.
    Tuonhan tavoitteen saavuttaa jo valmisnesteillä ja atopäänvaihdolla kerran pari viikossa.
    Täähän on halpaa kun saippua.

     
     
  14. #94
    Höyrykonkari T3PPP0's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    109
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Tulipahan tämäkin testattua. Periaatteessa kiva lelu, vaatii vaan toimiakseen kunnolla liikaa tehoja mun makuun. RBA-päähänkään en keksinyt mitään järkevää setuppia, jolla olisi toiminut maltillisilla wateilla.

    Varmaan ihan hyvä laitos, ei vaan mun mieltymyksiin natsannut.
    Jos on baby beast kyseessä voin ostaa pois kuleksimasta😁

     
     
  15. #95
    Lainaus Alkuperäinen postaaja T3PPP0 Näytä viesti
    Jos on baby beast kyseessä voin ostaa pois kuleksimasta
    Eipä ollut, ja myyty jo pois. Kiitokset kuitenkin tarjouksesta.
    "Not a bad life really"

     
     
  16. #96
    Kuumuuko muilla tämä tai Baby beast tosi nopeesti kun höyryttelee? Oma baby beast kuumuu ihan tulikuumaksi jo kolmen/neljän hönkäyksen jälkeen kun 60W vetelee.

     
     
  17. #97
    Ymmärsin jo ainaki revikoista et tuppaa toi baby kuumumaan. Isompi malli ei juurikaan kuumene. Lämpenee kyllä mut ei liikaa. Ihan normaalii noil pienemmil atoil joitte läpi ajetaan enempi wattei.

     
     
  18. #98
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamer420 Näytä viesti
    Kuumuuko muilla tämä tai Baby beast tosi nopeesti kun höyryttelee? Oma baby beast kuumuu ihan tulikuumaksi jo kolmen/neljän hönkäyksen jälkeen kun 60W vetelee.
    Mikäs modi ?
    Aikaisemmin mulla oli tämä (TFV8) ja Sigelein 213w combona ja ei juuri lämmennyt, nyt kun uuden päivityksen myötä tuli käyttöä Cuboidille niin siinä kyllä lämpenee modi sekä tankki aikalailla kun hetken höyryttelee.

     
     
  19. #99
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Mikäs modi ?
    Aikaisemmin mulla oli tämä (TFV8) ja Sigelein 213w combona ja ei juuri lämmennyt, nyt kun uuden päivityksen myötä tuli käyttöä Cuboidille niin siinä kyllä lämpenee modi sekä tankki aikalailla kun hetken höyryttelee.
    Topbox Mini. En oo huomannu että modi olis mitenkään lämminnyt, mutta tankki sitäkin enemmän ja tankin lasi aivan huurussa

     
     
  20. #100
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110
    Tuli sitten tänään testattua ensimmäistä kertaa Q4 päätä. Ensimmäiseksi kamala vuoto johon luulin löytäneeni ratkaisun ku runkkasin törröttävät vastuslangan päät takaisin tiivisteen alle. Tämän jälkeen ongelmaksi muodostui "no atomizer" ei auta vaikka millä modilla koittais. Normit V8 päät toimii moitteitta. Mistäs vois vikaa lähteä ettimään. Huomasin myös, että Q4 on pari milliä V8 lyhyempi. Johtuuko siis siitä ettei saa kosketusta modiin?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •