Sivu 11 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011
Tulokset 201 - 211 / 211

Aihe: SavuteShop, Telakalla..

  1. #201
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Onko mitään tietoa kellään ss:n meiningeistä.. Tekisi mieli nirvanaa, muttei jaksaisi ventata montaa kuukautta
    Näytti vaan saitti olevan auki taas..



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  2. #202
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808
    Mun tilanne kaupan kanssa on edelleen kuten aiemmin postasin. Edelleen puuttuu yksi pullo tilauksesta eikä sähköposteihin vastata.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  3. #203
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Ffffak..



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  4. #204
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149
    Niin kotisivuillaan kuin FB-sivullaan viimeisin uutinen/postaus on viime vuoden joulukuulta. Sinne vaan rahojaan tunkemaan.

     
     
  5. #205
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Joo antaapi olla sitten..



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  6. #206
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Savuteshop sivuilla ei myöskään ole kauppiaan nimeä tai puhelinnumeroa ja whois tiedot.. noh.. itse kierrän kaukaa.

    Administrative Contact:
    Namecheap.com
    Namecheap.com Namecheap.com (support@namecheap.com)
    +1.6613102107
    Fax: +1.5555555555
    8939 S. Sepulveda Blvd. #110 - 732
    Westchester, CA 90045
    US

    Creation date: 28 Oct 2011 13:14:00
    Expiration date: 28 Oct 2013 13:14:00

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  7. #207
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Höyrymajuri käväisi kyllä tuolla satakunta miitissä maistattamassa noita movin nesteitä.. Asiallinen kaveri oli ja tuntui olevan homma hanskassa.. Mitä lie tapahtunut



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  8. #208
    Olen itse ollut poissa pelistä lähes koko kevään ja alkukesän , siitä johtuen tämä ketju on jäänyt kokonaan hoitamatta, suuret pahoittelut siitä. Sivustomme on joutunut jatkuvien hakkerihyökkäysten kohteeksi, jonka johdosta sivusto on välillä näkynyt ja välillä ei. Tämä on johtunut palvelimen ylläpitäjän tarpeesta suojella omaa palvelintaan.

    Tämä on samalla vaikuttanut sähköpostiliikenteen takkuamiseen tavalla, että viestit eivät ole tulleet perille puolin eikä toisin.

    Teemme tällä hetkellä hartiavoimin töitä, että saamme sivun ja muun tietoliikenteen turvaan näiltä hyökkäyksiltä. Ensi viikon kuluessa uudet sivut uudella softalla pitäisivät olla ylhäällä.

    Olen äärimmäisen pahoillani kaikista sekaannuksista ja epäselvyyksistä, joita on aiheutunut. Kun saamme järjestelmät jälleen toimimaan rupean purkamaan ja hoitamaan kuntoon kaikki keskeneräiset ja epäselvät asiat siten, että kaikki ovat varmasti tyytyväisiä.



    Vielä kerran vilpittömät pahoitteluni.


    Mikko
    www.savuteshop.com, info(at)savuteshop.com

     
     
  9. #209
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Kohta saa taas nirvanaa!!



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  10. #210
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HöyryMajuri Näytä viesti
    Olen itse ollut poissa pelistä lähes koko kevään ja alkukesän , siitä johtuen tämä ketju on jäänyt kokonaan hoitamatta, suuret pahoittelut siitä. Sivustomme on joutunut jatkuvien hakkerihyökkäysten kohteeksi, jonka johdosta sivusto on välillä näkynyt ja välillä ei. Tämä on johtunut palvelimen ylläpitäjän tarpeesta suojella omaa palvelintaan.

    Tämä on samalla vaikuttanut sähköpostiliikenteen takkuamiseen tavalla, että viestit eivät ole tulleet perille puolin eikä toisin.

    Teemme tällä hetkellä hartiavoimin töitä, että saamme sivun ja muun tietoliikenteen turvaan näiltä hyökkäyksiltä. Ensi viikon kuluessa uudet sivut uudella softalla pitäisivät olla ylhäällä.

    Olen äärimmäisen pahoillani kaikista sekaannuksista ja epäselvyyksistä, joita on aiheutunut. Kun saamme järjestelmät jälleen toimimaan rupean purkamaan ja hoitamaan kuntoon kaikki keskeneräiset ja epäselvät asiat siten, että kaikki ovat varmasti tyytyväisiä.



    Vielä kerran vilpittömät pahoitteluni.


    Mikko
    Ja mistään välistä ei ole löytynyt minuuttia aikaa kirjoittaa yhtä kommenttia tänne tai vaikkapa putiikin Facebook-sivuille siitä mikä on tilanne? Mikäli tarina on tosi niin valitettava fakta taitaa olla se että on melkoinen duuni saada uskottavuus takaisin.

     
     
  11. #211
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    2
    Itsekin tilasin pari pulloa ja vain toinen saapui perille. Mailit ei mene läpi.. Kauppias voisi varmaan tyhjentää mailinsa jotta uusia mahtuisi tilalle. Haluan tilatun tuotteen tai rahat takaisin.

     
     
Sivu 11 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •