Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: Aspire Nautilus X

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Viestit
    18

    Aspire Nautilus X

    Linkki: Aspire - Aspire Nautilus X

    Onko kenelläkään vielä kokemusta tankista?
    Yritin selata foorumia oikean yläkulman hakutoimintoa käyttämällä, mutta tulos oli masentava (tai sitten en osannut).

    Asiaan...
    Mikäli joku on kokeillut jo kyseistä tuotetta niin jakakaa tietoa. Itseäni kiinnostaa millaisilla suhteilla olette mahdollisesti kokeillut höyryttelyä. (100%VG, 100%PG vai kenties jotain siltä väliltä)

    Itse aion käydä tänään 17.6.2016 hakemassa FinVapen kivijalasta laitteen mukaani ja testaan sen viikonlopun aikana. Palaan siihen sitten erikseen, mutta alkuun olisi kiva saada kommentteja käytöstä niin ei keksitä pyörää uudelleen ja "säästetään" nestekokeiluissa puolin ja toisin.

    Kiitos vastauksista jo etukäteen.

    Ps. Mikäli aiheesta on jo ketju tehty niin siirtäkää tämäkin sinne tai moderaattorit voi poistaa aiheettomana.

     
     
  2. #2
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Viestit
    18
    Kiitos ja kumarrus!

     
     
  4. #4
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Puffilassa olis nyt 1.8 ohmisia vastuksia, jos joku haluaa testata. Itse odottelen vielä, et sais Cubis Prohon atoja samaan tilaukseen

     
     
  5. #5
    Juu pistäkeehän kokemuksia 1.8 ohmisista nastoista vs. 1.5 ohm jos joku nuita on tilannut, vielä hiipuu toivonkipinä että saisi tämänkin ajoon.

     
     
  6. #6
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Ensi höyryt 1.8 ohmisella otettu
    Hieman antaa makua vähemmän kuin 1.5 ohminen. Clara-T:ssä maistuu pelkästään Mentholi, mutta ei se huono ole
    Ilmat säädin suurinpiirtein perus Nautilusta vastaavaksi, eikä tää nyt häiritsevästi lämpiä 12w teholla tupakan mittaisella höyryttelyllä.
    Pitää vielä testata eri nesteillä, tehoilla ja ilmansäädöllä, mutta vaikuttaa meikäläisen käyttöön paremmalta kuin tuo 1.5 ohminen

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari nAku's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    134
    Onko jokun muu huomannut että ilmavirtaus menee välillä lähes kokonaan tukkoon? Itselläni tankkiin tulee jonkin sortin paine ja ilmavirta katoaa lähes kokonaan.. Yläkorkkia raottamalla wikin reijistä turahtaa kourallinen ilmakuplia. Ja homma pelaa taas parin imun verran.

    Pitäs varmaan purkaa tollanen atopää ja ihmetellä mikä siellä tukkii ilman.

    4ml jatko käytössä.

     
     
  8. #8
    Vieläkö arskaxxilla on Nautilus X käytössä?

    Joku tankki tekis mieli hommata "varastoon" Nautilusten lisäksi, mutta nuo lämpenemiset ja taas eri atot ei oikein houkuta. Toisaalta mtl-markkinoilla vaihtoehdot ovat vähäiset.

     
     
  9. #9
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Vieläkö arskaxxilla on Nautilus X käytössä?

    Joku tankki tekis mieli hommata "varastoon" Nautilusten lisäksi, mutta nuo lämpenemiset ja taas eri atot ei oikein houkuta. Toisaalta mtl-markkinoilla vaihtoehdot ovat vähäiset.
    On mulla äksä vielä
    1.8 ohmisella atolla ei lämpeä liikaa (12w tehoilla) ja ehkä tuo isompi tankkikin vaikuttaa jotain.. Ihan toimiva tankki ja ylätäyttö vielä plussaa...
    Silti mietin et ostanko lisää atoja vai käytänkö vaan nää nykyiset loppuun ja unohdan??
    Ja iso miinus kun tähän ei saa omaa tippiä laitettua

     
     
  10. #10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    On mulla äksä vielä
    1.8 ohmisella atolla ei lämpeä liikaa (12w tehoilla) ja ehkä tuo isompi tankkikin vaikuttaa jotain.. Ihan toimiva tankki ja ylätäyttö vielä plussaa...
    Silti mietin et ostanko lisää atoja vai käytänkö vaan nää nykyiset loppuun ja unohdan??
    Ja iso miinus kun tähän ei saa omaa tippiä laitettua
    Jep Mulla on Tritonin kanssa se, että uutta en osta, paitsi jos se hajoaa paljon ennen kuin atovarasto loppuu. Miksi, oi miksi ei voi olla Nautilukselle vaihtoehtoja samassa hinta- ja käyttöluokassa

     
     
  11. #11
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Jep Mulla on Tritonin kanssa se, että uutta en osta, paitsi jos se hajoaa paljon ennen kuin atovarasto loppuu. Miksi, oi miksi ei voi olla Nautilukselle vaihtoehtoja samassa hinta- ja käyttöluokassa
    Kangerilta tulossa Aerotank plus

    • 1. MTL
    • 2. use with SSOCC 1.8 Ohm
    • 3. Capacity: 2.0 mL
    • 4. Replaceable Pyrex Glass
    • 5. Adjustable air flow holes(1.5/1.8/2.0/2.5)
    • 6. Use with SSOCC(1.8 Ohm)

    Voisin kuvitella et olis hyvä MTL-tankki...

    On mulla käytössä myös Cubis Pro, melko hyvä MTL tankki 1.5 ohmisella LVC-atolla

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •