Sivu 4 / 32 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 625

Aihe: Kalastus

  1. #61
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Jep, tuollasta se joskus on... Kun takki tyhjenee HP auttaa. hymiö
    Tällasta siellä sitten oli oikeasti...
    HOBIE FISHING EUROPEAN CHAMPIONSHIP 2014, DAY 1 - YouTube
    Onnittelut! Loistavasta kuudennesta sijasta Taas jäi Suomi monen paikalla olleen mieleen.

     
     
  2. #62
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Jaa, se olis huomenna kauden viimeinen uistelukisa. Ens viikolla nostetaan isompi vene kuiville ja laitetaan pienempi tilalle. Laji muuttuu taimenenuistelusta taimenenheittoon.

     
     
  3. #63
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    muistathan rasvaevälliset!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #64
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    muistathan rasvaevälliset!
    Meillä tässä Kokkelbyyssä on se ikävä puoli että, kanta perustuu suurimmalta osin mereen istutettuihin taimeniin. (Ei siis jokeen jonne osaisivat palata kudulle) Ja aina vain homma hankaloituu sillä että niitäkään ei ole eväleikattu vasta kuin viimeisimpiin istutuksiin. Toistaiseksi puntariin päätyvät lakimitan (60cm) ylittävät kalat eviin katsomatta. Tulevaisuudessa onneksi tähänkin tulee parannusta.

     
     
  5. #65
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Voih, sentin päähän jäätiin alamitasta n.3kg (rasvaevättömällä) taimenella. Jos tuo kala olisi päättänyt jossain vaiheessa elämäänsä venyä hitusen enemmän pituutta kuin leveyttä, olisin minä nyt polkupyörää ja grilliä rikkaampi Noh, nyt se on meressä lihomassa lisää! Ehkä vielä ensivuonna kostan sille

     
     
  6. #66
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Voih, sentin päähän jäätiin alamitasta n.3kg (rasvaevättömällä) taimenella. Jos tuo kala olisi päättänyt jossain vaiheessa elämäänsä venyä hitusen enemmän pituutta kuin leveyttä, olisin minä nyt polkupyörää ja grilliä rikkaampi Noh, nyt se on meressä lihomassa lisää! Ehkä vielä ensivuonna kostan sille
    Jösses... Mitkä kilpailut teillä siellä Kokelbyssä oikein on, kun palkintona on fillari & grilli yhdistelmä...?

     
     
  7. #67
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Voih, sentin päähän jäätiin alamitasta n.3kg (rasvaevättömällä) taimenella. Jos tuo kala olisi päättänyt jossain vaiheessa elämäänsä venyä hitusen enemmän pituutta kuin leveyttä, olisin minä nyt polkupyörää ja grilliä rikkaampi Noh, nyt se on meressä lihomassa lisää! Ehkä vielä ensivuonna kostan sille
    Tuliko mitallisia ollenkaan?
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #68
    Eikös kalakisoissa ole vähintään moottorikelkka/auto palkintona ?

    1 herrasmies jutteli tossa että voitti viime talvena 240-jotaan grammasella sintillä uuden Volkkarin.

     
     
  9. #69
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    No me on koitettu satsata palkintoihin et saatais porukkaa kisoihin, ja sitä kautta säilytettäis SM-kisa paikat. Vetouistelu siis kyseessä. Cupin palkintoina tänään jaettiin Lowrance touch 9, ja paljon muuta.

    Kaksi mitallista taimenta tuli tänään puntariin. Mun kala olis painollaan voittanut molemmat... Mutta mutta, kun lakimitta ei riitä niin takaisin se on pantava.

     
     
  10. #70
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Eikös kalakisoissa ole vähintään moottorikelkka/auto palkintona ?

    1 herrasmies jutteli tossa että voitti viime talvena 240-jotaan grammasella sintillä uuden Volkkarin.
    Juu, isommissa suurelle porukalle suunnatuissa pilkkikisoissa on... Joissain. Aika harvalla seuralla on oikeasti niin paljon sponsoreita ja resursseja että noita voivat järjestää.

    Tosin olihan meilläkin taas tänävuonna lohikisassa vene palkintona. Onni on hyvät sponsorit

     
     
  11. #71
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    No me on koitettu satsata palkintoihin et saatais porukkaa kisoihin, ja sitä kautta säilytettäis SM-kisa paikat. Vetouistelu siis kyseessä. Cupin palkintoina tänään jaettiin Lowrance touch 9, ja paljon muuta.

    Kaksi mitallista taimenta tuli tänään puntariin. Mun kala olis painollaan voittanut molemmat... Mutta mutta, kun lakimitta ei riitä niin takaisin se on pantava.
    Ihan susi toi kaiku. Mulla on kajakissa, eikä tänään löytänyt kuin passiivisia kuhia... pöh..! hymps

     
     
  12. #72
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Ihan susi toi kaiku. Mulla on kajakissa, eikä tänään löytänyt kuin passiivisia kuhia... pöh..! hymps
    Mun kaiku ei löytänyt tänään edes passiivisia taimenia, son varmaan vielä huonompi.. hymph
    Olis toi ysituumanen mulle kelvannu, olis menny pelkäks plotteriks. Ei tarttis lohenpyynnissä tsuumata niin pirusti.

     
     
  13. #73
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Mun kaiku ei löytänyt tänään edes passiivisia taimenia, son varmaan vielä huonompi.. hymph
    Olis toi ysituumanen mulle kelvannu, olis menny pelkäks plotteriks. Ei tarttis lohenpyynnissä tsuumata niin pirusti.
    Hah... siinä sitä olisi huokea plottis. Vaan jos palkinto ni mikäs siinä. Ei vaan, onhan se huikea laite. Niinko mä tapaan sanoa "No data, no fish"...

     
     
  14. #74
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrypää69 Näytä viesti
    Hah... siinä sitä olisi huokea plottis. Vaan jos palkinto ni mikäs siinä. Ei vaan, onhan se huikea laite. Niinko mä tapaan sanoa "No data, no fish"...
    Noo, ei se kymppi tuumanen pelkkä Lowrancen plotterikaan ole ihan kovin halpa Perhanan kallis harrastus tuo on kun siihen oikein hurahtaa, varmaan yksi kalleimmista.

     
     
  15. #75
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    ... Aikuinen mies tarvitsee kunnon lelut, niin se vaan on...

     
     
  16. #76
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Ensimmäistä kertaa elämässäni sain tänään seurailla samaa hyljettä, samalla kivellä makoilemassa noin 1.5 tuntia. Hupaista katsottavaa. Tyyppi oli niin kiinnostunut veneestä että piti jatkuvasti hytkytellä itseään ympäri siinä kivellä että jatkuvasti näki missä me mennään. Noitahan näkee merellä melko usein, mut yleensä aina se on pelkästään pää joka pistää pintaan 50-100m päässä veneestä.

     
     
  17. #77
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Katsos vaan. Tuota ei usein näe. Meidän vesillä tällä kaakossa niitä kurkistelijoita silloin ja tällöin näkee, mutta en minäkään ole kuin kerran tavannut tuollaisen. Rekattiin karin rantaa ja kivellä oli sellainen... Noh, vähän niinko tuo sun avatar, mutta varmaan 150-200 kg. Päästi niin lähelle, että siihen olisi perholla ylettynyt huitaisemaan. Ja kun oltiin menty ohi se hyllyi takaisin samalle kivelle. Sympaattisen näköinen otus...

     
     
  18. #78
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    11,7g aivolohkoon vaan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #79
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Ens viikolla laitetaan uusi lippa (wipp) testiin ja toivotaan kunnon ahvenia
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  20. #80
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    On ne hupasia seurata. Mekin pyörittiin sitä karikkoa niin lähellä että plaanari kelkat meni sen kiven vierestä n.5m päästä. Tyyppi ei välittänyt mitään, hytkyi vain
    Reipas vuos taakse päin tuli yksi heppu räpylöimään selällään kolme metriä veneen taakse.. Oli kyllä melko pieni, varmaan sen vuoden poikasia. Se oli tosiaan niin lähellä meitä tutkailemassa et sen olis haavilla saanut kaapattua kyytiin. Hylje vain on ainakin minun makuuni aivan liian voimakkaan makuinen, joten uikoot rauhassa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •