Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 26 / 26

Aihe: Tankin vuotaminen / neste

  1. #21
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    44
    Tehdas atot. OCC ja SOCC ..
    Ja mulla on eri variaatiot ollu testissä -> oon hommannu uusia noita "alaosia" mistä ne vuotaa mikä sen nimi nyt sit onkaa ja ylätäyttösiä ettei tarvis ruuvailla auki
    Tiivisteitä oon vaihtanu mut kun ei noi vuoda tiivisteistä vaan sieltä "pohjan" kautta
    Saattaa päivänki pelittää ihan nätisti ja sit alkaa yhtäkkii vuotaa.
    Oon huono vastaamaan kysymyksiin ku en tiiä kaikkii noita termejä mitä täällä näistä käytetään
    Mut nyt kun aloin tänne näistä vuotamisista kirjottaa ni ei ole vuotanu lainkaa

     
     
  2. #22
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Siis kuseeko se nyt ihan oikeasti, vai tuleeko sieltä ilmarei'istä nyt jonkun verran nestettä. Pystymallin tehdasatoissa on drptipiltä katsottuna suora kanava ilmanottokammioon. Kondensoitunut neste valuu siis suoraan sinne pohjalle ja valuu ulos.

    Toki on kai mahdollista että käytössä on liian pienet tehot ja liian kova imu. Kyllähän se atopää saadaan tollatavalla likomäräksi jolloin vuoto on vain ajan kysymys. En nyt keksi miten muuten tehdasatipään saa oikein kunnolla vuotamaan. Rba onkin sitten helpomi. Liian vähän pumpulia niin voi vierestä seurata kun tankin pinta laskee.

    Edit. Vainaja muutettu vain ajaksi
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  3. #23
    Mä oon todennu että uudet ssocc atot ei vuoda läheskään yhtä paljon kuin vanhan malliset. Pohjan pesu kerran viikossa riittää.

     
     
  4. #24
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Voisko tätä keskustelua jatkaa tankin omassa ketjussa?
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  5. #25
    Voisi

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209
    (Siirryn oikeaan ketjuun)

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •