Sivu 5 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 191

Aihe: SvoëMesto Kayfun V5

  1. #81
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 10:35.

     
     
  2. #82
    Yksi Kf3 Minin varalasi ja kaverille kf3 minin tippi (menee kylläkin liteen, mutta kuitenkin sm:n tankkiin) kiitos

     
     
  3. #83
    e. Hommaan muualta.
    Viimeksi muokannut Apossium; 14.07.16 kello 01:18.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  4. #84
    Onko kukaan saanut tätä vuotaan? Mulla sama ongelma kun v4:sen kanssa. Vuotaa kuin seula ilmareijästä ja uutena paikkana tässä vitosessa pohjasta.

     
     
  5. #85
    Ilmareiästä kondensaatiota voi olla tullut mutta vuotaa en ole saanut mistään.


     
     
  6. #86
    Näyttäs vuotavan täytön yhteydessä. Huomasin että vaikka nesteensyöttö on kiinni, niin kun täyttöcapin avaa nousee kuplia syöttörei'istä.

     
     
  7. #87
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja himpinen Näytä viesti
    Näyttäs vuotavan täytön yhteydessä. Huomasin että vaikka nesteensyöttö on kiinni, niin kun täyttöcapin avaa nousee kuplia syöttörei'istä.
    Oisko jompi kumpi tiiviste rikki/poissa?
    k5.jpg
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  8. #88
    Alemman vaihdoin. Tarvii kokeilla ylempääkin.

     
     
  9. #89
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Mitä mä teen väärin?

    IMG_5992.jpg

    IMG_5993.jpg
    .32 rosterilankaa "sinisen" ruuvarin ympärille, sellanen vähän tiukahko pätkä paronia coiliin, ja joko toi ei wikkaa (kuva on otettu tankki 2 kierrosta auki ja 3:n imun jälkeen, tai jos vehkeen laittaakyöjelleen niin vuotaa tankin seulana läpi. Onko mulla tota pumpulia nyt ihan liikaa / liian vähän?

     
     
  10. #90
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Carl0s Näytä viesti
    Mitä mä teen väärin?

    IMG_5992.jpg

    IMG_5993.jpg
    .32 rosterilankaa "sinisen" ruuvarin ympärille, sellanen vähän tiukahko pätkä paronia coiliin, ja joko toi ei wikkaa (kuva on otettu tankki 2 kierrosta auki ja 3:n imun jälkeen, tai jos vehkeen laittaakyöjelleen niin vuotaa tankin seulana läpi. Onko mulla tota pumpulia nyt ihan liikaa / liian vähän?
    Levittele pumpulit niin, että ne täyttää ton "kaivon" kokonaan, mutta ilmavasti. ja tsekkaa että pumpulit on sen mittaiset, että osuu juuri ja juuri pohjalle. Itselläni ainakin toimii kf3 mini niin parhaiten. en tiedä montako kierrosta nestesäädölle on tossa femmassa, mutta kun testailin miniä 90VG-juissilla ja yli 20w, sai nestesäätöä kierittää 2.5-3 kierrosta auki tai muuten alko olla dryhitit lähellä.

    edit:

    ja itse totesin (omilla ehkä heikoilla setupointitaidoillani) maun ja höyryntuoton kannalta parhaaksi tuossa minissä spaced-coilin, liekkö johtuu että ilma pääsee sitten menemään mahdollisesti coilin läpi, microcoilin vastustaessa.. se myös jäähtyy nopeammin kuin microcoil, niin mahdollisia wickausongelmia välttää sillä myös. uskoisin näiden miun vinkkien toimivan jossain määrin myös vitosessa, koska onhan se sitä testaamattoman silmissä lopulta vain isompi ja ilmavampi kf3 mini

     
     
  11. #91
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Tässä vitosessa nestesyöttö on täysin auki kun kiertää kaksi kierrosta.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  12. #92
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 10:31.

     
     
  13. #93
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    Onkos muilla esiintynyt vuotoa pohjasta, tuon ilmansäädön "välyksistä"? muuten ei vuoda, ei edes kurlaa, mutta satunnaisesti "räkäsee mällin" tuolta pohjan kautta pitkin modin kylkiä :/

     
     
  14. #94
    Ihan vinkkinä vaan, että Topvapella (Tankit ja Dripperit - Topvape Verkkokauppa) on nyt saldoilla myös K5:n varalaseja, kuristusruuveja ja varaosasettejä (sis. tiivisteitä ja ruuveja)

    Olen tässä nostanut ja laskenut ostohousuja tämän Kaiffarin suhteen jo useamman viikon ajan ja kyllä polttelee edelleen kovasti. Mulla on pari Vapor Giantin RTA:ta (V2.5) ja meksua (V2 & BSM) ja näiden laatulaitteiden perusteella saatujen kokemusten myötä tekisi vielä yhtä highend-tankkia. Ovathan nuo Kiinan ihmeet ihan kivoja ja ennen kaikkea halpoja, mutta kyllä näissä eurooppalaisissa paremman pään vehkeissä on aivan eri fiilis ja omistamisen ilo.

    Sillä välin kun laskeskelen, mistä voin tinkiä/luopua K5:n ostaessani, niin osaako kukaan sanoa, voiko tuollaisen Steam Tunersin drip tipin, K31/K32, (SteamTuners P.C. - Eshop) heittää suoraan K5:n nokkaan vai tarvitaanko kaveriksi "Tower Kit"? Steam Tunersin sivuilla mainitaan, että K3/K4:n tippi kävisi suoraan myös K5:n Tower Kitiin ja Cremedevapen sivuilla olevassa kuvassa ko. tippi on suoraan kiinni V3 Minissä...

     
     
  15. #95
    Samat jengat niissä taitaa olla kaikissa, eli ne osat pitäis sopia myös KF5 suoraan.

     
     
  16. #96
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Ihan vinkkinä vaan, että Topvapella (Tankit ja Dripperit - Topvape Verkkokauppa) on nyt saldoilla myös K5:n varalaseja, kuristusruuveja ja varaosasettejä (sis. tiivisteitä ja ruuveja)
    Mitenkähän tarkkoja nuo kloonit (Tobeco) on verrattuna alkuperäiseen. Meinaan et sopiikohan nuo osat myös klooniin ???
    Pahoittelut siitä, että mainitsin kloonin kolmeen kertaan aidon ketjussa

     
     
  17. #97
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mitenkähän tarkkoja nuo kloonit (Tobeco) on verrattuna alkuperäiseen. Meinaan et sopiikohan nuo osat myös klooniin ???
    Pahoittelut siitä, että mainitsin kloonin kolmeen kertaan aidon ketjussa
    Osta ja kokeile ja varmasti menee aito varalasi täällä kaupaksi, jos ei klooniin istu...

    Kai se on sitten pakko tehdä pikainen visiitti Topvapelle ja kotiuttaa tuollainen K5...

     
     
  18. #98
    Vähänhän tuo kirpaisi, mutta nyt on K5 kotiutettu Topvapelta ja ensilöylyt otettu. Rakenteeltaan ja toiminnaltaan on just tasan niin laadukas kuin ketjun kommenteista voi lukea. Käyttöönotto oli helppoa ja setup meni laakista kohdilleen. Kanthal-claptonista (2,5mm/about 6,5 kieppiä) tuli 0,8 ohmin vastus ja hyvin höyryää tuollaisella 25 watilla. Tarkoituksenani oli saada ohmit jonnekin 0,6 tuntumaan, mutta menee se näinkin. Tosin mekaanisen modin kanssa joutuu lämmittelemään tovin ennen kunnon höyryjen irtoamista. Ilmavirta on itselleni just passeli kahden täpän asetuksella, enkä toistaiseksi koe tarvetta MTL-kuristusruuvien hankintaan.

    Varsinaisia vertailukohtia hintaluokassaan on itselläni vähän ja käytännössä voin verrata vain Vapor Giant Mini V2.5:een ja suurin ero näissä on, ettei Kaiffarin kanssa tarvita työkaluja/ruuveja nesteen- ja ilmansyötön säätöön. Kaiffari vie näin ollen voiton käytettävyydessä. Itse höyryttelykokemuksen osalta en silmät kiinni osaisi sanoa kumpi tankki on käytössä, sillä kumpikaan ei tee itsestään sen suurempaa numeroa ja kuten jo mainittu, niin vain arvokas puhina kuuluu molemmista tankeista. Maku ja höyryn laatu menevät näillä tankeilla aika lailla käsi kädessä.

    K5 istuu Vapor Giant Mini BSM:n nokkaan varsin nätisti, eikä se VaporFlask Litenkään kanssa mikään kauhistus ole (perspektiivi vähän hämää ja näyttää isommalta kuin livenä onkaan):

    K5-VG BSM.jpg KG-LITE.jpg

    Ainoa miinus tähän mennessä on nestesyötön säätö, sillä onnistuin jo kerran nestesyöttöä pyöritellssäni saamaan lasin ja tankin väliin sen verran rakoa, että nestettä pääsi ulos. Tämä oli kuitenkin "user error" ja eiköhän treenin myötä tuokin ala sujua jouhevammin.

    Summa summarum ja eiköhän tämä mennyt jatkoon ns. heittämällä, enkä myöskään enää kyseenalaista Kayfunin fanipoikia

     
     
  19. #99
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Oonko nyt käsittänyt oikein, että tää vitonen on jollain välimallin kuristuksilla. Ei mtl, eikä keuhkoon vetoon?
    Mulla meinaan nelosessa tuntu että keuhkot huusi armoa ja happi loppuu vaikka oli avarrettu kitti.
    Tätä tekis mieli kokeilla niin pirusti mutta taas menee manit hukkaa jos on liian tiukka imu.

     
     
  20. #100
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Oonko nyt käsittänyt oikein, että tää vitonen on jollain välimallin kuristuksilla. Ei mtl, eikä keuhkoon vetoon?
    Ehkä on ehkä ei, sanois savolainen Mulla ei ole kokemusta muista Kaiffareista, mutta olen antanut itseni ymmärtää varsinkin Busardon revikan perusteella, että K5 olisi juuri mainitsemasi kaltainen "välimalli", jolla tavoiteltaisiin vähän uutta käyttäjäkuntaa. Itse en pidä liian tiukasta imusta, mutta toisaalta en ole myöskään DTL-miehiä, joten tämä versio sopii itselleni hyvin. Jos vertaan vielä tuohon Vapor Giantiin, niin pidän siinä vain yhtä ilmareikää neljästä auki ja tällöin tuloksena on varsin tiukat imut, mutta toisaalta K5 yhden tai kahden pykälän ilmansyötöllä istuu tyyliini myös aika passelisti. Sen verran passelisti, etten katso tarvitsevani enää sitä erillistä kuristinta MTL-hommiin.

    E: Testasin vielä suurimmalla ilmansyötöllä ja ei tätä ihan DTL-laitteeksikaan voi mielestäni sanoa, joten välimallin ratkaisulta vaikuttaa. Toimii kyllä minulle hyvin.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •