Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 51

Aihe: FinnVapeFest

  1. #21

    Vs: FinnVapeFest

    Kiinnostaa erittäin paljon, mutta lomat on Heinäkuussa joten osallistumisesta ei sentakia varmuutta...

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: FinnVapeFest

    Jeps, mietin tuossa tovin oluen parissa parvekkeella hiljaisassa kesäisessä säässä höyrytellen että tuota niin. Voisin järkätä ne festit kuopiossa tänä kesänä 1-2kk sisällä, riippuen millon porukka haluaa.

    Väsään ens viikoks nettisivut pystyyn jossa enempi tietoa ja asiaa aiheesta, mutta tarkoituksena olisi nyt ainakin leirintäalue+ravintola varata asiaa varten, ehkä myös jotain muuta.

    Asiaa tiedustelen enempi ensi viikolla, ja voinen olla melkoisen varma että Hartwall tulee ainakin tukemaan omalta osaltaan meitä (hyviä tuttuja ko. lafkassa). Eräs englantilainen höyryttelykauppa oli myös kiinnostunut kuulemma pistämään kojunsa tänne pystyyn (declension tiedusteli erästä monen tietämää, NIMELTÄ MAINITSEMATONTA firmaa).

    Haluaisin kaverikseni ainakin 2 järjestäjää lisäksi, jotta ei tarvitse tehdä kaikkea itse, ja voisi suunnitella asioita yhdessä mukavasti oluen merkeissä (ehkä jopa sekin ensi viikolla, mulle käy millon vaan, saan vapaata kun vaan pyydän). Tämän asian tiimoilta pitää miettiä ketkä olisivat olleet ennen järkkäämässä jotain tai erittäin halukkaita ko. toimeen.

    Itelläni on kaksi 100-200 hengen lanitapahtumaa ollut Kuopiossa järkättävänä parin IRL-kaverin kanssa vuonna (ElectriLAN '05 ja ElectriLAN '06). Jos on potentiaalisia henkilöitä jotka haluavat päästä mukaan järjestämään mahtavaa tapahtumaa, niin ilmoittakaa tähän ketjuun niin lähestyn mahdollisesti YV:llä lähi päivinä.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: FinnVapeFest

    Elokuun alkua ollaan tässä alustavasti mietitty ajankohdaksi, joten ehdotuksia otetaan vastaan.
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  4. #24

    Vs: FinnVapeFest

    No se elokuun alku saa kyl kannatusta minulta ainakin O0
    Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
    Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
    Tulossa : Caravela &

     
     
  5. #25
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: FinnVapeFest

    Potentiaalisuudesta en tiiä, mut henkilö-kriteerit väittäisin täyttäväni. Loppukuusta etiäpäin voisin koittaa olla apuna, nyt pari viikkoo oon aika kiinni muissa järjestelyissä...
    Kokemusta vastaavasta ei ole, mut pirun nopia oon oppimaan! Heinäkuun oon sit sopivasti lomalla...

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Re: FinnVapeFest

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Ferret Näytä viesti
    Potentiaalisuudesta en tiiä, mut henkilö-kriteerit väittäisin täyttäväni. Loppukuusta etiäpäin voisin koittaa olla apuna, nyt pari viikkoo oon aika kiinni muissa järjestelyissä...
    Kokemusta vastaavasta ei ole, mut pirun nopia oon oppimaan! Heinäkuun oon sit sopivasti lomalla...
    Jeps, sie ainaki oot messis, en jaksa YV:tä lähetellä, oon nähny sut livenä ja se riittänee minulle. Ollaan yhteyksissä (soittelen sulle täs huomenna, jos käy).
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: FinnVapeFest

    Ehdottomasti mukana. Ei vaan taida uskaltautua minkäännäköistä vastuuta ottaa kun työt painaa tohon heinäkuulle asti. Sit voi jonkinlaista auttavaa kättä tarjota.

     
     
  8. #28
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: FinnVapeFest

    en lähe noin kauas :P

     
     
  9. #29
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: FinnVapeFest

    Helevata, uskaltaako tuonne ulos lähteä ja noin kauas
    täytyy pistää yöksi mietintämyssy päähän ja ruveta laskeen lomapäiviä, jos natsaavat niin mikä ettei,
    eli ehkä

     
     
  10. #30
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: FinnVapeFest

    Ja alueen keskelle aggrekaatti huutamaan että pysyy akut latingissa

     
     
  11. #31

    Vs: FinnVapeFest

    messissä, mukana ja völjyssä. ei oo tästä neulamäestä autolla kovin pitkä matka minnekkään, ja pääsee kämpillekkin taas nukkumaan

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: FinnVapeFest

    Paikalle tullaan jos maisemissa ollaan. Kallansiltojen kupeesta ei keskustaan kauaa bussilla tule. Tai Rauhalahteen.

     
     
  13. #33
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: FinnVapeFest

    Jollei muita menoja, niin hyvin suurella todennäköisyydellä mukana ollaan.

     
     
  14. #34
    Höyrykonkari Arzk's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    244

    Vs: FinnVapeFest

    5-13.8 oon Skoteissa maistelemassa viskejä ja sittenhän alkaa olla jo UK Vapefest liian lähellä (tuskin samaan aikaan järjestätte?). Heinäkuussa oon siis melko varmasti mukana, mutta muussa tapauksessa pitäkää te hauskaa, ens vuonna mukana

     
     
  15. #35

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: FinnVapeFest

    Itse asun varkaudessa ja eipä tuo pitkä matka ois tulla esim kimppakyydillä tai bussilla, toistaiseksi voisin olla mukana

     
     
  17. #37
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    89

    Vs: FinnVapeFest

    Mukana, jos aikataulut passaa...

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: FinnVapeFest

    Voisihan tuota vakavasti harkita jos duunista saa vapaata

     
     
  19. #39

    Vs: FinnVapeFest

    jaa...vai kerrannii jotain tapahtumaa täällä päin :-*

    kyllähän sitä sit voi pyörähtää. ja jos jotain auttavaa kättä (no pun intended) tarvitaan niin voin olla apurina. mitään kokemusta ei tapahtumien järjestelyistä ole mutta kai sitä jotain pientä apinan hommaa löytyy.
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  20. #40
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: FinnVapeFest

    Jopas sattu että vanhassa kotikaupungissa ois vapottelutapahtuma, vielä kaiken lisäksi olen juuri tuolloin elokuun eka viikonloppu menossa kuopioon. Ongelmana on vain se että on kaverin polttarit juuri silloin pe-su välillä joten skippaamaan joutuu vaikka mestoilla onkin...
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •