Näytä äänestyksen tulokset: Suosikki e-neste makusi?

Äänestäneet
66. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Almond

    0 0%
  • Apple

    3 4.55%
  • 555 / State Express

    0 0%
  • Banana

    4 6.06%
  • Benson & Hedges

    0 0%
  • Cappuccino

    4 6.06%
  • Camel

    1 1.52%
  • Champagne

    0 0%
  • Cherry

    1 1.52%
  • Chocolate

    1 1.52%
  • Cigar

    0 0%
  • Clove

    0 0%
  • Coconut

    2 3.03%
  • Coffee

    6 9.09%
  • Cola

    3 4.55%
  • Cream

    0 0%
  • DK-TAB

    1 1.52%
  • Dunhill

    0 0%
  • Fennel

    0 0%
  • Flue cured

    0 0%
  • French pipe

    0 0%
  • Ginseng

    0 0%
  • Gold & Silver

    0 0%
  • Grape

    0 0%
  • Green tea / Black tea

    1 1.52%
  • Hilton

    0 0%
  • Kent

    0 0%
  • Marlboro

    4 6.06%
  • Menthol

    10 15.15%
  • Melon

    0 0%
  • Mild Seven

    0 0%
  • Oriental

    0 0%
  • Peach

    0 0%
  • Pineapple

    0 0%
  • Red Bull

    3 4.55%
  • Rum

    0 0%
  • RY2

    0 0%
  • RY3

    0 0%
  • RY4 / Ruyan4

    4 6.06%
  • Strawberry

    1 1.52%
  • Tobacco

    3 4.55%
  • Turkish blended

    0 0%
  • Vanilla

    4 6.06%
  • Virginia

    2 3.03%
  • Vitamin

    0 0%
  • Whiskey

    0 0%
  • Winston

    1 1.52%
  • Joku muu

    7 10.61%
Usean valinnan äänestys.
Tulokset 1 - 14 / 14

Aihe: Suosikki e-neste makusi?

  1. #1

    Suosikki e-neste makusi?

    Eli minkä makuista e-nestettä höyryttelet?

    Itse poltin ennen mentolitupakkaa joten suosikkinimakuni onkin ehdottomasti mentoli tai minttu joita yleensä höyryttelen pitkin päivää. Kun haluan vaihtelua niin yleensä vaihdan RY4:ään (=toffee/tupakka) tai Red Bulliin.

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    59

    Vs: Suosikki e-Neste makusi?

    Red bulliin? Mistä sellasta saa?

     
     
  3. #3

    Vs: Suosikki e-Neste makusi?

    Melkein joka paikassa sitä myydään mutta nimi voi olla Red Bull, Bull-ion, RBL, Red Cow, Energee, The Bull tjsp. Itse olen ostanut Jantylta ja Heaven Giftsistä. Janty oli ehkä parempaa mutta myös moninkertaisesti kalliimpaa. Täytyy kyllä sanoa että tuohon makuun kyllästyi nopeasti enkä sitä enää kauheasti käytä

     
     
  4. #4

    Vs: Suosikki e-Neste makusi?

    Noista e-nesteistä näkisi kyllä mielellään enempikin arvosteluja tuolla arvosteluosiossa. Ei välttämättä edes niin perusteellisia kuin tämänhetkiset ovat, vaan ihan vain että mistä ostettu, hinta, kurkkutuntuma, höyry ja maistuiko siltä mitä luvattiin. Itse voisin tuosta camelista tehdä jo muuten lyhyehkön arvostelun, mutta koska vertailupohja on tällä hetkellä niin vähäinen, niin teenpä sen sitten kun tiedän vähän laajemmin miltä nuo maistuvat Tilasin nyt summanmutikassa Heaven Giftsiltä red bull, winston, kahvi ja ruyan#4 -makuisia litkuja, joista viimeisintä isommassa pullossa ja laimeampaa seosta.

    Kuuluisi ehkä oikeastaan ennemmin tuonne tee-se-itse-ketjuun, mutta voisi myös tiedustella, onko millainen prosessi tuo noiden laimentaminen? Selviytyykö moisesta ihan tämmöinen tavan tallaaja vai pitääkö olla vähintään kotikemistin tutkinto?

     
     
  5. #5

    Vs: Suosikki e-Neste makusi?

    Jos joku tästä jotain maksaisi tai lähettäisi ilmaisia arvostelukappaleita niin varmasti tulisi tiuhempaan arvosteluita Nytkin on kyllä testissä pari uutta makua että kyllä niitä pikkuhiljaa tulee. Mielellään tosiaan lukisi muidenkin arvosteluita mutta ei ole kovin moni innostunut vielä.

     
     
  6. #6

    Vs: Suosikki e-Neste makusi?

    joo, en toki tarkoittanut pelkästään e-savuke.comin arvosteluita, vaan ihan kaikkien käyttäjien, kun itse kullakin on varmasti ties mitä makuja tullut jo testailtua. Ei itestäkään ole kohtuullista olettaa, että joku non-profit-meiningillä jaksaisi tänne väsätä sisältöä muiden iloksi, vaan yhteisöissähän se menee yleensä enemmänkin niin, että porukka väsää tavaraa toistensa iloksi ja vaihtaa kokemuksia. Tästä hommasta kun ei ihan keneltä tahansa kaverilta saa oikein mitään validia infoa. Noh, pitänee toivoa, että tietoisuus hommasta Suomessa ylipäätään nousee ja foorumin löytää sitä myöten enempi sakkia. Sitten kun niitä kaikennäköisiä käyttäjiä on, niin kysymykseksi nousee varmaan enempi moderointi kuin sisällön määrä

    Mutta pitänee laittaa itse jotain mainintoja noista mitä tilasin, jos ja kun saapuvat ja pääsevät tullista läpi.

     
     
  7. #7

    Vs: Suosikki e-Neste makusi?

    Lisäsin aiheeseen äänestyksen..

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Suosikki e-neste makusi?

    Oletteko muut huomanneet kuinka monissa on vaniljaa reilustikin? Alkaa melkein jo kyllästyttää kun mulla on vaniljaa, janty coffee ja almond sisältävät molemmat vaniljaa, ecigs coffee (ei kovin hyvä mun makuun), mutta sisältää vaniljaa, ....

    RY4 tuntuu välillä jopa kivalta vaihtelulta (suosion ymmärrän, vaikkei olekaan mun makuun), samoilla kommenteilla 555.

    Huonoin kokeilemani on ehdottomasti ecigs:n mansikka, joka ei kaikessa esanssisuudessaan ja teennäisydessään ole ollenkaan mun mieleen. Suorastaan huonoa jopa esanssiksi. Makuasiana muut voivat olla eri mieltä toki ja yksilöllisiä erojakin tuntuu olevan paljonkin miten eri maut maistetaan.

     
     
  9. #9

    Vs: Suosikki e-neste makusi?

    Nyt kun siitä huomautit niin se varmasti rupeaa häiritsemään Olen kyllä joissain nesteissä huomannut vaniljaa mutta se on aina sopivasti sekoittunut muihin makuihin. Ainut kokeilemani varsinainen Vanilja-neste olikin sitten taas aika epämiellyttävä kokemus.

     
     
  10. #10

    Vs: Suosikki e-neste makusi?

    Joo, ei tuo yndekangin vaniljakaan loputtomiin kyllä mene, vaikka kyllä se maistuu vaniljalta ja on tavallaan ihan hyvää. Veikkaisin että 18mg vahvuisena menisi ehkä jopa paremmin. Jotenkin itsellä jäänyt sellainen tunne että tupakkamaut tai muuten "kuivat" maut pitäisi olla laimeampina seoksina ja makeat sitten vahvempina ihan kompensoinnin vuoksi, toistaiseksi olen tilannut ihan päinvastoin, mutta täytynee kokeilla seuraavaksi ainakin jotain tupakkamakua 11mg:nä. Ehkä tässä on silti vielä oppimiskäyrä kesken

    Tuosta pitikin kysymäni. Itselläni ei ole kokemusta niin paljoa että voisin useampaa lempimakua mainita ja äänestää, vaikka RY4 ainakin kuuluu omiinkin suosikkeihini. Olen silti todennut aika usein kaipaavani tupakanmakuisia nesteitä ja tähän mennessä testannut vain Winstonia ja Camelia + Marlboroa taisi olla noissa HG:n startterin mukana tulleissa patruunoissa. Turhaan taisin tuota Cameliakin haukkua karheudesta, kun 18mg vahvuisena varmaan kaikki tuollaiset maut ovat ainakin jonkin verran karhaisevia ja koko pullon kuitenkin höyrysti ennemmin kuin analogisia poltti Mutta mikä on omien kokemuksienne mukaan paras tupakkamaku? Ensi tilauksessa voisin nimittäin kokeilla jotain hyväksi todettua tupakkamakua 11mg:nä ja ehkä siihen kylkeen jokin makea maku testaukseen 18mg:nä.

     
     
  11. #11

    Vs: Suosikki e-neste makusi?

    Mun maistelujen perusteella tupakka e-nesteitä on kolmenlaisia. Todella vahvoja sikarimaisia (esim. Winston, Hilton, 555..) perus tupakka-nesteitä (Marlboro, Camel, Flue Cured..) ja karkkitupakkanesteitä (RY4, Kent..). Itse en pysty millään parasta tai edes parhaita valitsemaan mutta voisit testata vaikka 555 tai Hilton makua.

    Tuosta olen samaa mieltä että hedelmä/karkkimaut menee paremmin vahvempana mutta se voi johtua siitäkin että niitä tulee käytettyä niin satunnaisesti.


     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Suosikki e-neste makusi?

    Liberty 555 on ainakin melko karkkimainen mun makuun (joskin hyvä kurkkutuntuma ja muutenkin mun makuun). Kuten maailmalla kerrotaan, RY4 vaihtelee paljon eri valmistajien kesken, joten tuon osalta voi pieni kokeilu olla paikallaan, vaikkei ensimäinen RY4 olisikaan omaan makuun.

     
     
  13. #13

    Vs: Suosikki e-neste makusi?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gobbif Näytä viesti
    Liberty 555 on ainakin melko karkkimainen mun makuun (joskin hyvä kurkkutuntuma ja muutenkin mun makuun). Kuten maailmalla kerrotaan, RY4 vaihtelee paljon eri valmistajien kesken, joten tuon osalta voi pieni kokeilu olla paikallaan, vaikkei ensimäinen RY4 olisikaan omaan makuun.
    Se todistaa siis vain sen että maku on maistajasta kiinni 555 (Dekang) on mun mielestä yksi vahvimmin pelkästään tupakalta maistuvista nesteistä. Liberty Flights myy myös Dekangia eli samasta tuotteesta kai puhutaan. Tietenkin sekin on makeaa mutta ei lähelläkään RY4:ää esimerkiksi.

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Suosikki e-neste makusi?

    Muita foorumeja lueskeltuani olen saanut mielikuvan, että moni asia on makuasia tai yksilöllinen ero. Ehkäpä se tuli nyt todistettua. Myös pieni flunssa tms tuntuu muuttavan maut ihan toiseksi ainakin mulla.

    Olen samaa mieltä että RY4 on selvästi makeampi kuin 555. Ero eri valmistajilla on kuitenkin huima ainakin tuossa maussa, vaikka tuntuu moni muukin maku kuten coffee eroavan melkoisesti valmistajien kesken.

    Kun kyse on makuasiasta, oma mieltymys selviää vain kokeilemalla

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •