Sivu 11 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 344

Aihe: Sigelei 213 & Fuchai 213 (Plus)

  1. #201
    Höyrykonkari walt0's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Savo
    Viestit
    140
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Ei oo mullakaan ollut ongelmaa nappien virhepainalluksien kanssa, ainut minkä voisi mainita että tuo tulitusnappi saisi olla hintsun verran enempi kohollaan.
    Minä taas pidän nappien asettelusta ja fiiliksestä paljon. Tulitusnappi tuntuu mukavalle ja on sleekisti pinnalla eikä pollota tiellä. Omaan käteen tuon takia sopii erittäin hyvin. Voin käyttää peukalolla tai etusormella molemmilla käsillä ja aina tuntuu mukavalle. Kertaakaan ole vahingossa säätänyt mihinkään suuntaan.
    Muutenkin tässä parissa viikossa arvostus tähän purkkiin noussut reippaasti käyttölaitteena. Hyvin tuntuu pinnatkin kestävän. Pohjaan tullut tietysti muutama naarmu mutta hiilikuitu ja runko näyttää uudelta.

    Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  2. #202
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Ainoalla oikealla tavalla eli oikean käden peukalolla. Muista laitteista voi ottaa kiinni yläosastaan vaikka miten kun ei ole namiskoita. Muissa siegeleissä jää säätönamiskat peukalon alapuolelle kuten releauxissakin jolloin ei ole mitään mahdollisuutta edes hipaista vahingossa.
    Älä nyt käsitä väärin, mutta tästä on tullut minulle pakkomielle.

    Aina kun käyn höyryllä, niin pyörittelen boksia ja yritän miettiä, mikä sormi voisi jossain asennossa osua ylimmäiseen säätönappulaan. Oikean käden peukun päällä minäkin tulitusnappia painelen, mutta ei vaan muut sormet mitenkään "yletä" säätönappuloille.

    Anna lisävinkki, ja kerro edes mikä sormi niitä vahinkolaukauksia tekee? Menee muuten yöunet, kun tätä pohtii...
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #203
    En nyt kanthalista ala vääntämään,mutta samainen peukku joka painaa tulitusnappia painaa ylimmäistä nappia kun imun jälkeen smootisti siirtää modia pöydälle. Taskusta onkiessa sormet osuu yläreunan nappeihin ja työkalut on jo ehtineet säätää taskussa arvoja mionne sattuu. Kas kun paine tulee sivuilta ja järkevin nappuloiden paikka on kapealla sivulla johon ei kohdistu painetta.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  4. #204
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    En nyt kanthalista ala vääntämään,mutta samainen peukku joka painaa tulitusnappia painaa ylimmäistä nappia kun imun jälkeen smootisti siirtää modia pöydälle. Taskusta onkiessa sormet osuu yläreunan nappeihin ja työkalut on jo ehtineet säätää taskussa arvoja mionne sattuu. Kas kun paine tulee sivuilta ja järkevin nappuloiden paikka on kapealla sivulla johon ei kohdistu painetta.
    Arvoitus ratkesi. Luulin, että kun peukulla tulittaa, niin samalla joku toinen sormi osuu säätönappulaan. Eipähän tartte siis tätäkään arvoitusta enää pienessä päässä pohtia.
    "Not a bad life really"

     
     
  5. #205
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Miinuksesta ja tulituksesta yhtäaikaisesti saapi säätönapit lukkoon.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  6. #206
    Tuo oli oikein hyvä neuvo. Säätönamiskoihin tarvitsee koskea todella harvoin. Tnx.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  7. #207
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Tuosta halvalla, kaikki värit tarjouksessa:
    Original Sigelei Fuchai 213W TC Box Mod Free Shipping| GearBest.com

    Itse olen rautapuolen ostohousut hävittänyt, koetetaan pärjätä vanhoilla.
    Ja ei, en saa mitään tuosta jos klikkaatte linkkiä.

    edit:
    Ei kellään olis laittaa linkkiä mistä sais ostettua alkolukon tietokoneeseen? Housut löytyi...
    Viimeksi muokannut jorpakko; 24.06.16 kello 17:55.

     
     
  8. #208
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    Onkos tuo "preheat"-juttu toimiva käytössä tässä fuckhaissa kun ajelee wattiloilla? Olis mukava saada paksut Claptonit lämpenemään höyrykuntoon saman päivän aikana kun ajelee pienemmillä wateilla. Pittääkö sitä vetäistä ostohousut jalkaan ...

     
     
  9. #209
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zep Näytä viesti
    Onkos tuo "preheat"-juttu toimiva käytössä tässä fuckhaissa kun ajelee wattiloilla? Olis mukava saada paksut Claptonit lämpenemään höyrykuntoon saman päivän aikana kun ajelee pienemmillä wateilla. Pittääkö sitä vetäistä ostohousut jalkaan ...
    Oikeastaan tuo preheat oli suurin pointti minkä takia näitä laitteita hommasin. Noita claptoneita dualeineen/twisteineen kun ajellut niin hyvin on kyllä pelittänyt preheat. Nyt parhaillaan tuossa dripperissä preheat 95w 0.25 sek ja "normi"watit taas 65 luokkaa.

     
     
  10. #210
    Mulla tais olla pre-heat 60w ja jotain 0.25sek claptonit dualinia ja normit tais ollakkin sitten 25-30w .. Itsekkin tykkään kovasti k.o toiminnasta MUTTA, tuo mun aparaatti ei ilmeisesti ota ekalla napsauksella pre-heattia vielä toimintaan jos näyttö sammuksista otetaan tötsyt ,mutta heti toisella kylläkin jne. Lieneekö minun aparaatti mikälie maanantai kappale kun tuo antaa niitä tyhjiäkin "laukauksia" josta aikasemmin olikin puheta jo,uuten mainio laite, jatkoon! tekisi melkeimpä mieli ostaa toinenkin,ihan vain siksi että toimiisiko se toinen jo vähän paremmin


    iStick+kayfun lite

     
     
  11. #211
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Terho P Näytä viesti
    Mulla tais olla pre-heat 60w ja jotain 0.25sek claptonit dualinia ja normit tais ollakkin sitten 25-30w .. Itsekkin tykkään kovasti k.o toiminnasta MUTTA, tuo mun aparaatti ei ilmeisesti ota ekalla napsauksella pre-heattia vielä toimintaan jos näyttö sammuksista otetaan tötsyt ,mutta heti toisella kylläkin jne. Lieneekö minun aparaatti mikälie maanantai kappale kun tuo antaa niitä tyhjiäkin "laukauksia" josta aikasemmin olikin puheta jo,uuten mainio laite, jatkoon! tekisi melkeimpä mieli ostaa toinenkin,ihan vain siksi että toimiisiko se toinen jo vähän paremmin
    Lähtee kuitenkin lämmittämään coileja ekallakin tulitusnapin painalluksella, vai..? Joissakin versioissa ollut vaivana juurikin noita hutilaukauksia. Ihan mielenkiinnosta, mikä versio sulla on siinä?

    Laita akkukansi kiinni painaen samalla tulitusta niin näyttöön tulee versio: v 1, jotain.

     
     
  12. #212
    Toi preheat on ihan näppärä ns. lisätoiminto, itse en tosin sitä yleensä käytä. Reippahasti jos ketjussa höyryttelee, niin lanka ei ehdi mennä ihan kylmäksi asti, eli "turha" esilämmitellä. Jos taas käyttää vaikka claptonia tai höyryttelee harvakseltaan, niin silloin tuota toki kannattaa käyttää. Parastahan tuossa on se, että voit itse säätää haluamasi watit ja ajan, toisin kuin esim. SX minin (Yihi) piirissä jossa on vain 2 ennalta säädettyä vaihtoehtoa.
    "Not a bad life really"

     
     
  13. #213
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Lähtee kuitenkin lämmittämään coileja ekallakin tulitusnapin painalluksella, vai..? Joissakin versioissa ollut vaivana juurikin noita hutilaukauksia. Ihan mielenkiinnosta, mikä versio sulla on siinä?

    Laita akkukansi kiinni painaen samalla tulitusta niin näyttöön tulee versio: v 1, jotain.
    Mun aparaatti jäi työkaveri autoon yökylään .. eli en pääse vielä tänään versiota kattomaan. Joo siis tuo lämmittää kyllä coilin ekallakin tulituksella mutta äärettömän hitaasti (normaalisti), ellei sitten näpäytä toistamiseen niin pre-heat ilmeisesti herää. Tuo mikälie 0.30 ohm tupla claptoni mikälie tarvii tuon preheatin jos meinaa 30w tulitella, ja erittäin mukavat omaan makuun höyryt jotka tuollatapaa saa aikaiseksi että ensin tohahtaa vähän reilummin ja loppua kohti melkeimpä jähtyy
    Tuossa on nuota hutilaukauksia sitten eri oireena lisänä jotka ilmenee tosiaan sillätapaa, kun hiukan säädät jotakin olematonta välillä ja jatkat höyryjä niin huti sieltä tulee.


    iStick+kayfun lite

     
     
  14. #214
    Mä jätän tän vaan tähän...https://youtu.be/g6x7MlxUapk

     
     
  15. #215
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Noniin, nyt loppuu se mollaaminen, mulla on jo tulossa yksi Fuchai...
    Wattikoneeksi tosin, lämpösäätöä varten kun on tosiaan parempiakin laitteita tarjolla.

     
     
  16. #216
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 15:40.

     
     
  17. #217
    ylempänä kysyttiin. v1.6


    iStick+kayfun lite

     
     
  18. #218
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Terho P Näytä viesti
    ylempänä kysyttiin. v1.6
    Ok. Nuo on sitten vissiin ne kehnoimmat versiot.. No kyllä sen kanssa varmaan kuitenkin pärjää. Mulla oli 1.7 ja 1.8 versiot muistaakseni ja wattikäytössä preheatilla loistokamppeita.

     
     
  19. #219
    Ymmärsinkö nyt oikein noista DJLsb Vapes:in videoista, että Sigelei 213:sta ja Fuchai 213:sta saa maksimissaan ulos 155W? Eli siis tuohon wattinäyttöönkään ei voi luottaa, sen lisäksi, että TC ei toimi?

    Onko mitään muuta laitetta, joka olisi kaksiakkuisena yhtä pienikokoinen ja jossa kaikki toimisi kuten pitää? Yihi SX Mini Q-class olisi muuten hyvä, mutta on aivan liian suurikokoinen ulkoisilta mitoiltaan.

     
     
  20. #220
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    43
    IPV 6x julkaistaan kohta. Siinä on YIHI:n piiri, että voisi olettaa että toimii.

    ipv-6x-800x800.jpg

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •