Sivu 14 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314
Tulokset 261 - 264 / 264

Aihe: Smok TFV-8 Cloud Beast

  1. #261
    Höyryttelijä pihkoo's Avatar

    Liittynyt
    10/2016
    Sijainti
    Suomen TEXAS
    Viestit
    84
    Nyt löysin etsiessäni tietoa just tuosta Smokin TFV8 vuotamisesta niin ohjeen jolla saa niin Smokin kuin muiden tankkien joihin olen testannut tuloksen ettei tankki enää vuoda vaikka tankin täyttää syöttö auki ja ilmat auki.
    Ja tuo korjaus on siis kasattavaan päähän sopiva. Eikä siis valmiisiin vastuksiin valitettavasti.

    https://www.youtube.com/watch?v=KJ4GTfB5EMA&t=926s
    Do not give up
    Smoking is dead
    Vaping is future
    Future is now

     
     
  2. #262
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pihkoo Näytä viesti
    Nyt löysin etsiessäni tietoa just tuosta Smokin TFV8 vuotamisesta niin ohjeen jolla saa niin Smokin kuin muiden tankkien joihin olen testannut tuloksen ettei tankki enää vuoda vaikka tankin täyttää syöttö auki ja ilmat auki.
    Ja tuo korjaus on siis kasattavaan päähän sopiva. Eikä siis valmiisiin vastuksiin valitettavasti.

    https://www.youtube.com/watch?v=KJ4GTfB5EMA&t=926s
    Siis sulla valskaa tankkauksen yhteydessä valmiilla ja rakennettavilla päillä? Oon käyttäny pelkästään valmiita päitä toista vuotta(?), eikä kertaakaan oo vuotanu. Ja aina on ollu ilmarööri auki, samassa asennossa kokoajan, eli lähes kokonaan auki.
    Tarttis varmaan joskus kokeilla tuota rakenneltavaakin päätä. Tuo videon rakennusohje vaikutti ihan järkevältä
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  3. #263
    Höyryttelijä pihkoo's Avatar

    Liittynyt
    10/2016
    Sijainti
    Suomen TEXAS
    Viestit
    84
    Juu siis olen kokeillut paria eri valmista päätä ja jos ei samantien niin vähän ajan kuluessa on alkanut vuotamaan on sit ilmat kiinni tai ei.
    Ja on tullut vaihdettua uudet niin tankin kuin vastuksien tiivisteet ja aina vain teki samalla tavalla.
    Rakennettava ei ollut poikkeus. Ja toisissa rakennettavissa on ollut sama että vuotivat vaikka mitä teki.
    Yksi esimerkki on griffinit. Mutta kun laitoin vastukset noin kuin videossa neuvottiin tosin ensinmäisellä kerralla en onnistunut (vastusta en saanut muokattua ihan samalla tavalla) mutta toisen setin ku tein johan loppui vuotaminen vaikka täyttää ilmat auki ja täyttää tankit täyteen ja imuttelee tankin todella kuumaksi ja sen jälkeen tankki heiluu taskussa niin ei ei vuoda enää mitkään rakennettavat tankit.
    Ja jos funtsaa mitä eroa huomaan vanhan rakennus tavan ja tuon välillä niin jos vastuksen sisälle ei mene villaa niin tankki tuntuisi ilmat auki niin vähä ilmavammalta mutta makua irtoaa ehkäpä jopa pareminkin kuin ennen.
    Do not give up
    Smoking is dead
    Vaping is future
    Future is now

     
     
  4. #264
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    17
    Itellä loppui vuotaminen kun tajusin kasata tankin eritavalla miten sen aiemmin tein. Aikaisemmin ruuvasin atopään pohjakierteisiin kiinni, sitten lasi yläosaan kiinni ja sitten ruuvas yhteen.

    --> Vaihdoin järjestystä että ato yläosaan tiukasti kiinni, sitten lasi paikalleen yläosaa ja alaosan ruuvaus kiinni.

    Tässä on nyt se ero että aton saa varmasti kiristettyä sinne tankin yläosaan kireästi. Luulen että tuolla aikaisemmalla tavalla se jäi sieltä löysälle jonka takia vuosi kuin seula.

    En tiedä että onko tää ihan perushomma että noinhan se juuri pitäisikin kasata? Ja mulla siis se vuosi aiemmin ihan helkkarin paljon. Nyt ei yhtään.

     
     
Sivu 14 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •