Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Tulokset 61 - 69 / 69

Aihe: Työterveydenhoitajan terveiset firman työsuojelutoimikunnalle

  1. #61

    Vs: Työterveydenhoitajan terveiset firman työsuojelutoimikunnalle

    Hevi juttuja....puhuin omalle lekurille jo vajaa vuosi sitten tästä sähkövempaimesta, ja kysyin mielipidettä (jee olen verenpaine potilas) lekuri sano et ei tuo ainakaan huonommaksi voi mennä mut hän ei voi antaa virallista kantaa asiaan kun ei ole tutustunu vehkeeseen. Parin viikon päästä meen taas kyseleen tyhmiä, kahellaan mitä sillon vastaa. Mullon muuten mahdollisuus ottaa kaikki maailman testit jos haluan siis duunin puolesta, no kai mä sit haluan.

     
     
  2. #62
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Työterveydenhoitajan terveiset firman työsuojelutoimikunnalle

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Hevi juttuja....puhuin omalle lekurille jo vajaa vuosi sitten tästä sähkövempaimesta, ja kysyin mielipidettä (jee olen verenpaine potilas) lekuri sano et ei tuo ainakaan huonommaksi voi mennä mut hän ei voi antaa virallista kantaa asiaan kun ei ole tutustunu vehkeeseen. Parin viikon päästä meen taas kyseleen tyhmiä, kahellaan mitä sillon vastaa. Mullon muuten mahdollisuus ottaa kaikki maailman testit jos haluan siis duunin puolesta, no kai mä sit haluan.
    Minulla oli nyt kesällä sama (olen myös verenpainepotilas). Samoin, ei voinut ottaa kunnolla kantaa mutta kun vertasi aiempia tuloksia ja keuhkokuvia kun olin tupakoinut ja nyt kun olen käyttänyt e-savuketta, kehoitti jatkamaan e-savukkeilla.
    Kannattaa ottaa kaikki mahdolliset testit, myös kliininen rasituskoe (EKG) jossa samalla tulee testattua nykyinen kunto.

     
     
  3. #63
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Työterveydenhoitajan terveiset firman työsuojelutoimikunnalle

    Kävin joskus pari kuukautta sitten työpaikkalääkärillä, joka aikoinaan noin 2 vuotta sitten kirjoitti puoliväkisin champix kuurin ja painotti jokaisen polttamatta jääneen tupakan olevan suuri voitto ja kuurille perusteluna oli 'mikä tahansa kuin tupakka on terveellisempi vaihtoehto'.

    Kyseli miten meni champixin kanssa ja avauduin sitten sen olleen täyttä potaskaa ja rahantuhlausta.
    Kerroin lopettaneeni omalla tavallani, josta tuli suurta kehua.. kunnes mainitsin sähkötupakan ja sitten alkoi suunnaton saarnaus pitäen sisällään kaikki kliseet, joita kumoilin yksitellen tosin täysin turhaan kun heppu ei kuunnellut sanaakaan saarnatessaan kuola suupielessä vaahdoten.
    Lopputuloksena meinasi mennä huutamiseksi, kun molemmat seisoivat omien sanojensa takana eikä kumpikaan luovuttanut.

    Kumma minne se 'mikä tahansa kuin tupakka on terveellisempi vaihtoehto' lopulta hävisi.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #64

    Vs: Työterveydenhoitajan terveiset firman työsuojelutoimikunnalle

    Kävin toissa päivänä työterveyshoitajan terveystarkastuksessa.
    Meillä järjestetään n.2 vuoden välein kaikille työntekijöille tuo tarkastus.
    Edellis kerralla poltin vielä 2 askia päivässä. Oli hoitaja aika ihmeissään kun puhallus testissä joka arvo oli noussut 10% edellis kerrasta.
    Käski jatkaa höyryttelyä ja kehui kovasti kun olin päässyt tupakasta :-)


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  5. #65
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Re: Työterveydenhoitajan terveiset firman työsuojelutoimikunnalle

    Siis tarkoitatko spirometriaa? Siinä arvot parantuneet?

     
     
  6. #66
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Työterveydenhoitajan terveiset firman työsuojelutoimikunnalle

    Mä keskustelin tässä tovi sitten työterveyslääkärin kanssa, joka oli todellisuudessa myös tutkija ja tiesi aiheesta aika paljon. Tietenkään virallista kantaa hän ei saanut sanoa, mutta jotenkin näin: "Vaikka sähkötupakan suhteen on paljon vielä tuntemattomia seikkoja, voimme olla kuitenkin varmoja että joka tapauksessa se on vähintään 10 kertaa vähemmän epäterveellistä kuin todistetusti vaarallinen tavallinen tupakka."

    Muutenkin tämä keskustelu oli todella miellyttävä ja palautti ainakin vähän uskoa lääkärien ammattietiikkaan, ei ne kaikki olekaan lahjottuja

     
     
  7. #67

    Vs: Re: Työterveydenhoitajan terveiset firman työsuojelutoimikunnalle

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamroller Näytä viesti
    Siis tarkoitatko spirometriaa? Siinä arvot parantuneet?
    Sitä nimenomaan.


    hello darkness my old friend, I've come to talk with you again.

     
     
  8. #68
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Re: Työterveydenhoitajan terveiset firman työsuojelutoimikunnalle

    Se on erittäin hieno homma!

     
     
  9. #69
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Työterveydenhoitajan terveiset firman työsuojelutoimikunnalle

    Ajattelin nyt itsekkin aamutuimaan kertoa sairaanhoitajien, lääkäreiden ja erikoislääkäreiden kantaa omalta kohdaltani, sillä kaikkia on tullut tämän vuosia kestäneen vaivani vuoksi tavattua, (hermosärkyä 6-7 väilevyn painumisen takia ja hermo jumissa, ei voida leikata)huommannut että näissä kaikissa ammatti ryhmissä on ikään katsomatta on erillainen suhtautuminen sähkötupakkaan, joillakin erittäin EI kanta yleensä vanhemilla terveydenhoitajilla, Lääkäreilläkin osalla mutta vähemmän ikä ei mielestäni vaikuta niinkään, Erikoislääkärit kuten Neurolääkärit niitäkin muutama tullut tavattua, heiltä olen saannut positiivista palautetta eniten! Onkohan se niin vaan. Että lue enemmän luulet vähemmän? Kaikillahan on kantana se että Nikotiini supistaa verisuonia, niinhän se taitaa olla. Mutta toisaalta kun lukee Foorumia niin Mies kuntoa se kohentaa, eli?

     
     
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •