Sivu 3 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 458

Aihe: Savukkeesta eroon! Tsemppinurkka.

  1. #41
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Aina ollut hyvä hajuaisti kroonisesta nuhasta huolimatta mutta nyt se on välillä ihan hullua. Tunnistaa välillä ihmiset hajuvanoista (esim. suihkusaippua, tee). Mutta todellakin tällä on huonot puolensa, joitain hajuja ilman voisi hyvin olla ja parfyymiset tuoksut vielä vaikeampi kestää.
    Tämän takia toivoin, että hajuaisti ei olisi ikinä parantunut. Polttaessakin oli hyvä hajuaisti, mutta nyt haistaa ne pahat hajut ihan liian terävästi. Makuaistissa ei mitään merkittävää muutosta kuitenkaan.

     
     
  2. #42
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Juuri äsken. Menin tupakille ja puolivälissä tökkäsin sen tuhkikseen. Ei maistunutkaan. Jippii!!!

     
     
  3. #43
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Hienoa! Kyllä se roppa alkaa ymmärtää.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  4. #44
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Vielä kun meidän fiksut "kielletään kaikki" päättäjät jotain tajuaisi... Vaan tästä aiheesta onkin muualla juttua...

     
     
  5. #45
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Tää on tärkeintä. Irrotetaan irti tupakista päättäjistä ja "terveys"järjestöistä huolimatta.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  6. #46
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Tää on tärkeintä. Irrotetaan irti tupakista päättäjistä ja "terveys"järjestöistä huolimatta.
    Kyllä. Toivottavasti vaan jostain saadaan tarvikkeita tähän hommaan jatkossakin... Pieni huoli mulla kyllä on että miten ja mistä? Vaan terveys on niin tärkeä asia että toivoin todellakin että jotenkin pärjätään... Saas nähdä.

     
     
  7. #47
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Nyt on aika sijoittaa tankkeihin, reguihin ja niksaan. Muita saa varmasti myöhemminkin. Ja saahan noita laitteitaki aina jostain. Mutta se niksa.. se on pian kultaakin arvokkaampi sijoitus.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  8. #48
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Nyt on aika sijoittaa tankkeihin, reguihin ja niksaan. Muita saa varmasti myöhemminkin. Ja saahan noita laitteitaki aina jostain. Mutta se niksa.. se on pian kultaakin arvokkaampi sijoitus.
    Yli 8 päivää on jo mun 100ml niksaneste jossain seilannut. Ei kuulu eikä näy... Vaan vieläkö sitä saa laillisesti tilata? Vai onko se tosiaan voimassa se laki että vain omaan käyttöön jokin määrätty määrä? Sellainen lakihan on ihan perseestä koska se antaa viranomaisille täysin vapaat kädet toimia miten huvittaa..

     
     
  9. #49
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 21:31.

     
     
  10. #50
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Saa tilata mutta se määrä on kovin häilyvä. Tilaile pullo per tilaus ja eta.n sisäpuolelta niin ei ketään pitäis kiinnostaa.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  11. #51
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Mikä osalla vanhoista parroista oli The Deal? Koko mun höyryuran +4vee ollu puhetta niksa kiellosta...
    Kuka uskaltaa tunnustaa et tuli vähän yllättäen
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #52
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Muutamia painajais öitä nyt ollut ja on pitänyt lisätä nesteisiin niksaa jottei tarvii vartin välein juosta parvekkeella höyryttelemässä. 6mg on ollut ja tuntuu että 10mg nyt tarvittais jo. Jotain pientä siis elimistössä tapahtuu kun oon kolmessa viikossa tiputtanut savukkeiden määrän 27 tupakasta max 5 tupakkaan vuorokaudessa. Mutta ei hätää, hyvin tämä tuntuu menevän ainakin toistaiseksi. 30 vuoden aikana vain yksi 2kk:n tauko ja yksi 3 viikon tauko tupakoinnista aiemmin.

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari t0n1's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    365
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Muutamia painajais öitä nyt ollut
    Täällä samoja oireita, en tiiä johtuuko tupakasta mutta en kyllä muista millon ois viimeks kuolemanpelko persiissä tarvinnu nukkua/herätä syke lähempänä tähtitieteellisiä lukuja. Aiemmin poltin n.15 sätkää päivässä ja heti kun ekat nesteet tuli postilaatikkoon, en ole polttanut yhtäkään, eikä oo kyllä tehnyt mielikään. Nyt mennään 10mg niksoilla ja 3-5ml kuluu päivässä nestettä. Hyvin tämä tosiaan toimii ainakin minun tapauksessa, kun suurin mielihyvän tuottaja tuossa röökissäkin oli se, että kun pitää vaan saada jotain hengitellä, muutakin kuin ilmaa. Ja sehän on vaan plussaa jos ei palanut maistu suussa, ja ku höyrypilvet on julmettuja niin nautinto on sitäkin suurempi

     
     
  14. #54
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Juu, pari päviää oli kovin levoton olo ja tupakkaakin koitin siihen vaivaan poltella, mutta kun tupakki ei oikein maistu hyvälle verrattuna näihin hyviin höyrynesteisiin. No, lisäsin reippaasti nikotiinia höyrynesteeseen ja kas kumma kun nyt tulikin yli vuorokausi etten halunnut yhtään tupakkaa. Mielestäni kannattaa siis lisätä niitä niksoja vaan reippaasti jos tulee tällainen olo. Eihän se nikotiini ole niin vaarallista kuin savukkeen kaikki muut ainesosat. Niksoja voi höyrykkeestä pudottaa ajan kanssa sitten ihan rauhassa

     
     
  15. #55
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Huomio myös siihen että niksojen ollessa korkealla höyryttelet vähemmän litkua. Se on kuitenkin myös etu noin terveydellisesti.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  16. #56
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Huomio myös siihen että niksojen ollessa korkealla höyryttelet vähemmän litkua. Se on kuitenkin myös etu noin terveydellisesti.
    Aivan. Ei tule höyryteltyä niin monta milligrammaa nestettä turhanpäiten. Pääsee nopeammin pois sieltä parvekkeeltakin

     
     
  17. #57
    Mä oon huomannu ettei niksaa mene juuri yhtään enään 24mg laskettu jo 1mg niksat kyllä tässä 2 litralla niksaa pärjää sen verran kun pitääkin kyllähän noita fettibokseja voi suomesta ostaa käsityöläisiltä itse ku ei voi oikeen rakenella näillä käsillä.

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    212
    Olen vasta noin 6kk höyrytellyt ja niin haju kuin makuaistikin on parantunut heti paljon. Vaikkapa nuot kauppakeskuksien tumppipöntöt
    haisee niin stanan pahalle että välillä pistää ihmettelemään miksi olen polttanut yli 35 vuotta. Joskus tuossa pääsi vahingossa tankki tyhjäksi
    ja kaivoin auton hanskalokerosta "hätävara" mallu askin. Kaksi henkosta pystyin ottamaa ennen kuin meinasi tulla pitkä sylki..hyi helvt.
    Höyryttelemällä ei kuulemma pääse tupakista eroon, sanovat.

     
     
  19. #59
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tervattu Näytä viesti
    Olen vasta noin 6kk höyrytellyt ja niin haju kuin makuaistikin on parantunut heti paljon. Vaikkapa nuot kauppakeskuksien tumppipöntöt
    haisee niin stanan pahalle että välillä pistää ihmettelemään miksi olen polttanut yli 35 vuotta. Joskus tuossa pääsi vahingossa tankki tyhjäksi
    ja kaivoin auton hanskalokerosta "hätävara" mallu askin. Kaksi henkosta pystyin ottamaa ennen kuin meinasi tulla pitkä sylki..hyi helvt.
    Höyryttelemällä ei kuulemma pääse tupakista eroon, sanovat.
    Pakko sanoa että onneksi olkoon!!! Itse olen vasta 1kk höyrytellyt ja nyt kuluu päivässä noin 5 savuketta ja olen tähän oikein tyytyväinen. En ole edes väkisin yrittämällä yrittänyt savuketta lopettaa kokonaan ja se on nykyisten hyvien laitteiden, nesteiden, tämän foorumin ja erään tämän foorumilaisen ansiota että olen päässyt näin hyvään tulokseen edes kovinkaan paljon yrittämättä. 30 vuotta olen polttanut yli askin päivässä ja keuhkot on siinä kunnossa että lääkärikin pelästyi viime spirometria tuloksia. Niin kova tupakkayskä myös minulla että joskus tulee jopa oksennus. Nyt kuukauden jälkeen tunnen jo saavani happea syvemmin eikä ole enää niin pahoja yskäkohtauksia läheskään kuin kuukausi sitten vielä. Toivon pääseväni samaan tulokseen kuin sinä Tervattu!

     
     
  20. #60
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Työttömyys iski vaikka jatko piti olla varma... No rahatkin on loppu mutta näen tässä hyvinkin positiivisen asian entiseen verrattuna. Nimittäin kun ei enää tarvitse piipata sitä kallista konetta siinä ruokakaupan kassalla johon ennen kului rahaa n. 7€ päivässä. Pienelläkin rahalla saa ruokaa sentään. Maanantaina ostin sätkätupakka topan (30 grammaa) ja se maksoi 5,40€. Tänään torstaina siitä on jäljellä vielä 20 grammaa. Elikkä asiat aika hyvin köyhällä nyt kun verrataan kuukauden takaiseen aikaan jolloin olisin vastaavassa tilanteessa ollut täysin helisemässä tupakin hinnan takia

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •