Sivu 6 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567891016 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 344

Aihe: Sigelei 213 & Fuchai 213 (Plus)

  1. #101
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Terho P Näytä viesti
    Myöntääkö kukaan että joskus ampuu tyhjää? Eli eipä tulita ihan aina,asian kanssa pärjää mutta kuvittelin että kyseessä olis laatukampe. Tänään tuo aparaatti tuli ja kyllä se on muuten helkkarin käteen sopiva ja taskuunkin. Napit voisi ihan vähän olla jäykemmät mutta senkin asian kans pärjään,cuboid lähti kiertoon samana päivänä kun saapui,syynä oli löysä ja tunnoton nappi. Missähän helkkarin kohdassa minustakin tuli tämmönen kitisijä Varmaan siinä 70e ylittävän hintalapon kohdalla
    Olen luullut vastaavaa tapahtuneen mutta veikkaan että sormi ei kunnolla napin päällä ole ollut. Jos napin reunassa sormi niin ei välttämättä ota tulitakseen.


     
     
  2. #102
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Terho P Näytä viesti
    Myöntääkö kukaan että joskus ampuu tyhjää?
    Satunnaisesti täälläkin tekee tuota, varsinkin kun harvakseltaan tulittelee. Jotenkin mieltänyt, että jos samalla sekunnin osalla kuin näyttö "sammuu" painat tulitusnappia, niin eipä tee muuta kuin pistää näytön "päälle", tämä tosin vain mutua.

    Vikahan toi tietysti on, jättää sitten tulittamatta mistä syystä tahansa, onneksi tätä tapahtuu kuitenkin tosi harvoin. Tai sitten ilmiö onkin tuo, minkä Zavuke mainitsi, eli nappia ei tulekaan painettua kunnolla.

    Toivottavasti tähän saataisiin vahvistus mahdollisuudesta päivityksiin, just tälläiset pikkubugit olisi päivityksillä mahdollista korjata.
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #103
    Sigelei saisi tehdä Pro mallin, jossa olis Yihin chippi sisällä (Vähän kuin DNA200/RX200). Ostaisin kiljuen. Menikö niillä sukset ristiin ? Kun Sigelei on aina ennen ollut Yihin piiriasiakas kaikissa modeissaan.

     
     
  4. #104
    Lueskeltua hetken foorumeita niin olen todella skeptinen tämän sekä fuchain 213 suhteen. Päivitysmahdollisuutta ei ole kummassakaan mallissa. Power mode modiksi olisin ostamassa fuchaita kunhan tulee jos huokea hinta OCD herkkänä vain kyssäri että repsottaako tai onko kuinka monella rakoa/cäppiä tuon näyttö-nappipaneeli hökötyksen ja kuoren välissä ?

    Tällästä cäppiä meinasin

    Ja

    Viimeksi muokannut savukoje; 05.06.16 kello 13:12.

     
     
  5. #105
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja savukoje Näytä viesti
    Lueskeltua hetken foorumeita niin olen todella skeptinen tämän sekä fuchain 213 suhteen. Päivitysmahdollisuutta ei ole kummassakaan mallissa. Power mode modiksi olisin ostamassa fuchaita kunhan tulee jos huokea hinta OCD herkkänä vain kyssäri että repsottaako tai onko kuinka monella rakoa/cäppiä tuon näyttö-nappipaneeli hökötyksen ja kuoren välissä ?
    Ei ole rakoa/repsottele noissa minun laitteissani mikään. Lienee järkevintä ostaa toinen laite jos arveluttaa pahasti. Itse olen ollut tyytyväinen näihin modeihin.

     
     
  6. #106
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toniza Näytä viesti
    TCR toimii, kunhan muuttaa luvut sigelein laskurilla.
    Juurikin näin, ja kyseinen laskuri löytyy Sigelein omilta sivuilta. Samalla varmistui, ettei tämä 213 ole päivitettävä vehje. Muutenhan olisivat varmaan laittaneet ilmoille päivityksen fahrenheit --> celsius.

    Eikä täälläkään repsota, eikä löydy rakoa, joita savukoje kyseli...
    "Not a bad life really"

     
     
  7. #107
    Hyvä. Odotellut jo että saisi vaihtelua cuuboidiin

     
     
  8. #108
    Hmm mitähän eroa noilla Fuchai ja ei-Fuchai malleilla on? Ite menin muutama viikko sit ostamaan Fuchai 200W:n kun aattelin etten maksa 13:sta watista 30€:a lisää En älynnyt katsoa specsejä (tai olisinko sillon ees älynnyt mitään eroa), mutta kaverini osti juuri Joyetech eVic VTC minin ja se lämpösäätö stainless steel atopäillä on ihan kiva (Cubis tankki)... Nyt mietin että ostanko myös tuon 213W:n vai eVic VTwo minin Cubis prolla kunhan se tulee myyntiin... Taidan kyllä kääntyä Joyetechiin, saa sitten nähdä kummasta tulee varamodi

     
     
  9. #109
    Pop-up Sigelein nettisivulla:

    The clarification of the rumor"The TCR temperature mode with Sigelei 213 is not accurate"

    The Cause:
    As Sigelei we have designed a more accurate way to temp control in which the functions is similar to the TCR on other product. Our liner temperature control is based on Fahrenheit units which in form has a higher level of precision compared to the common TCR which is celsius unit based.
    Solution:
    1.We have created a tool to do the conversion for you to turn the celsius based TCR values to our Fahrenheit based TCR ( Liner Temperature Control) values.The tool will be available on the Sigelei official website. SIGELEI TCR
    2.To meet market demand of some of the consumers,we will launch the Fuchai 213 version of the device which uses the more common Celsius based TCR calculation.
    3.With the reduction of precision down to the current TCR market standards we will be able to launch the Fuchai 213 at half the cost of the Sigelei 213 model.
    Olenko ainut jolle tämä aiheutti myötähäpeää ja vitutusta?

    Nykyisissä laitteissa normi taitaa olla lämmönsäätö 5ºC välein, markkinoilla tuskin on tarvetta sen tarkempaan säätöön. Koko kertomus kuulostaa näinollen vain huonolta selitykseltä omalle mokalle jota ei voida korjata päivittämällä firmistä. Kohta 3. on sama kuin sanoisi että kännykästä poistettiin yksi ilmainen ohjelma joten nyt sitä voidaan myydä puoleen hintaan.

    Enkä siis huvikseni tässä hauku "muiden laitteita". Kovin tekisi mieli ostaa muutakin kuin Joyetech/Wismec/eLeaf ja Fuchai 213 on potentiaalinen ehdokas mutta en tiedä haluanko antaa rahojani tällaiselle firmalle.

     
     
  10. #110
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Hamina
    Viestit
    290
    Onhan toi aika härskiä ja omahyväistä toimintaa Sigeleiltä. Missään vaiheessa ne ei edes ole myöntäneet tai pyydelleet anteeksi että tuli laitettua vähän buginen vehjes liikenteeseen vaan iskevät samalle piirille korjatun firmiksen ja halvemman hinnan. Toivottavasti saavat nyt bitit kohdalleen.

    Muutenkin nykypäivänä on varsin eriskummallista ettei laitteesta löydy päivitettävää firmwarea.

    Onneksi tässä sentään wattipuoli toimii ilman ongelmia. Ja hyvin toimiikin.

     
     
  11. #111
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Ja Sigelei puhuu härskisti muutamasta kuluttajasta("some of the consumers"), kun kuitenkin vain amerikkalaiset idiootit käyttävät Fahrenheit asteita ja koko muu maailma Celsiuksia. (Okei Bahamalla, Belizessä, Caymanilla ja Palaulla virallinen asteikko).
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  12. #112
    ketjuun päivitetty myös fuchai 213, varmaan enemmän puhetta porukalla riittää tästä versiosta kunhan pihalle tulee.. erona ei pitäs olla muuta orkkis 213 verrattuna ku materiaali ja halvempi hintalappu..
    pariin suomikauppaan tiedän että ois ens viikolla hyvällä tuurilla tulossa näitä..

     
     
  13. #113

     
     
  14. #114
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Hamina
    Viestit
    290
    Firmwarehan ei ole itse päivitettävissä näissä kummassakaan versiossa. ECFää lueskellessani kuitenkin sain sellaisen kuvan että vähän riippuu ostoajankohdasta mikä firmis laitteessa on sisällä. Itse en ihan ensimmäisten joukossa ostanut ja omassa on V1.7

    Mahtaako jollakulla kyseisen laitteen omistavalla olla joko uudempi tai vanhempi softa? Kyseisen tiedon saa selville kun iskee akkukannen kiinni tulitusnappi pohjaan painettuna

     
     
  15. #115
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    4
    Mulla on 1.5. Hämmästelinkin et onko Sigelei tullut nykyaikaan jos olis ollu päivitettävä laite. Ton näyttö/tulitus jutun ois sillo varmaa voinu korjata helpostikkin..

     
     
  16. #116
    1.5 ja 1.6 löytyy täältä. Mitäköhän noissa sitten eroja on, jos kerran vielä uudempaakin versioita löytyy...
    "Not a bad life really"

     
     
  17. #117
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Täällä on gunmetal versiossa 1.7 ja kullanvärisessä 1.8

    En ole muutes kokeillut lämpösäätöjä oikein kunnolla kun wattikamppeiksi nämä pelkästään tulivatkin.

     
     
  18. #118
    v1.5 näyttää mulla.


     
     
  19. #119
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Hamina
    Viestit
    290
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    1.5 ja 1.6 löytyy täältä. Mitäköhän noissa sitten eroja on, jos kerran vielä uudempaakin versioita löytyy...
    Sigeli ei kerro kun ei meidän kuluttajien tarvitse tietää. Sama vehke, ainakin neljällä eri firmisversiolla. Ei varmaankaan mitään radikaaleja muutoksia tehty kun kaikissa taitaa tosiaan olla toi misfire ominaisuus ja näytön sekoilu jos painaa preheat napit täsmälleen samaan aikaan pohjaan.

    Joissain versioissa vissiin TCR/TFR muistipaikkoista 3 ja 4 ei pysty vaihtamaan arvoja, joissain vain 3 tai 4 on sökö. No ei haittaa omaa käyttöä.

    Ihmetyttää kyllä miten noin buginen softa on päässyt liikenteeseen. Annetaan kuluttajien hoitaa testailu, ei me itse jakseta 😃

     
     
  20. #120
    Kun tätä nyt haukutaan oikealta ja vasemmalta, niin vajaan kuukauden käyttökokemuksella itse olen kuitenkin tyytyväinen laitteeseen. Wattipuoli tosin ainoastaan käytössä, mutta satunnaisia "hutilaukauksia" lukuunottamatta, hienosti toiminut. Noita hutejakin tulee niin harvakseltaan, ettei häiritse. Erilaisia modeja käytössä useita, mutta kyllä tämä kaikista mieluiten kätöseen tarttuu.
    "Not a bad life really"

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •