Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: epuffer.eu

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    2

    epuffer.eu

    Olen ajatellut aloittaa sähkötupakan käytön, kun tulee poltettua "normaali" tupakkaa melko paljon.. liikaa.
    Luin toiselta sivustolta tuosta epuffer.eu sivustosta ja olin ihmeissäni kun täällä ei ollut juttuja siitä? Tai en ainakaan löytänyt.

    Joka tapauksessa haluaisin kysyä, että oletteko tilanneet sieltä ja mitä mieltä olette olleet kyseisestä paikasta?

    Itse ajattelin tätä tuotetta ensimmäiseksi laitteeksi.
    http://www.epuffer.eu/electronic-cig...arter-kit.html

    Kun olen lukenut täällä teidän "viritelmiä" ja modeja, niin ei oikein se kiinnostaisi vielä, vaan haluaisin päästä vähän helpommalla alussa

    Ja vielä, kun poltan sinistä LM:ää, niin vastaako tuo 6mg vahvuus sitä suurin piirtein? Vai miten se menee näissä?

    Kiitos vastauksista jo etukäteen!

     
     
  2. #2

    Vs: epuffer.eu




    Enkä osta..

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    30

    Vs: epuffer.eu

    Kuulostaa todella loistavalta! Tämä lähtee heti tilaukseen kun olen saanut vaivattomasti tiukat vatsalihakset TV-shopin ihmelaitteella.

    -328.54€ tarvikkeisiin

     
     
  4. #4

    Vs: epuffer.eu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja dAbum Näytä viesti
    Kuulostaa todella loistavalta! Tämä lähtee heti tilaukseen kun olen saanut vaivattomasti tiukat vatsalihakset TV-shopin ihmelaitteella.

    *double pun intended*
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: epuffer.eu

    Eieieieiei :-\ Vähänkään kun tutkailee foorumeita niin osaa kiertää nämä kaukaa.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    125

    Vs: epuffer.eu

    Huh huh. Älä nyt oikeasti tollasiin rahoja laita. Lue tuo "mikä sähkötupakka aloittelijalle" ketju niin saat varmasti parhaan kuvan mitä kannattaa tilata ekaksi höyrylaitokseksi. http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=396.0

    Hintakin tuossa on ihan järkyttävä.

    As seen on tv - the doctors
    Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
    ...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki

    Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    125

    Vs: epuffer.eu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja dAbum Näytä viesti
    Kuulostaa todella loistavalta! Tämä lähtee heti tilaukseen kun olen saanut vaivattomasti tiukat vatsalihakset TV-shopin ihmelaitteella.
    Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
    ...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki

    Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.

     
     
  8. #8

    Vs: epuffer.eu

    Jos kyseisestä epufferista meinaa tilata tuommoisen epufferinniin kannattaa hiukan verrata hintoja. http://www.tinydeal.com/quit-smoking...ll-p-2805.html
    Veikkaan ei kauas tuosta heitä muut ominaisuudet kuin hinta.

     
     
  9. #9
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: epuffer.eu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonikki Näytä viesti
    Jos kyseisestä epufferista meinaa tilata tuommoisen epufferinniin kannattaa hiukan verrata hintoja. http://www.tinydeal.com/quit-smoking...ll-p-2805.html
    Veikkaan ei kauas tuosta heitä muut ominaisuudet kuin hinta.
    Hei.
    Olen itse tilannut tämän tinydeal.com:sta ja suosittelen ehdottomasti jo hinnan puolesta ensikertalaiselle ensimmäiseksi e-savukkeeksi.
    Ei kannata sitten tietenkään olettaa että tämän hintainen/laatuinen kestää ikuisuuksia, itselläni kyllä kestänyt jo pari viikkoa, jokapäiväisessä aktiivi käytössä.
    Mutta jos luet käyttäjien kommentteja, niin huomaat että osalla koko vekotin oli jo rikki sen saapuessa, jollakin hajosi akku ensimmäisen latauksen jälkeen, jne..
    Itselläni nähtävästi käynyt hyvä tuuri, tilasin noita 2 kpl, ja molemmat toiminut tähän mennessä loistavasti.

    Otathan huomioon että paketin mukana tulee 10x refill nikotiini patruunoita, joita ei saisi tilata ETA-maiden ulkopuolelta.
    2.48€ näyttäisi olevan tällä hetkellä hintaa tuolla, ja postikuluja ei tule ollenkaan.
    Toimitus oli yllättävän nopeaa, kun yleensä näistä kinkki mestoista kestää.. 11 päivässä tilauksesta oli paketti minulla.

    Tilasin juuri samaiselta sivustolta itsetäytettävän ego e-cigar paketin, hinta 14.77€ eli huomattavasti halvempaa kuin euroopasta,
    ja noita saakin sitten tilata ihan vapaasti.
    http://www.tinydeal.com/rechargeable...k-p-45128.html
    tosin tuossakin tulee mukana 5x refill cartridgeä,joissa on muutama milli nikotiinia, ja niitä kun ei saisi tilata.. ooops.
    sivustolta löytyy kyllä ihan paketteja joissa ei tule mitään nikotiiniä mukana, jos haluat pelata varman päälle.
    ihan luotettava sivusto kuitenkin kyseessä.

    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •