Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: "karkkimaku"

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    44

    "karkkimaku"

    Millä/kenen tiivarilla sais makean karkkimaun ? Bubblegum tyylisen. Muitakin tollasia "nami" makuja voi suositella, ei kuitenkaan suklaata ..

     
     
  2. #2
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Itselleni ainakin Kuhanzzin Stamina Potion tuo mieleen lapsuudesta ne melonin makuiset purukumit joissa oli siirtotarroja ja keräilykuvia.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2016
    Viestit
    87
    Muistelisin että flavorwestin gummybear on aika karkkinen. Itse sekotellut joskus salmiakin kanssa ja sillon ainakin oli ihan käypää tavaraa

     
     
  4. #4
    Flavor Westin Skittles on kyl tosi hyvä karkki maku

     
     
  5. #5
    E-Liquid recipes sivustolta hakee esimerkiksi hakusanoilla jolly rancher tai candy, niin saa aika hyvän kuvan erilaisista karkkisekoituksista. Tietysti muista painaa listan oikeasta yläkulmasta "rating" -tekstiä, jolloin parhaimmat reseptit tulevat ensimmäiseksi. Moni tiivari, joka sisältää sanan sweet, on jo melko karkkimainen itsessään. Vähintään makeutusaineen lisääminen tekee monesta hedelmästä erittäin makean, jos sitä erityisesti hakee maulta. Tietysti kaikki caramel, butterscotch ym. maut ovat nimensä mukaisia, jos niistä nauttii. Kokeilemalla huomaa. Ainakin itse nautin monista asioista höyrynä, mutta en oikeasti syötävänä. Sama myös toisin päinkin eli kaikki on lopulta yhtä kokeilemista.

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    30
    capella cotton candy

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    7
    Copsan Bubble gum kuulemma hyvä tiivari, kuten kaikki muutkin heidän maut.

     
     
  8. #8
    Supervapen Bonbon Arlequin o omaan suuhun erittäin hyvä karkki, siihen lisäksi hiukan jotain hedelmää tai marjaa, esim. mansikkaa niin avot.
    Itse lisään toki vielä hieman lisä makeutta
    Nikotiini on useimmille eläimille myrkyllistä, ja sen johdannaisia käytetään hyönteismyrkkyinä.

     
     
  9. #9
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2016
    Viestit
    4
    Itse tilasin T-Juicen Bubble Gun-nestettä 8 mg niksoilla ja maku on taivaallinen. Lähemmäs 80-luvun purkkamakua en ole muilla päässyt. Kyseessä siis valmisneste

     
     
  10. #10
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    13
    Wizmaxx - Lovely bubbly tai Happyjuice - Sweet Pink Bubblegum

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •