Sivu 18 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81415161718
Tulokset 341 - 344 / 344

Aihe: Sigelei 213 & Fuchai 213 (Plus)

  1. #341
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    Osaako joku sanoa miten tähän mini versioon istuu 25mm atot?

    Edit. vastaus löytyi, overhangia tulee, ei ole tätäkään suunniteltu 25 millisille :/
    Viimeksi muokannut JaW; 27.06.17 kello 21:35.

     
     
  2. #342
    Fuchai ollut käytössä varmaan vuoden verran ja wattisyötöllä käyttänyt sitä. Ihan tyytyväinen oon ollut kokemukseen mutta pari kuukautta sitten alkoi itsestään tiputtaa watteja alaspäin välillä. Sitten mukaan tuli näppäinlukitus ja lopulta nyt näytössä lukee vain restore defaults. Mitäs vittua tämä meinaa?

     
     
  3. #343
    Muutama plussa tullut hommattua, niissä samaa "mistfire" ongelmaa kuin alkuperäisessä Sigelei 213:sessa.
    Outoa, että Fuchai 213:siin ongelma korjattu, ja sitten uudempiin malleihin ongelma palannut...

    Muutenhan nää on hyviä luottolaitteita, tuo mistfire vaan välillä ärsyttää.
    "Not a bad life really"

     
     
  4. #344
    Edelleen päivittäisessä käytössä useampi Sigelei/Fuchai 213, osoittanee sen että tykkään vieläkin modista.
    Olen toki tässä vuosien saatossa ostellut testiin muitakin modeja, tuonne kaapin perukoille ne on kuitenkin päätyneet.

    Iltasella meni ensimmäinen Fuchai mykäksi. Eipä auttanut putsailut, eikä muutkaan vippaskonstit. Kun modi palveli päivittäin moitteetta 6 vuotta, niin on mun mielestä jo kiitettävä suoritus. Toivottavasti nuo muut ei ala myös hajoamaan, suht samaan aikaan kuitenkin kaikki aikanaan ostettu.
    "Not a bad life really"

     
     
Sivu 18 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81415161718
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •