Sivu 7 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789101117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 347

Aihe: Tatuointi/lävistys

  1. #121
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    91

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Meikälläkin muuten ollu pari polttomerkkiä reisiläskeissä, vuosien saatossa vaan haihtuneet, nyt näkyy enää vaivoin. Kyseessä ei kylläkään mitään ammattilaisen tekemiä vaan itse kuumalla raudalla poltettuja. Oisko sitten syynä, ettei tarpeeksi pitkään käryttäny kun ei enää oikein näy.
    Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?

     
     
  2. #122
    Höyrypää Hemuli73's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    543

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Ai niin, onhan noita lävistyksiäkin muutama kertynyt: tällä hetkellä tosin vain industrial ja toinen nänni. Enemmänkin on ollut mutta silmäkulmista (yht. 3 kpl) joutui reilu kolme vuotta sitten ottamaan pois nykyisen työpaikan pyynnöstä, tosin voi olla että johtui siitä kun korut olivat blackline-mallistoa ja piikeillä? Ja toisesta nännistä hevosenkenkäkoru repeytyi "työtapaturmaisesti", teki muuten aika höpöä.. :'(

     
     
  3. #123
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harmi Näytä viesti
    Meikälläkin muuten ollu pari polttomerkkiä reisiläskeissä, vuosien saatossa vaan haihtuneet, nyt näkyy enää vaivoin. Kyseessä ei kylläkään mitään ammattilaisen tekemiä vaan itse kuumalla raudalla poltettuja. Oisko sitten syynä, ettei tarpeeksi pitkään käryttäny kun ei enää oikein näy.
    itsellä pian 10 vuotta vanha poltto jälki ja edelleen sen näköinen kuin olisi vasta viimekuussa ruvet parantuneet. Hehkuvan kuuma rauta painettiin rasvakudoksestakin läpi lihakseen saakka ja nahkaremmi tuli mekein purtua poikki. Ja ei se mikään studio tekele myöskään ollut vaan avotulella kuumennettu sinkitty rauta.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  4. #124
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    91

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrymaggara Näytä viesti
    itsellä pian 10 vuotta vanha poltto jälki ja edelleen sen näköinen kuin olisi vasta viimekuussa ruvet parantuneet. Hehkuvan kuuma rauta painettiin rasvakudoksestakin läpi lihakseen saakka ja nahkaremmi tuli mekein purtua poikki. Ja ei se mikään studio tekele myöskään ollut vaan avotulella kuumennettu sinkitty rauta.
    Nohnih, siinä se syy sitten, eihän noihin reisiläskeihin mitään pitkäksi aikaa jää. Olkavarressa taasen lihakseen asti menneet polttoarvet turhankin näkyviä, jospa joskus tatuointia siihen päälle ottais.
    Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?

     
     
  5. #125
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mulle tatskat, joita tosin vasta yksi, eletyn elämän symboliikkaa, kinda vuosirenkaita.
    En mä niillä minäkuvaani korosta tahi mummoja säväytä, ne on itseä varten muistuttamaan siitä, mikä oli aikoinaan tärkeää.
    Äijäily-symbolit ja kännierehdykset sitten muille.
    Juuri näin. Aika usein saan kuulla ettei kuvani ole mitenkään hienoja tai hyvin tehtyjä. Mikä on kyllä osittain totta. Molemmat tämän hetkiset kuvat ovat kuitenkin vakaalla harkinnalla otettu ja ovat itselleni todella tärkeitä merkkejä eletystä elämästä ja asioista jotka ovat tärkeitä. Samoin tulee pari seuraavaa kuvaa olemaan jotka toivottavasti saan tämän vuoden puolella aikaiseksi.
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  6. #126

    Re: Tatuointi/lävistys

    Ai niin. Onhan mullakin yksi polttokuvayritys vasemman ranteen yläpuolella. Polttokynällä piirretty neljä paksua kirjainta, piti tulla tarkka jälki. Asteet karkasivat kuitenkin aivan liian korkeiksi, ja kuva levisi mössöksi.

    Kaveri tuon teki, ja maltillisemmalla lämpötilalla olisi voinut onnistua (ainakin tuoreeltaan näytti hyvältä, mutta ensimmäisten päivien aikana alkoi levitä). Kymmenisen minuuttia tuotakin piirrettiin, oli jokseenkin "mielenkiintoinen" tunne.


    E: Kaveri harrasteli siis vain puutöiden koristelua )

     
     
  7. #127
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    346

    Vs: Tatuointi/lävistys

    22mm venytykset kummassaki korvassa, muutapa en oo jaksanu hommata omaa naamaa rumentamaan

     
     
  8. #128
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mulle tatskat, joita tosin vasta yksi, eletyn elämän symboliikkaa, kinda vuosirenkaita.
    En mä niillä minäkuvaani korosta tahi mummoja säväytä, ne on itseä varten muistuttamaan siitä, mikä oli aikoinaan tärkeää.
    Äijäily-symbolit ja kännierehdykset sitten muille.
    Sama homma.
    Eka tatuointi tuli otettua Jenkki roadtripin kunniaksi/muistoksi, mutta sitäkin kuvaa olin jo ~8 vuotta suunnitellut (siksi tuo, että oli noista suunnitelluista pienin, eikä huvittanut olla autossa "asuessa" selkä tai kädet verillä).
    Vielä ois vajaa 15 vuotta suunnitelmissa ollut hiha, ~10 vuotta suunnitteilla ollut toinen hiha, kuutisen vuotta harkittu koko selän peittävä kuva ja pari vuotta sitten ideoitu pohkeeseen tuleva leima.

    Hiljaa hyvä tulee ja hätäillessä ei tuu kun kusipäitä mukuloita.

     
     
  9. #129
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Itsellä on yksi leima oikean käden "takaosassa", labret keskellä alahuulessa ja helix toisessa korvassa. Lisäksi vasemmassa korvassa on tavallinen "korvis"reikä tosin korua siinä ei ole ollut enää vuosikausiin. Se oli kova juttu 90-luvun alussa kun pojilla ei vielä paljoa korviksia näkynyt, ainakaan meilläpäin.

    Seuraavana varmaankin playlistillä olisi joko polttomerkki/arpitatuointi kunhan asiaan vielä paneudun.
    smokey1 (Banned)
    "Miten täältä erotaan?"

     
     
  10. #130
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Itsellä on yksi leima oikean käden "takaosassa", labret keskellä alahuulessa ja helix toisessa korvassa. Lisäksi vasemmassa korvassa on tavallinen "korvis"reikä tosin korua siinä ei ole ollut enää vuosikausiin. Se oli kova juttu 90-luvun alussa kun pojilla ei vielä paljoa korviksia näkynyt, ainakaan meilläpäin.

    Seuraavana varmaankin playlistillä olisi joko polttomerkki/arpitatuointi kunhan asiaan vielä paneudun.
    Tosiaan onhan mullakin reikä korvassa, juurikin sillon 90-luvun alussa otettu koru on kyllä vaihtunut :P. Se vaan on siinä ollut niin pitkään ettei tahdo muistaa. Silloin 90-luvulla siinä piti aivan ehdottomasti roikkua risti Aivanyhtä kovis oli se farkkuliivi jonka selkään oli ommeltu Iron Maidenin merkki
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  11. #131

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Aika perus kauraa itselläni, mutta eikös se ole pääasia, että itse tykkää ja evvk sille mitä mieltä muut ovat? Itseähän varten ne otetaan...





    ...ja kyllä, Sentenced on ollut henki ja elämä lapsesta asti...

    Uutta aikaa pitäisi parille isommalle jo tilailla.
    EA MOD | L-Rider Transformer VV | Vamo VW | 2x GS VV MOD | Joyetech eGo-C Twist XL | Joyetech eGo 18350 MOD | Joyetech eGo 18650 MOD | Mini-eGo | The Tankometer | Munatankki RST | Kiuas v2.0 #0015 | Lumi XL

     
     
  12. #132
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    91

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Laitetaas ny tännekin, uusi rakas kuvatus. Tähän tulee jatkoa vielä joskus hamassa tulevaisuudessa. Toivottavasti ei sentään tällä kertaa mene 10 vuotta.
    Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?

     
     
  13. #133
    Höyrypää

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    431

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Sain aikaseksi uuden kuvan.. Jos seuraavaan koittas kans pitää vähän lyhyemmän välin ku 5 vuotta
    Tämmönen siitä tuli:
    Elämä ei ole aina vain vanhoja autoja. Se on joskus myös vanhoja moottoripyöriä.

     
     
  14. #134

    Vs: Tatuointi/lävistys

    sphinx käsivarressa ja darwin kala nilkassa. välillä miettii uusia kuvia mut vähän hankala kun ei osaa piirtää muutakuin tikku-ukkoja eikä oikeen viitsisi täysin valmiita kuviakaan kopioida.

    Lainaus käyttäjältä: Troll from behind - 20.10.12 - klo:13:31

    Satutkos muuten tietämään, krib, keltä noita kysyä?
    Jeppiksessä ei vissiin ketään atm ole, mutta Kokkolassa taisi olla Pitbulli ja Iguana?

    Molemmissa tullu käytyä. Todella kehuttu on Dennis Romar ja sellanen pulju ku Sick Boy Tattoo
    Nähny kaverin tekemiä leimoja niin en voi muuta ku suositella
    Dennis on hyvä tekijä ja mukava heppu, ei ole tullut itse jannun pajalla käytyä mutta vuosien varrella kokkolan yöelämässä tavannut.

     
     
  15. #135
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    11

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Oikeassa kädessä suomi joutsenlippu ja vasemmassa pohkeessa tribali. vasempaan käteen tulee suomikonepistooli kunhan saa aikaseksi.

     
     
  16. #136

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Hiha vielä keskeneräsenä [img][/img]
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  17. #137

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Alahuulessa keskellä labretti, molemmat korvat piikitetty ja venytelty aikoinaan mutta otettu pois. nyt 2,5 ja 1,6mm korut korvissa :P Tatuointi tulee varmaan joskus kunhan keksii aiheen ja hyvän syyn ottaa, ei sillä niin kiire ole. Napit saa kuitenkin ihosta äkkiä pois jos tarvis.

     
     
  18. #138
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Löytyyhän näitä; edesmenneitä läväreitä on kummatki nännit, 12mm labret, snakebitet. 28mm venyt korvissa vielä (ne ei siitä tulekaan lähtemään) sekä 8mm Prince Albert.

    Tatskat on pahasti kesken vielä, mutta niitäkin sitten tulevaisuudessa lisää.

    Rintakehä


    Tuossa näkyy hanskan tatskat


    Vasurista löytyy vielä herra Lucifer iltapalalla (tuoreeltaan otettu)


    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  19. #139
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Suositelkaapa jotain hakkaamaan kuvaa, ollu ainaki 8v suunnitteilla.
    Alkuperäinen kuvakin lienee jo hävinny. Teetin sen t-paitaan ja vitun komia kuva olikin
    Jos sitä itsensä yllättäis vielä

     
     
  20. #140
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Mr. LSVap? :P

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •