Sivu 5 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 347

Aihe: Tatuointi/lävistys

  1. #81
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Mulla vähän rauhallisemmin noita. Molemmissa korvissa pari rengasta ja vasemmalla puolella rinnassa tatuointi. Lisää mustetta ihoon pitäis saada joskus ens vuoden alussa.

     
     
  2. #82
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    28

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Kulmassa lävistys ja korvassa. ja tatuointeja ei ole muuta ku kantapäässä Smaili. Älynväläys kaverin kanssa humalassa. Ei tosin ole kertaakaan hävettänyt että tuo tuli tehtyä, vaikkei se kovin hienosti ole tehty ja huomaa kyllä että hieman promilleja ollu veressä tekijälläkin. Onneksi niin huomaamattomassa paikassa ettei huomaa muuten ku jos ei oo sukka jalassa. Rupee aina hymyilyttämään ku tuota kattelee ku tekijäkin muutti amerikanmaalle enkä usko että tullaan enään montaa kertaa näkemään :/

     
     
  3. #83
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Tatuointi/lävistys

    Jormungandr löytyy vasemmasta hartiasta. Trollcross+peikon pääkallo oikeasta kädestä ja black sun nännin ympärillä. Hugin&munin tulossa rintaan kuhan saa rahat kasaan ja luonnokset tehtyä (vapottelu vie liikaa aikaa/rahaa ) lävistys huulessa lsvapin puljusta (en muista että oliko hänen tekemä kun tuosta on aikaa.. reikiä korvat täynnä ja oikeassa korvassa oli 10mm.. nyt veikkaa että on vaa joku 8mm ku kadotin jurrissa tunnelin ja olin viikonlopun ilman korua mökillä..

     
     
  4. #84
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Lavan päällä on pieni ruusu. 80-luvun lopussa kaveri alkoi sitä hakata hyönteisneuloilla. Sillä vaan käsi tärisi liikaa ilman viinaa joten hain Viljavaakunan pakastimesta(ei sitä pirua muuten saanu alas), vähän kuppia ja sit alettiin. Mutta pian oli sälli niin tinassa ettei osunut edes mustepulloon piikeillään.
    Jösses mikä räpellys, pelkät ääriviivat onneksi. Menin alan ammattilaiselle Aninkaistenmäkeen, maksoin 100 silloista rahaa ja kaveri pelasti katastrofin vartissa. ihan siisti tuli eikä ole koko ajan silmissä. Että semmonen tarina.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  5. #85

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Kun lukee mitä kaikkea härpäkettä aikasemmilla on ollut, tunnen itteni hyvin pieneksi

    Suunnitelmissa on ollut jo aika kauan laittaa kulmakoru, kunhan jaksaa ja lompakko antaa myöten.
    Venytyksiä on toisessa korvassa 7mm ja 8mm, toisessa ihan normi korvakoru.

    EDIT: Niin, ja tatuointeja ois kiva saaha.

     
     
  6. #86
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Vs: Tatuointi/lävistys

    Ot: Cityshamaani diggaa myshroomheadia? Ainaki kuvan perusteella On tiukka orkesteri!

     
     
  7. #87

    Vs: Re: Vs: Tatuointi/lävistys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elyrotth Näytä viesti
    Ot: Cityshamaani diggaa myshroomheadia? Ainaki kuvan perusteella On tiukka orkesteri!
    Jees
    Viimesin levy ei tosin napannut yhtä hyvin kuin aikasemmat.. Vois sitä melkeen yrittää ihan kuuntelemalla kuunnella, jospa se alkais upota.
    J-mannin aikaset on älyttömän hyviä.


     
     
  8. #88
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Vs: Re: Vs: Tatuointi/lävistys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cityshamaani Näytä viesti
    Jees
    Viimesin levy ei tosin napannut yhtä hyvin kuin aikasemmat.. Vois sitä melkeen yrittää ihan kuuntelemalla kuunnella, jospa se alkais upota.
    J-mannin aikaset on älyttömän hyviä.
    Vanhempi tuotanto on tiukkaa kamaa!

     
     
  9. #89
    Höyrypää Hemuli73's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    543

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Tuli huomattua että "Aika kultaa muistot"-sanonta pitää paikkansa Tikattiin mustetta hauiksen sisäpuolelle ja tuntui sattuvan niin perkeleesti vaikka toiseen käteen yli 14 vuotta sitten oli jo tehty kuvaa ja ei muistaakseni niin paljoa tuntunut silloin.. Tosin nyt mentiin lähemmäs kyynärpäätä ja lisää kipua luvassa kun full-sleevet tulossa molempiin käsiin. Vaiheessa ovat vielä, jos jouluksi olisivat valmiit

     
     
  10. #90
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Tatuointi/lävistys

    Minä en kyynärpäätä juuri huomannutkaan, mutta käsivarren sisäpuoli, oi luoja!

     
     
  11. #91
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Tehtiin sitten viikonloppuna uutta kuvvaa takaraivoon.




     
     
  12. #92
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Tatuointi/lävistys

    ihan on komia ja sairas samalla, vielä oli sit tilaa?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #93
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Onhan tuota tilaa vaiks kuinka kun vähän alkaa soveltamaan Vittumainen kohta ottaa tollasta kuvaa missä on paljon kuvaa, outlinet ei tunnu missään mutta 2 tunnin jälkeen toi värin hierominen alkaa jo tuntua.

     
     
  14. #94
    Höyrypää Elyrotth's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku, Portsa
    Viestit
    838

    Re: Tatuointi/lävistys

    Ötökät on just cool! Itellä suunnitteilla ötökkäaiheinen kuva pohkeeseen

     
     
  15. #95

    Vs: Tatuointi/lävistys

    [img][/img]
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  16. #96

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Pohkeeseen tuli kuvatus jokunen aika sitten, olen tyytyväinen ja tästä jatketaan. Lissee tulee kuvia. Seuraavana niska.

     
     
  17. #97
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    2

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Olen luonnostaan sen verran komea ilmestys, että ei tarvitse itseään koristellä millään kuvatuksilla tai killuttimella.
    Mun mielestä nämä liikkuvat joulukuuset ja ylimaalatut sankarit ovat aika koomisen näköisiä heppuja.

     
     
  18. #98

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ipe Näytä viesti
    Olen luonnostaan sen verran komea ilmestys, että ei tarvitse itseään koristellä millään kuvatuksilla tai killuttimella.
    Mun mielestä nämä liikkuvat joulukuuset ja ylimaalatut sankarit ovat aika koomisen näköisiä heppuja.
    Oliks vielä ihan jotain oikeatakin asiaa ?

     
     
  19. #99
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ipe Näytä viesti
    Olen luonnostaan sen verran komea ilmestys, että ei tarvitse itseään koristellä millään kuvatuksilla tai killuttimella.
    Mun mielestä nämä liikkuvat joulukuuset ja ylimaalatut sankarit ovat aika koomisen näköisiä heppuja.
    Veikkaisin että olisin samaa mieltä sinunkin koomisuudestasi. Mikähän siinä on että epävarmojen hahmojen pitää aina tulla tatuointi keskusteluun vakuuttelemaan omasta ulkonäöstään ja tatuointien sekä lävistysten koomisuudesta?

     
     
  20. #100
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Tatuointi/lävistys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Mikähän siinä on että epävarmojen hahmojen pitää aina tulla tatuointi keskusteluun vakuuttelemaan omasta ulkonäöstään ja tatuointien sekä lävistysten koomisuudesta?
    Samaa mietiskellyt itsekin..
    Vaikka itse pidän mm. housujen nilkoissa roikottamista melko koomisena ilmestyksenä, en silti koe tarvetta lähteä moista asiaa esim. "Hopparit"-nimisessä ketjussa kommentoimaan, mutta aina tatuoinnesta/lävistyksistä/muista kehonmuokkauksista puhuttaessa löytyy niitä sankareita, jotka kokevat velvollisuudekseen tulla kertomaan, kuinka naurettavaa/säälittävää/muuta mukavaa kyseiset asiat ovat. :

    Mutta kirjoittajahan oli (ainakin omasta ja mahdollisesti äitin mielestä) mahottoman komea, niin eihän silloin pitäis olla tarvetta oman egon pönkitykselle muita arvostelemalla?

    Jotenkin jäi hieman itsekeskeisen kusipään kuva Ipestä tuon tekstin perusteella. O0

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •