Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: RY4-X Janty Classic

  1. #1

    RY4-X Janty Classic

    RY4.jpgRY4-X Janty Classic

    Valmistaja: Janty
    Kotisivu: Home
    Hinta ostohetkellä: 6,20e
    Ostopaikka:
    http://www.finnvape.com
    Alennuskoodi: esavuke (5%)
    Nikotiinipitoisuus: 11mg
    PG / VG: PG
    Pakkaus: Hieno pahvboxi, sisällä normaalia pidempi '' tippakaula ''



    Tuotteen kuvaus: Noh, tuote tuli tänään postissa, ja heti kun se tuli ryntään sen kimppuun, avaan paketin ja haistan * Nuuh * ! Tosi miellyttävä makeahko kinuski / Toffee ja siinä sivussa hienovarainen tupakka haju. Nooh, pistelin sitä sitten Kanger EVOD Clearoon ja iskin kiinnii eGo-T akun '' '' nooh, otin ensimmäiset imaisut ja ajattelin että aika tujua, 11mg:ksi mutta mihin ihmeeseen se täyteläinen toffee katosi ? Ei maistunut juuri muukuin pehmeä tupakkamainen maku, noo aikani siinä imailin ja huamasin että tosi vaimea vanilja tuppaa sieltä loppumauksi, nyt oon sitä muutaman höyryttely kerran käyttäny ja kyllä siitä on löytynyt tosi hienovarainen makea vanilja toffee maku, petyin silti mitä ihmisiltä kuullut niin tämä olisi '' jumalten litku '' noh, ei ehkä ihan hintansa väärti, hyvää silti. Ei räjähdä maunsa puolesta suussa mutta uskaltaisin väittää ettei kukaan tästä inhokkiaan saa revittyä.

    Kurkkutuntuma: 9/10
    Höyryn määrä: 7/10
    Maku: 7,5/10
    Arvosana: 7.5/10

    Testilaitteisto: eGo-T 900mAh & Kanger EVOD 1.8ohm.

    Edit : Tällä muuten lähtee niksat aika hemmetin hyvin, ja pitkäks aikaa vaikka on vain 11mg !
    Viimeksi muokannut Nikotiini; 08.05.13 kello 12:26.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    Siis ihan oikeasti....miten te maistatte näissä RY4:ssa nuo toffeet ja kinuskit...ja vielä vaniljatkin?!?!?!!??! ...mulla on nyt tässä tuubi (myös kanger EVOD) täynnä tätä kys. Janty RY4:sta...ja maistuu ihan samalle hedelmäiselle kuin pari tiuta muutakin RY4:sta??....no, toisaalta minä pössyttelen kuitenkin lähestulkoon vain ja ainoastaan BB:a...ja suuri osa porukoista tällä foorumilla sanoo sen maistuvan kaurakeksiltä...paitsi minä?

     
     
  3. #3
    Sanalla '' Hienovarainen '' Tarkoitin että hyvin pienehkö toffee & vanilja, päämaku on se makea tupakka

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    En edes "hienovaraisesti" maista noita?! ...enivei...jatkoin hieman tuota RY4:sta Swaggerilla...ainakin se ihmeellinen hedelmän maku hävisi taka-alalle...tuli ihan höyryteltävää?!?!

     
     
  5. #5
    Jaano, entiie, itselläni on kyllä aika herkkä makuaisti, vaikka röökiä polttelin 6vuotta.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    Jos se sit johtuu siitä toi mun makunystyröiden toimivuus/toimimattomuus, kun ei maut synkkaa...37 vuotta jatkuvaa aski pari/vrk Coltia...mutta nyt vuosi takana tätä...ja vain yksi päivä tupakointia tuona aikana (viddu, kun noviisina tajunnut ettei noi atomisaattorit ikuisuuksia kestä!?!?!)

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •