Sivu 4 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 380

Aihe: Merlin RTA by Augvape

  1. #61
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Oho, pari taalaa jo hinta pudonnut siitä kun tilasin 19. päivä. Oma veli hopea näkyy olevan Hesan postissa, huomenna tod. näk. täällä.
    Ei muuten parempaa lieroa tuohon hintaan löydy.

     
     
  2. #62
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Onko jengillä muuten versiot pyöreillä vai neliskulmasilla nesteensyötöillä? Ilmeisesti tuli julkaisun jälkeen melkein heti uusi malli, jossa ne on neliskulmaset... VapingWithVic:n videossa huomasin, että oli hieman erilaiset kuin omassa ja rupesin tutkimaan asiaa.

    Mietin vaan, saako neliskulmasilla tankin vedettyä tyhjäksi kokonaan? Näillä pyöreillä jää meinaan sellanen 2mm nestettä tankin pohjalle (n. 70VG/30PG), siinä kohtaa ku alkaa pukkaamaan semisti dryhittiä. Ei siinä mitään, jos jatkaa samalla nesteellä, mutta jos haluaa vaihtaa makua, niin se tankin pohjalle jäänyt sekottuu uuteen.

    Hakusessa olisi siis mustanvärinen, jossa ne neliskulmaset. Jos sulla on sellainen, kerrothan mistä tilasit?

     
     
  3. #63
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Ettei vaan ehdi kuivaa jo toiselta puolelta, jos höyryttelet kovasti kallistaen vehjettä.

    Itsellä tämä ainakin sallii höyryämisen ihan viimeiseen pisaraan saakka.

    Neliskanttinen vai pyöreä?
    Sanoisin sekä että.

    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  4. #64
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Nuo on juuri ne "neliskanttiset", jotka ovat isompia. Itsellä pyöreät:

    20160628_144347.jpg

    En sanoisi sen johtuvan siitä, että kallellaan on ketjussa höyrytellyt. Olen jättänyt sen juuri tuossa tilassa tunneiksi seisomaan ja nestepinta senkin jälkeen tankissa about samassa kohtaa. Edit: Siis sen jälkeen kun on ollut havaittavissa pientä dryhittiä ja pumpuleissa pitäisi olla "tilaa nesteelle".

     
     
  5. #65
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    On se ju**lauta kun valmistajien pitää päivitellä mallia 2 päivän välein (huom. Sigelei ehkä parhaana esimerkkinä). Siitä päästään sitten tilanteeseen että 4. päivänä ostettu malli toimiikin jo paremmin kuin 2.päivänä ostettu. Selkeät v1- v2. jne hommat sitten erikseen. Tokihan nekin vituttaa jos nopealla aikavälillä päivitellään.

    Tämäkin on jo puolitoista kuukautta sitten ennakkotilattu möhkäle, joten luulisi olevan ensimmäistä mallia, mut näköjään ei. Now that been said 3FVapesta on saapunut tämä kikotin.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  6. #66
    Valmistaja lykkää markkinoille puolivalmiin laitteen. Ostajat testaavat ja antavat palautteen. Valmistaja ottaa onkeensa ja versioi pikaisesti uuden laitteen pienin muutoksin ja lykkää sen taas maailmalle...jne.

    Raha liikkuu ja kauppa käy. Näin toimii markkinatalous.
    Viimeksi muokannut Häkäfobia; 28.06.16 kello 15:23. Syy: typo

     
     
  7. #67
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Hopeinen efun.top:ilta 18. päivä ostettu tuli tänään ja siinä onkin kantikkaat nestereiät. Pisti heti silmään kun paketin avasin.
    Ilmansäätö on myös jäykempi kuin mustassa FastTech:iltä 2. päivä ostetussa.
    Tippi on myös paljon tiukemmassa tässä hopeisessa, ja paketista puuttui se "imuilmankuristin", jota en nyt pahemmin kaipaa.
    Muuten mielestäni 1:1, mitä nyt pikaisesti silmäilin - base on aivan sama muuten koneistukseltaan, plussapostikin aavistuksen sisäänpäin kallellaan.
    Molemmat meni aitoustarkastuksesta läpi. Mustan pohjassa numero 1771 ja SS:n 1447.



    -

     
     
  8. #68
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Kiitti tuosta side-by-side kuvasta jorpakko. Näkeehän sen, että tuo oikeanpuoleinen wickaa vielä paremmin (n. 1.5x isompi nestereikä) ja reijän muotoilu edesauttaa saamaan viimesetkin nesteet tankista, toisin kun se pyöreä.

    Vielä kun jostain löytyisi se musta versio neliskanttisilla reijillä. 3FVapen & FT:n kuvien mukaan näyttäisi edelleen olevan pyöreät. efun:lla taas vaan hopeisesta mallista kuvat (kuvissa pyöreät, vaikka jorpakko just tänään sai niillä isommilla)...

    Pitääkö tässä nyt alkaa lähettelemään kaikille mailia asiasta?

     
     
  9. #69
    Höyryttelijä Nko+'s Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    56
    Tänään tuli mulle efunilta tilattu ss värisenä noilla pyöreillä rei'illä.....

    Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  10. #70
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Siis Augvape toimii kuin kotimainen posti: parannamme tuotettamme poistamalla ominaisuuksia (posti: maksikirje, augvape: MTL-kuristin)???
    No se siitä sitten.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  11. #71
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:10.

     
     
  12. #72
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 15:42.

     
     
  13. #73
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Nuo item numberit ja sku:t on omansa eri kaupoilla, niitä ei kannata vertailla. Sama on mulla tuo efunilta tilaaman SS:n numero.
    FT:llä SKU on 4962100 (musta), 5049800 SS mustalla varalasilla ja 4840600 SS kirkkailla laseilla.
    Varastossahan saattaa olla kumpaakin reikämallia ja laittavat sieltä randomilla mitä nyt sattuu käteen ekana. Tuskin edes kauppiaat tiedostavat tuota eroa noissa.

    Ja todennäköisesti nuo pohjaan painetut sarjanumerot on omaa sarjaansa mustalla ja SS:llä.

    edit: joo, veikkaan pakkaus/kasausvirhettä kuristimen osalta itsekkin, mustassa oli paikoillaan tullessa. Ei ole minulle tarpeellinen osa.

    edit2: ja tämä efunilta tullut SS siis mustalla varalasilla, kirkas oli paikoillaan. Eikä ole se kuristinruuvi siinä varaosapussissakaan ennenkuin joku ehtii kysyä.

     
     
  14. #74
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 15:41.

     
     
  15. #75
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nko+ Näytä viesti
    Tänään tuli mulle efunilta tilattu ss värisenä noilla pyöreillä rei'illä.....

    Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
    Samasta puljusta myös tänään kotiutui ss-värisenä, on vaan tässä reiät "neliskanttiset".
    "Not a bad life really"

     
     
  16. #76
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Eikä ole jussin jäljiltä happi niin heikoilla että et huomaisi imeväsi MTL pillin läpi.
    Joo ei ole, meisseli (siis se työkalu) ensimmäisenä oli kädessä kun purin ja olin aikeissa ruuvata sen kuristimen pois, mutta eihän siellä sitä ollutkaan.

    Pottula & Nko+: Mitkä teillä on SS:n sarjanumerot siellä pohjassa? (Merlin RTA by Augvape and Roxy)

     
     
  17. #77
    Höyryttelijä Nko+'s Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    56
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jorpakko Näytä viesti
    Joo ei ole, meisseli (siis se työkalu) ensimmäisenä oli kädessä kun purin ja olin aikeissa ruuvata sen kuristimen pois, mutta eihän siellä sitä ollutkaan.

    Pottula & Nko+: Mitkä teillä on SS:n sarjanumerot siellä pohjassa? (Merlin RTA by Augvape and Roxy)
    6000, toimii tämä hyvin näillä pienilläkin rei'illä

     
     
  18. #78
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jorpakko Näytä viesti
    Pottula & Nko+: Mitkä teillä on SS:n sarjanumerot siellä pohjassa? (Merlin RTA by Augvape and Roxy)
    2622

    Joko sarjanumerointi menee miten sattuu, tai sitten tuo V1/V2 ei pidä paikkaansa. Nko+ isompi sarjanumero ja silti "V1" (= pyöreät reiät)?
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #79
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 15:41.

     
     
  20. #80
    Höyryttelijä Nko+'s Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    56
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Oliko Pottulalla ja Nkolla sama SKU kuin jorpakolla ja minulla ? Yllä juttua siitä.
    05-099-C02 mulla.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •