Sivu 5 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 147

Aihe: Savutta ry jäsenyys

  1. #81
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    24€
    Mihin nämä jäsenmaksurahat muuten menevät (yhdistyksen hallituksen kokoontumisten tarjoilun lisäksi)? Nettisivut kun tuntuvat olevan tyhjää täynnä. Ohjelmistoja jos on tarvinnut hankkia, niin onpa aika kädetöntä porukkaa, kun kyllä ilmaisohjelmistoilla on pyöritetty ihan vakavaakin (liikevaihto useita miljoonia vuodessa) liiketoimintaa yhdistyksestä puhumattakaan.

     
     
  2. #82
    Höyrykonkari foxterrier's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Heinola
    Viestit
    161

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    No sitten mukaan toimintaan vaan, ei SiBin tartteis yksin kaikkee touhuta...

    Ja noi yhdistyksen hallituksen kokoontumisten tarjoilut on aika vaikee hoitaa netin yli
    En myönnä enkä kiellä, päinvastoin..


     
     
  3. #83
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jarno Näytä viesti
    Mihin nämä jäsenmaksurahat muuten menevät (yhdistyksen hallituksen kokoontumisten tarjoilun lisäksi)? Nettisivut kun tuntuvat olevan tyhjää täynnä. Ohjelmistoja jos on tarvinnut hankkia, niin onpa aika kädetöntä porukkaa, kun kyllä ilmaisohjelmistoilla on pyöritetty ihan vakavaakin (liikevaihto useita miljoonia vuodessa) liiketoimintaa yhdistyksestä puhumattakaan.
    juuri näin, ilmaista työtä pitäis kaikkien tehdä. =(
    miks mulle tulee tollasesta kommentista mieleen tää pingstaten foorumeilta lainattu line:
    Puhelu serkulta

    Serkku: Moi, mitäs sulle kuuluu?
    Minä: No ei tässä, meille syntyi lapsi tossa ja... (lause keskeytetään)
    Serkku: Jaajaa, tota voisitko tehdä mun nettisivuille uuden ulkoasun (edellinen tehty alle vuosi sitten)
    Minä: No nyt on vähän huonosti aikaa kun on toi lap... (lause keskeytetään)
    Serkku: Joo ei mitään kiirettä tee sitten kun ehdit moro tuut tuut tuut

    Puhelu serkulta kuukauden päästä

    Serkku: (Semi tuohtuneena) Moro, ootko unohtanu ne mun sivut kokonaan?
    Minä: Niin ei ole ollut aikaa miettiä niitä kun on kuitenkin päivätyöt ja tuo lap... (lause keskeytetään)
    Serkku: (Lähes raivona) Just joo, no pitää tässä sitten varmaan keksiä joku muu tekeen ne moro tuut tuut tuut



    Ei sitä vaan huomata sitä TYÖTÄ siellä taustalla. Kiitos Sibille jo tässä vaiheessa erinomaisesta työstä

     
     
  4. #84

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Foxterrier ja Iisi yhdyn mielipiteisiinne 8)

     
     
  5. #85
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    125

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Foxterrier ja Iisi yhdyn mielipiteisiinne 8)
    +1
    Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
    ...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki

    Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.

     
     
  6. #86
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Loviisa
    Viestit
    127

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Foxterrier ja Iisi yhdyn mielipiteisiinne 8)
    ++1
    Ilmaista ei ole mikään ja todella pienin kustannuksin on Savutta Ry laitettu pystyyn. Työtä on varmasti tehty moninkertaisesti. Suurkiitos ahkerille!

     
     
  7. #87
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Radiojuttu Yle Radio Suomi klo 7, Yle-X klo 8 & 10. Löytyy areenasta myöhemmin.

     
     
  8. #88

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    YleX uutisissa oli juuri maininta että tupakkayhtiöt ovat tulossa mukaan sähkösavuke markkinoille ja että jokin yhtiö oli ostanut sähkösavukeita valmistavan yrityksen 100 miljoonalla dollarilla. Mitkäköhän yhtiöt on ollut kyseessä, sitä ei mainittu uutisessa?

    EDIT: http://yle.fi/uutiset/tupakkayhtiot_...keista/6229801
    Tämä profiili ei ole enää käytössä : WPBlogi

     
     
  9. #89
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eSauhut.com Näytä viesti
    Mitkäköhän yhtiöt on ollut kyseessä
    Eikös Sib maininnu haastattelussa, että kaupan kohde olis ollu tämä:
    http://www.blucigs.com/

    EDIT: Lyhyellä googletuksella se ostajakin löytyi:
    http://www.lorillard.com/

     
     
  10. #90

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    ^Ei kyllä käsittääkseni ainut
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  11. #91
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Phi*lip Mor*ris, Bri*tish Ame*ri*can To*bac*co on myös kiinnostuneita sähkötupakasta..muistan jossakin täällä foorumin syövereissä tais olla linkkikin..jotenkin "perverssinä" oikein odotan..mitähän nämä suuret tupakkayhtiöt tulevat tarjoamaan omien sähkösavukkeiden muodossa ..mielenkiintoista tulee olemaan mainonta..jos se sallitaan jossakin muodossa...ennen kuin se uusi tupakkadirektiivi tulee voimaan..saa nähdä mitä tuleman pitää..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  12. #92
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Tai sitten löytävät tuosta yhteydestä nyt suoran porsaanreiän jolla lyödä höyryttimet saman veron ja sääntöjen alle. "Kerta nekin tulee tupakkavirmoilta"

     
     
  13. #93
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Phi*lip Mor*ris, Bri*tish Ame*ri*can To*bac*co on myös kiinnostuneita sähkötupakasta..muistan jossakin täällä foorumin syövereissä tais olla linkkikin..jotenkin "perverssinä" oikein odotan..mitähän nämä suuret tupakkayhtiöt tulevat tarjoamaan omien sähkösavukkeiden muodossa ..mielenkiintoista tulee olemaan mainonta..jos se sallitaan jossakin muodossa...ennen kuin se uusi tupakkadirektiivi tulee voimaan..saa nähdä mitä tuleman pitää..
    Big Tobacco Moves Forward With Plans to Develop New, Healthier Cigarette
    http://www.sbwire.com/press-releases...tte-152462.htm

     
     
  14. #94

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Jäsenmaksusta voi olla montaa mieltä, mutta itse en kannatusjäsenyydestä 24€ maksa.

    Mielenkiintoista olisi myös tietää puheenjohtaja ja istuvan hallituksen kokoonpano. Näillä on vain vaikutusta yhdistyksen yleiseen uskottavuuteen

     
     
  15. #95
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapoman Näytä viesti
    Jäsenmaksusta voi olla montaa mieltä, mutta itse en kannatusjäsenyydestä 24€ maksa.

    Mielenkiintoista olisi myös tietää puheenjohtaja ja istuvan hallituksen kokoonpano. Näillä on vain vaikutusta yhdistyksen yleiseen uskottavuuteen
    Elämä on täynnä valintoja, eikä siinä kai sen kummempaa jos asia ei kiinnosta niin kannattaa jättää väliin.

    Itselleni tuntemattomien ihmisten nimien näkeminen jossain paperissa ei paljon uskottavuutta omalla kohdallani mihinkään muuta, mutta tämäkin on sitten varmaan yksilöllistä.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  16. #96

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Radiojuttu Yle Radio Suomi klo 7, Yle-X klo 8 & 10. Löytyy areenasta myöhemmin.
    Kannattanee varmaan ottaa backup ja lisäillä sinne sivuille
    Lisäksi ainakin -42 tutkimuksen linkit = död (siis pdf filun alkuperäiseen otsikointiin)

    Enkä usko, että tilannekatsaukset/päivitykset sivuilla olisi muutenkaan etenemisestä pahitteeksi (not just SOME kanavien kautta)
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  17. #97
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Savutta ry jäsenyys

    Mites muuten jäsenkortit?
    Aattelin vaan noita myymälöitä, josko kortilla sais vaikka saman alennuksen kuin nettikoodilla?

     
     
  18. #98
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Vieläkös Savutta ry on hengissä?

     
     
  19. #99

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    juuri näin, ilmaista työtä pitäis kaikkien tehdä. =(
    miks mulle tulee tollasesta kommentista mieleen tää pingstaten foorumeilta lainattu line:
    Puhelu serkulta

    Serkku: Moi, mitäs sulle kuuluu?
    Minä: No ei tässä, meille syntyi lapsi tossa ja... (lause keskeytetään)
    Serkku: Jaajaa, tota voisitko tehdä mun nettisivuille uuden ulkoasun (edellinen tehty alle vuosi sitten)
    Minä: No nyt on vähän huonosti aikaa kun on toi lap... (lause keskeytetään)
    Serkku: Joo ei mitään kiirettä tee sitten kun ehdit moro tuut tuut tuut

    Puhelu serkulta kuukauden päästä

    Serkku: (Semi tuohtuneena) Moro, ootko unohtanu ne mun sivut kokonaan?
    Minä: Niin ei ole ollut aikaa miettiä niitä kun on kuitenkin päivätyöt ja tuo lap... (lause keskeytetään)
    Serkku: (Lähes raivona) Just joo, no pitää tässä sitten varmaan keksiä joku muu tekeen ne moro tuut tuut tuut



    Ei sitä vaan huomata sitä TYÖTÄ siellä taustalla. Kiitos Sibille jo tässä vaiheessa erinomaisesta työstä
    Mitenkään väheksymättä yhdistyksen toimintaa niin ei siinä mitää väärää ole kysyä mitä yhdistys toimii ja mihin rahat kulutetaan. Samankaltaiset ajatukset itsellenikin nousi kuin alkuperäiselle postaajalle. Uskon kyllä että hyvään tarkoitukseen jäsenmaksut ovat osoitettu mutta ei sen pitäisi mitenkään syntistä olla kysyä jos epäilyttää. Boldaukseen viitaten sain tästä ketjusta käsityksen että esim. sisältöä tuotetaan vapaaehtoisvoimin.

     
     
  20. #100
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Savutta ry jäsenyys

    Taasen kerran muistuttaisin että yhdistys tarvitsee niitä puuhamiehiä/naisia jos odotetaan että jotain tapahtuukin, eli innokkaat ilmoittautumaan esim SiB:lle!

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •