Sivu 14 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516 ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 302

Aihe: Joyetech eGo AIO (All-In-One)

  1. #261
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2017
    Viestit
    6
    Kertokaas nyt kuinka tän AIO:n saa täytettyä niin ettei aina, siis aina, kusase korkin välistä kauheeta määrää e-nestettä. Vaikka kuinka hellästi, tai painaen, tai kallistaen, tai ilmanottoa mihin tahansa asentoon säätäen oon yrittäny niin ei auta. Oon koittanu täyttää vajaaks, täyttää viivaan asti, ja kaikkea siltä väliltä mutta ei niin ei
    Laite ollu käytössä 3 kk, tosi tyytyväinen oon muuten ollu mutta nesteenkulutus on tuplaantunu juurikin tästä täytön yhteydessä ilmenevästä kuseksimisesta juu ja en oo mikään alottelija, 5 vuotta pelkkää höyryymistä takana

     
     
  2. #262
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Tjaa, eipä toi sen kummemmin kuseskele, kuin sen määrän lientä mitä kierteisiin jää. Ite ruuvaan vaan yläkannen auki ja ruikin juissit sisään välistä. En siis irrota kokonaan kun täytän.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #263
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2017
    Viestit
    6
    Öö, siis just kierteiden välistä tursuttaa sitä nestettä kun kiristää kannen kiinni. Mut mikä ihmeen yläkansi? Mun nähdäkseni tossa ei ole kun yksi kansi

     
     
  4. #264
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Eipä tuossa kuitenkaan tule muuta kuin user error mieleen. Omalla kohdalla ainakin ollut ainoa laitos joka takuuvarmasti on kuseksimatta. Kunhan muistaa täyttäessä ettei nestepinta ole täyttömerkin yläpuolella.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  5. #265
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nata Näytä viesti
    Öö, siis just kierteiden välistä tursuttaa sitä nestettä kun kiristää kannen kiinni. Mut mikä ihmeen yläkansi? Mun nähdäkseni tossa ei ole kun yksi kansi
    Voi sori. Siis kansi.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #266
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2017
    Viestit
    6
    Teppa, en millään pahalla, ihan tosissaan ihmettelin et josko ois multa jääny huomaamatta että aukeeko jostain vielä ylempää toi kansi. Sori vaan mun puolestani

    Täytynee vaan yrittää sopeutua tohon täyttövuotoon. On sen verran hyvä laite muuten, ettei viittis kyllä enää muuhun vaihtaakkaan.

     
     
  7. #267
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nata Näytä viesti
    Teppa, en millään pahalla, ihan tosissaan ihmettelin et josko ois multa jääny huomaamatta että aukeeko jostain vielä ylempää toi kansi. Sori vaan mun puolestani

    Täytynee vaan yrittää sopeutua tohon täyttövuotoon. On sen verran hyvä laite muuten, ettei viittis kyllä enää muuhun vaihtaakkaan.
    Onhan sulla perus AIO, eikä esim. AIO Pro tai Pro C malli, noissa nimittäin on erikseen täyttökansi ja koko tankin kansi, nuo voi täyttää väärinkin

     
     
  8. #268
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2017
    Viestit
    6
    Mulla on AIO D22

     
     
  9. #269
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2017
    Viestit
    6
    Hitto vie, nythän mä vasta hokasin et voisko ton täyttää irrottamalla vaan toi driptip ja sinne reikään suoraan tiputella nesteet? Ainakin käyttöohjeen/videoiden perusteella oon nähny et koko korkki/kansihässäkkä pitäs avata...

     
     
  10. #270
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nata Näytä viesti
    Hitto vie, nythän mä vasta hokasin et voisko ton täyttää irrottamalla vaan toi driptip ja sinne reikään suoraan tiputella nesteet? Ainakin käyttöohjeen/videoiden perusteella oon nähny et koko korkki/kansihässäkkä pitäs avata...
    Ennen kuin koitat, niin älä koita, ei onnistu.
    Tuossa Puffilan kuvituksessa on oikeastaan aika hyvät ohjeet:
    Joyetech eGo AiO D22 aloituspaketti All-in-One ylätäytöllä 1500mAh 22mm
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  11. #271
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2017
    Viestit
    6
    Joo en koittanu , kiitti esu linkistä. Juuri noin oon toiminutkin kuin ohjeistus ja kuvat antaa ymmärtää. Tiedä sitte mikä mättää, nesteenä on ollu aina 50/50 litkut. Saas nähdä kun jossain vaiheessa uusin laitteen et toimiiko uuden AIO:n täyttö ilman ruippimista.

     
     
  12. #272
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Mulla on kaksi noita, eikä kuvatun kaltaista ongelmaa ole ilmennyt missään vaiheessa. Ei pitäisi _voida_ spursuilla yli tällä proseduurilla: kansi atopäineen irti ja pöydälle parkkiin, sen kierteet voi pyyhkäistä vessapaperilla. Täyttöpullosta lientä säiliöön merkkiin asti (ikkunan puolivälissä). Sitten pyyhkäisee myös säiliön suulta ylimääräiset pois, ja kansi kiinni.

    ---Oon koittanu täyttää vajaaks, täyttää viivaan asti, ja kaikkea siltä väliltä mutta ei niin ei---
    Teoriassa mahdotonta

    EDIT: Sorry, eri malli - nyt vasta hokasin että puhuit D22:sta. Yllä kuvattu oli 19 mm originaalille...

     
     
  13. #273
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Kyseinen laitos on ollut kuukauden päivät käytössä. Saman verran mitä oma höyryurani on tähän asti kestänyt. Eka laite siis. Kehuja laite on saanut kokeneemmiltakin höyryttelijöiltä, joka helpotti omaa ostopäätöstäni. Yksi konkari tyypitti tätä pari päivää sitten ja sanoi, että pieneen kokoonsa nähden antaa varsin reilut höyryt. Nämä kynämallit lienee kehittyneet ihan parissa vuodessa. Tämä Joyetechin AIO lienee aika hyvä omassa sarjassaan SMOKin vape penin kanssa.
    Mtl-höyryttelyyn hyvä, koska toistaiseksi käytän vielä 16mg nesteitä kovan nuuskariippuvuuden hoitamiseen. Akku kestää kohtalaisen hyvin. Teräksen värinen malli on ihan tyylikkään näköinen. Taitaa näitä pinkkinäkin saada, jos joku tykkää.

    Tankillinen hupenee todella nopeasti. Siitä pitkä miinus. Parit palaneen käryt on tullut vetäistyä, kun ei ole ollut tarkkana. Laite myös tuntuu kuumenevan varsin herkästi.

     
     
  14. #274
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Postiljooni oli perjantaina kiikuttanut työpaikalle Ego AIO Pro C:n, ja hetihän se aamulla piti virittää käyttökuntoon. Onhan tuo aika halko perus-AIOn verrattuna, mutta ihan käteen käypä vielä. Tämähän syö samoja atoja kuin pienemmätkin, on vaan isompi tankki, 18650-akku ja säädettävä ilmansaanti. Laitoin 0.5 aton ja liemi 65/35 vg/pg ~6% niksalla ja Fred Master V3:lla - samaa mitä käytän subtank minissä. Makua ei irtoa yhtä hyvin (tietenkään) kuin subtankista, mutta ilmat täysin auki imuvastus tuntuu kevyemmältä, mikä on plussaa dtl-puuhassa. Soiva peli näin ensikokemusten perusteella.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  15. #275
    Tervakeuhko Mongo Lungo's Avatar

    Liittynyt
    06/2017
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1
    Todellinen nooby ilmoittautuu foorumille.

    3 vuotta mennyt tasapainnoillessa normi- ja sähköröökin kanssa huonolla menestyksellä. Käytössä ollut vain jotain Aasiasta tilattuja halpispuikkoja ja nesteitä +perus Finnvapen mallu-nesteitä, joten useamman kerran on näiden kanssa mennyt hermot, ja tie on vienyt ärrälle hakemaan sätkävehkeet.

    Päätin ryhdistäytyä, ja tänään hommasin eGo AIOn, ja kappas, alun pienen räkimisen jälkeen tämä tuntuu varsin pätevältä laitteelta omaan tilanteeseeni. Kovasti tuo tuntuu lämpeävän, mutta lueskelin, että samaa tekee muillakin.

    Haluan painottaa, että näistä hommista en vielä mitään tajua, iso osa kielestä ihan hepreaa, mutta jostain sitä pitää aloittaa, ja tämä päivä on hyvä siihen.
    Viimeksi muokannut Mongo Lungo; 09.06.17 kello 17:00.

     
     
  16. #276
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mongo Lungo Näytä viesti
    Todellinen nooby ilmoittautuu foorumille.

    3 vuotta mennyt tasapainnoillessa normi- ja sähköröökin kanssa huonolla menestyksellä. Käytössä ollut vain jotain Aasiasta tilattuja halpispuikkoja ja nesteitä +perus Finnvapen mallu-nesteitä, joten useamman kerran on näiden kanssa mennyt hermot, ja tie on vienyt ärrälle hakemaan sätkävehkeet.

    Päätin ryhdistäytyä, ja tänään hommasin eGo AIOn, ja kappas, alun pienen räkimisen jälkeen tämä tuntuu varsin pätevältä laitteelta omaan tilanteeseeni. Kovasti tuo tuntuu lämpeävän, mutta lueskelin, että samaa tekee muillakin.

    Haluan painottaa, että näistä hommista en vielä mitään tajua, iso osa kielestä ihan hepreaa, mutta jostain sitä pitää aloittaa, ja tämä päivä on hyvä siihen.
    Teretulemast foorumille. Jos ongelmia esiintyy niin täältä varmasti löydät vastaukset niihin. Pistän parit sivut tähän joista voipi olla ainakin alussa apuja sulle. http://www.e-savuke.com/vb/aloitteli...telijalle.html http://www.e-savuke.com/vb/aloitteli...tupakasta.html
    Jos etsit vaihtoehtoa tolle aiolle niin Urdulla tuore revikka innokin Endura T20, jota muistaakseni kehui oivaksi aloitushärpättimeksi.
    Linkki. https://www.youtube.com/watch?v=lXoGENEcBOI

     
     
  17. #277
    Tuossa hyvä ohje atojen kunnostukseen 😀 https://m.youtube.com/watch?v=LrtC0lNhiOg

     
     
  18. #278
    Satunnaiseen käyttöön ostin CuAIO D22:sen, ja ei voi kuin kehua.
    Pari päivää testaillut, eikä mitään negatiivista tule mieleen, käyttötarkoituksessaan loisto peli. Palataan asiaan, jos miinuksia ilmaantuu.

    Linkki valmistajan sivulle: CuAIO D22 - Joyetech

    Videoita ja arvosteluja tästä sekä CuBoxista löytyypi reilusti netistä.
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #279
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Ego aiot on parhaita vekottimia mitä on tullut ostettua, tai ainakin matkamodiksi. Ei paina mitään ja ei kuse, mahtuu mihin taskuun vaan. Ja hinta ei päätä huimaa. 2010 alotin tän harrastuksen ja on tullu hankittua jos jonkilaista laitetta. Tosin eihän sitä voi verrata ekoja ego tikkuja tän päivän laitteisiin, silloin ennenvanhaan ne oli parasta mitä oli, mutta jos joku aloittelija kysyy neuvoa minkä hommais ekaks laitteeks, sanon aina ego aion. Mitään lämpösäätö modia aloittelijalle turha kehua kun turhan paljon opittavaa ekaksi laitteeksi. Muutin talveksi Espanjaan, voi että on tikuilla hintaa siellä, 39€!

     
     
  20. #280
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Ego AIOt on kyl ne huonoimmat vehkeet (omaan käyttöön) mitä on tullu ostettua ja vielä kahteen kertaan kun luulin et ekassa oli joku vika

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •