Sivu 11 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 380

Aihe: Merlin RTA by Augvape

  1. #201
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    45
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    efunilla olis tämä 16$ kannattaako nyt ostaa joskus kyselin tästä kauanko efunilta kestäs saada ja löytyykö tähän varalasia tms?

    pöhlä mutta silti positiivinen.
    10.8. Lähti mun Merlin efunilta kohti Mansea. 25.8. sai hakea postista. Mukana tuli musta varalasi.

    Tuuppasin pesun jälkeen mukana tulleen notch-coilin sisään ja pumpulit perään. Nesteen syöttö auki ja tankillinen nestettä lurahti pöydälle. Kuivattelun jälkeen uudet mujit reilummalla kädellä ja tankkaus. Nyt ei tullut kuin vajaa puoli tankillista pöydälle. Vittu! Pari päivää jäähdyttelin Merliniä ja hermojani ja tänään sitten tuuppasin mujia siihen malliin ettei ainakaan vuoda. Eikä vuoda.

    Ihan ekaa kertaa koitan notch-coilia. Lämpösäädöllä mennään. Kyllä kunnon kanthal-clapton setuppi tän hakkaa 100-0.

    Seuraavaksi heitän ton notchin mäkeen ja väännän kunnon claptonit Merliniin.

    Ihan lupaavalta tää tankki vaikuttaa: tippi on mukava suuhun, coili on helppo asentaa tilavan dekin ansiosta ja muutenkin Merlini on ihan laadukkaan oloinen peli. Sanoisin, että hinta/laatu on kohdillaan.

    Lähetetty minun E6653 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  2. #202
    Merlin mini tulossa https://www.facebook.com/permalink.p...17076768621039

    24*42.3 mm ja 2 ML tankki, dual ja sinkku deckit mukana, ei enää nesteen syöttöä ja side postit sinkussa kutistettu 2 reikäsiksi (samalla tasolla ikäväkyllä)...


    Muutama viikko sitten oisin jo innoisssani laittanut ostohousuja jalkaan mutta nyt kun Goblin mini v3 tulee kanssa sinkku dekillä sekä nesteen syötöllä niin ei nyt osaa päättää kumpaan suuntaan kallistuis.

     
     
  3. #203
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Oliskohan jossain kuvaa että mihin kohtaan se pumpuli sinne basen pohjaan on hyvä laittaa..? Onko sillä siis merkitystä? Vai laitetaanko se "sinne jonnekin vaan"? Mulla aloittelijana on vähän vaikeuksia saada setuppi hyväksi. Tahtoo käydä kuivana taikka sitten nesteet valua baseen. Mutta eniten nyt kiinnostaa tuo jota ensin kysyin... Youtube videoitakin olen katsellut mutta ei niissä näy että mihin kohtaan sinne pohjaan se pumpuli olis optimaalista asetella? Niihin kaukaloihinko joista neste tulee sisään, vaiko laajemmaltikin levitettynä?

     
     
  4. #204
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Siihen kuppiin mihin niistä kammion rei'istä se neste tulee, mulla ekassa setupissa 5mm notchilla tuupin vain sinnepäin kun sitä pumpulia oli niin pirusti ja silti toimi.
    __________________________
    instagram @janezki69

     
     
  5. #205
    Kaukaloihin tungen itse, sitten saksilla/ruuvimeisselin kärjillä siitä kolon pohjalta pumpulit hiukan ylöspäin. Eli sillai että neste pääsee sinne koloon ja kolon pohjan välittömässä läheisyydessä on sitten pumpuli

     
     
  6. #206
    Nyt Merliniä halvalla nopeimmille (17 jäljellä) Original Augvape MERLIN RTA Atomizer-29.99 Online Shopping| GearBest.com
    Jeah

     
     
  7. #207
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    29
    ^ Kiitti vinkistä, tilaukseen meni.

     
     
  8. #208
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kyy99 Näytä viesti
    Nyt Merliniä halvalla nopeimmille (17 jäljellä) Original Augvape MERLIN RTA Atomizer-29.99 Online Shopping| GearBest.com
    Ei paha. Hintaa jäi posteineen alle 14 euroa...
    "Not a bad life really"

     
     
  9. #209
    Mulla näyttää kyllä 29.99 hinnaksi.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  10. #210
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Mulla näyttää kyllä 29.99 hinnaksi.
    Gearbestin flashsalessa noi hinnat muuttuu "koko ajan". Itse maksoin tuosta 15,24 dollaria.
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #211
    Vuotaako kellään 510 pinnin kautta ?? Muuten ollu kuivana mutta kun vaihdoin modiini dripperin niin 510 liitin aivan märkänä ...

     
     
  12. #212
    Höyryttelijä Nko+'s Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    56
    Lainaus Alkuperäinen postaaja savukoje Näytä viesti
    Vuotaako kellään 510 pinnin kautta ?? Muuten ollu kuivana mutta kun vaihdoin modiini dripperin niin 510 liitin aivan märkänä ...
    Vuotaaa. Joka kerta ollu modi märkä ku irrottanu tankin

     
     
  13. #213
    En usko että kellään vuotaa 510-pinnin kautta. Sitten on jotain suhteellisen pahasti vialla.

    Tuo päästää kondensiomehut siitä ilmansäädön renkaan ja laitteen pohjan välistä. Subtankissa (ja perus serpentissä) ilmansäätö-rinkulan reunaat ovat laitteen sivuilla, juottaa kondensiomehut siitä ulos, merlinissä rako on sitten pohjassa, josta nesteet ulos tulevat.

    Capture.jpg

     
     
  14. #214
    Hittolainen :/ mulla oli siis modin puolen pinni ihan märkä ja just noi reunat. Cuboidissa...

     
     
  15. #215
    Sinne se herkästi ne uittaa. Itse kuivaan/kuivasin tuon aina jokaisen tai joka toisen täytön yhteydessä.

     
     
  16. #216
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Neljä setuppia olen rakentanut Merliniin ja nyt toimii jo aika hyvin. Tosin olen rookie näissä hommissa. Mikähän VG/PG suhde olisi sellainen "yleistoimiva" kun hakee ja harjoittelee erilaisia setuppeja? Uskon että asia ei varmaankaan ole lainkaan yksiselitteinen mutta eipä kysyvä tieltä eksy...

     
     
  17. #217
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nyt mulla taitaa olla VG suhde about 65-70% (olen säädellyt nestettä silmämitalla samalla kun oon setuppeja rakennellut) ja coilina on clapton lankaa n.0,7 ohmin vastuksella. Lanka kyllä lämpeää turhan hitaasti 20w tehoilla ja jos tulittaa pidempään niin alkaa paukahdella. Mistähän se paukahtelu voisi johtua..?

     
     
  18. #218
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja savukoje Näytä viesti
    Vuotaako kellään 510 pinnin kautta ?? Muuten ollu kuivana mutta kun vaihdoin modiini dripperin niin 510 liitin aivan märkänä ...
    samanlaista vuotoa oli, mutta tämäkin oli kiinni wickistä

     
     
  19. #219
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Neljä setuppia olen rakentanut Merliniin ja nyt toimii jo aika hyvin. Tosin olen rookie näissä hommissa. Mikähän VG/PG suhde olisi sellainen "yleistoimiva" kun hakee ja harjoittelee erilaisia setuppeja? Uskon että asia ei varmaankaan ole lainkaan yksiselitteinen mutta eipä kysyvä tieltä eksy...
    Olen havainnut, että kun tehot ovat alimitoitettu siihen nähden miten runsaasti nestettä coilille pääsee, esiintyy paukahtelua. Paukahtelu on kadonnut kun lisännyt jerkkua.

    Tämä sitten omaa mutuilua

     
     
  20. #220
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Caru Näytä viesti
    Olen havainnut, että kun tehot ovat alimitoitettu siihen nähden miten runsaasti nestettä coilille pääsee, esiintyy paukahtelua. Paukahtelu on kadonnut kun lisännyt jerkkua.

    Tämä sitten omaa mutuilua
    Mitä on "jerkku"? Tehoja vissiin? Vaiko pumpulia?

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •