Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 34 / 34

Aihe: Aspire Plato

  1. #21
    On kyllä mainio vehjes, just sellanen kuin odotinkin, pieni, riittävä nestetilavuus, tarpeeksi tehoa ja soppii taskuun eikä tarvitse pelkää liittimien vääntyilyjä.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  2. #22
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    On kyllä mainio vehjes, just sellanen kuin odotinkin, pieni, riittävä nestetilavuus, tarpeeksi tehoa ja soppii taskuun eikä tarvitse pelkää liittimien vääntyilyjä.
    Oletko ehtinyt kokeilla molemmilla atoilla ja onko vika minussa vai missä, sillä muilla kuin sillä 0,4 ohmin atolla maku on suoraan sanottuna aika paha..? Olen testannut Nautiluksen/Triton Minin claptonilla ja 1,6- ja 1,8-ohmisilla atoilla ja kaikki nesteet maistuvat näillä jollekin pahvin ja metallin kombinaatiolle Lievästi sanottuna ketuttaa, sillä ostin Platon nimenomaan nämä korkeampiohmiset atot mielessä MTL-käyttöön. 0,4 ohmin atolla kokemus aika sama kuin Cleito-tankilla ja tästä en valita. Olen myös käyttänyt tankin sisuskaluineen ultraäänikylvyssä jo kolme kertaa ilman sen mainittavampaa hyötyä.

    Muuten kyllä laite on helvatan asiallinen.

     
     
  3. #23
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Mä olen Platolla höyrytellyt reilu 60 ml Red Astairea ja maistuu 1.8 ohmisella samalta kuin Nautiluksessa yleensäkin eli julmetun hyvältä
    Viime viikonloppuna kun jouduin laittamaan uuden vastuksen, niin kokeilin piruuttani sillä 0.4 ohmisella.. En juurikaan maussa huomannut eroa, höyry oli hiukan lämpimämpää 40w tehoilla.. Jatkan 1.8 ohmisella kuitenkin, nam

     
     
  4. #24
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Oletko ehtinyt kokeilla molemmilla atoilla ja onko vika minussa vai missä, sillä muilla kuin sillä 0,4 ohmin atolla maku on suoraan sanottuna aika paha..? Olen testannut Nautiluksen/Triton Minin claptonilla ja 1,6- ja 1,8-ohmisilla atoilla ja kaikki nesteet maistuvat näillä jollekin pahvin ja metallin kombinaatiolle Lievästi sanottuna ketuttaa, sillä ostin Platon nimenomaan nämä korkeampiohmiset atot mielessä MTL-käyttöön. 0,4 ohmin atolla kokemus aika sama kuin Cleito-tankilla ja tästä en valita. Olen myös käyttänyt tankin sisuskaluineen ultraäänikylvyssä jo kolme kertaa ilman sen mainittavampaa hyötyä.

    Muuten kyllä laite on helvatan asiallinen.
    En ole kokeillu kun tuolla 0.4 ohmisella vasta.
    Ainoa mitä tässä nyt tullut vastaan muutaman tunnin kokeilun perusteella että jos ihan hitusvinkulan enemmän sais tolle atolle virtaa niin olis hyvä , mutta kaikkea ei voi saada.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  5. #25
    ^ Jos käytät sitä Platon mukana tullutta akkua, niin suosittelen vaihtamaan sen toiseen. Ainakin itselläni se Aspiren akku hyytyy aika nopeasti ja vaihdettuani sen LG:n HG2:een (3000 mAh) Plato jaksaa puskuttaa 0,4 ohmin atolla selvästi kauemmin.

    Tuli kyllä sellainen vielä mieleen, että olen käyttänyt Platoa pääosin sellaisilla nesteillä, joiden niksapitoisuus on selvästi korkeampi mitä nykyisin muuten käytän (10-18mg vs 3-6mg) ja kunhan nuo osat tuosta kuivuvat kylvystään, niin testaan myöhemmine jollain kevyemmällä nesteellä. Taitaa ainakin osa tuosta ilkeästä kokemuksesta olla peräisin juuri tuosta liian korkeasta niksapitoisuudesta. Mutta kun on niihin valmisnesteisiin uhrannut satasia höyryuran alkutaipaleella, niin ei niitä raaskisi poiskaan heittää...

     
     
  6. #26
    Hmm...oli yön aikana tullut kun säilytin pystyssä niin ilmareijästä vähän nestettä, kaikki pitäis olla kiiinni kunnolla, mitähän halvattua, tarvii seurata jos alkaa kuseksimaan kunnolla.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  7. #27
    No nyt on tippasu ratkaistu kun tuli uus ongelma tai no en vaan osaa käyttää mutta höyrytellessä näyttö sammuu, tulitusnappi toimii mutta ei mene enään näppäinlukkoon
    enkä saa näyttöön mitään enään eloa, eli ainoa ratkaisu mitä olen keksinyt niin akku pois, kait tähän on joku nappäin yhdistelmä millä näytön saa taas reagoimaan?
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  8. #28
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    No nyt on tippasu ratkaistu kun tuli uus ongelma tai no en vaan osaa käyttää mutta höyrytellessä näyttö sammuu, tulitusnappi toimii mutta ei mene enään näppäinlukkoon
    enkä saa näyttöön mitään enään eloa, eli ainoa ratkaisu mitä olen keksinyt niin akku pois, kait tähän on joku nappäin yhdistelmä millä näytön saa taas reagoimaan?
    Amerikassa sanoisivat RTFM ("Read The Fucking Manual") ja sieltä sivulta 4 Olet saanut vahingossa häiveominaisuuden päälle ja tämä on tapahtunut itsellenikin ja jouduin nöyrtymään ja katsomaan vapautusohjeet manuskasta

    "Stealth moden" saat päälle ja pois painamalla tulitusnappia kolmesti kiivaaseen tahtiin.

    Vinkkinä vielä, että kun näppäimet on lukittu, niin painamalla tulitusta 3 sek laite sammuttaa virran. Viidellä painalluksella herää sitten taas henkiin.

    Minulla ei Plato ole pissannut kertaakaan ja tässä kohtaa koputan puuta...

     
     
  9. #29
    Ok, kiitos, yritin kyllä katella ohjeita manuskasta mutta ei osunut silmään puusilmä kun olen.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  10. #30
    Onko kukaan löytänyt tietoa siitä, että tuleeko tähän laitteeseen RBA-päätä?? Vois olla just mun vehje, jos saisi itse rakennella.

     
     
  11. #31
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tokitoki Näytä viesti
    Onko kukaan löytänyt tietoa siitä, että tuleeko tähän laitteeseen RBA-päätä?? Vois olla just mun vehje, jos saisi itse rakennella.
    Enpä ole nähnyt mitään tietoa RBA:sta Saisivat kyllä tehdä ensin Platoon sovittimen Cleiton atoille, ettei tarttis kahdenlaisia atoja ostaa kun kumpikin laite hyllystä löytyy.

    Toiseksi en jaksa oikein uskoa, että Platoon RBA:ta tulisi, sillä tilaa tankin puolella on aika hintsusti ja sekin tila on kapea ja korkea. Ehkä siihen jonkinlaisen pystykoilin saisi värkättyä, mutta vaakaan ei järin hääviä saa rakennettua.


    Kolmanneksi kysyn itse taas, että osaako kukaan vinkata, missä vika kun mikään muu kuin 0,4 ohmin ato ei toimi ja kaikilla Nautiluksen/Triton Minin atoilla kaikki nesteet maistuvat enemmän tai vähemmän pa$kalle? Tarkoitan, että maistuu niin pahalle, ettei huvita edes yrittää mitään sisäänajoa Ostin Platon nimenomaan MTL-käyttöön, mutta en vaan kestä tuota muovin/kumin/metallin/pahvin iloista makusinfoniaa ja laite on jäänyt pelkkään DTL-käyttöön 0,4 ohmin atopäällä. Tankki ja adapteri ovat käyneet jo moneen kertaan ultraäänikylvyssä ja sama vaiva jatkuu vaan. Ns. lievästi v'tuttaa, kun laite on muuten hyvä

     
     
  12. #32
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Kolmanneksi kysyn itse taas, että osaako kukaan vinkata, missä vika kun mikään muu kuin 0,4 ohmin ato ei toimi ja kaikilla Nautiluksen/Triton Minin atoilla kaikki nesteet maistuvat enemmän tai vähemmän pa$kalle? Tarkoitan, että maistuu niin pahalle, ettei huvita edes yrittää mitään sisäänajoa Ostin Platon nimenomaan MTL-käyttöön, mutta en vaan kestä tuota muovin/kumin/metallin/pahvin iloista makusinfoniaa ja laite on jäänyt pelkkään DTL-käyttöön 0,4 ohmin atopäällä. Tankki ja adapteri ovat käyneet jo moneen kertaan ultraäänikylvyssä ja sama vaiva jatkuu vaan. Ns. lievästi v'tuttaa, kun laite on muuten hyvä
    Olihan sulla varmasti aitoja Nautiluksen atoja ?? Mulla oli jotain kiinasta ostettuja ja niistä vois sanoa, että muovi/kumi/pahvi ainakin maistui
    Hyvältä maistuu nesteet Puffilta hankittujen atojen kanssa

    Ylempänä jo sanoinkin, etten mainittavaa eroa havainnut 0.4 ohmisen ja 1.8 ohmisen välillä... Mun makuaisti kyl on vähän mitä on
    Viimeksi muokannut arskaxx; 24.05.16 kello 11:13.

     
     
  13. #33
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    12
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tokitoki Näytä viesti
    Onko kukaan löytänyt tietoa siitä, että tuleeko tähän laitteeseen RBA-päätä?? Vois olla just mun vehje, jos saisi itse rakennella.
    Tuolla ecf:n puolella joku oli kokeillut ja väitti nautilukseen tarkoitetun VVTF-rba:n sopivan hyvin ja toimivan mainiosti. Olikohan joku muukin kokeillut jollain muulla nautiluksen rba:lla joka sitten taas ei ollut sopinut.

     
     
  14. #34
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Olihan sulla varmasti aitoja Nautiluksen atoja ?? Mulla oli jotain kiinasta ostettuja ja niistä vois sanoa, että muovi/kumi/pahvi ainakin maistui
    Hyvältä maistuu nesteet Puffilta hankittujen atojen kanssa

    Ylempänä jo sanoinkin, etten mainittavaa eroa havainnut 0.4 ohmisen ja 1.8 ohmisen välillä... Mun makuaisti kyl on vähän mitä on
    Sekä Plato että atot ovat kaikki ostettu Puffilta. Vielä on testaamatta 1,6 ohmin ato ja kokeilen sillä ja vielä toisella 1,8-ohmisella ja jos näilläkn tulee venäläisen käymälän maku suuhun, niin luovun toivosta. Kolme MTL-atoa nyt testattu ja huonoin tuloksin

    0,4 ohmin atolla kokemus on käytännössä sama kuin Cleitolla, mutta muilla atoilla ei yksikään neste maistu alkuunkaan mille pitäisi, vaan samalle joukkohaudalle kaikki. Ihan sama mitä fluidumia sinne tankkiin on laittanut ja kaikilla sama efekti... Ja sama maku

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •