Sivu 2 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 120

Aihe: Calix RTA:t by Leo

  1. #21
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Joutuukohan näitä nyt pari lisää tilata ja plastiikit ja lasit päälle ennen toukokuun loppua että selviää tulevasta vapolypsestä. Näkisin että tällä vois mennä työmatkat hyvinkin eläkkeelle asti.

     
     
  2. #22
    Jos tuo vapolypse tapahtuu niin sitten on pitää kyllä ostohousuja alkaa sovittamaan urakalla .
    Pientä kokeilua on ollut Gennyllä nyt meshillä ja SS kaapelilla ja mietin pitäiskö yrittää Calixiin jotain rakentaa. Siitä on varmaan pari vuotta kun viimeksi meshiä ja kaapelilla räplätty ja aika aikaa vievää touhua on.


     
     
  3. #23
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Mulla ois joka pumpulipeli mitkä käytössä myös meshille sopiva, mutten oo kehannu. Monesti kyllä meinannut. Tämä ei kyllä vaikuta kovin optimilta meshille.

     
     
  4. #24
    Nyt vedetty 40 ml Smaxiä joka on 90 Vg ja ei ongelmia wikkauksessa. Huomasin että olen kyllä pitänyt ennen liian auki tuota nesteen syöttöä. 90 VG litkulla riittää ihan hyvin 2,5 kierrosta auki joka näyttää asettuvan 50% auki. Toivottavasti tuo nanosarja tulee myyntiin ennen kesää. Alkuviikosta saapuu Sbody Macro ja siihen sitten se nano versio niin on kevyt kesälaite.


     
     
  5. #25
    Huomenna tulee kuulemma Nano versio myyntiin . Mihinköhän laitoin ostohousut...


     
     
  6. #26
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976

     
     
  7. #27
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Eipä näkyny sivuilla vielä. Mistä lukasit että tänään tulis?

     
     
  8. #28
    https://www.e-cigarette-forum.com/fo...719988/page-21

    Tuolta foorumilta. Eilen yks hemmo kyseli koska saattaisi tulla saldoille ja mestari itse vastasi että tänään ehkä. Perkele koko päivän 1-2 tunnin välein olen kotisivuja katsellut. Hermot tässä menee . Jos ei tänään niin toivottavasti huomenna.


     
     
  9. #29
    Höyrypää japau's Avatar

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    kotona
    Viestit
    976
    Tässä pari kommenttia parin desin jälkeen,

    Tuli tossa viikolla väännettyä toka setuppi tähän. Harmikseni jätin ihan liikaa tota vanua tonne kuppiin ja sai tänään jo aamusta vääntää uutta. Sen verta äkkiä meni coili paskaksi huonon nestesyötön johdosta, vaikka yritin avittaa avaamalla useamman kierroksen tota chimniä. Eka setuppi pelas monta viikkoa ja useamman desin nestettä ihan vaan 1-1.5 kierrosta auki.

    Ekalla ja tokalla vanujen virittelyn tyylillä oli erona, että toisessa survoin liikaa pumpulia siihen reikien eteen. Tuntu toimivan paremmin, kun pätki pumpulit melkeen siihen kupin laitaan ja ihan kevyesti tukki ne vanujen reiät. Pumpulit pätkin vielä saksilla sellaseen ylöspäin kapenevaan pyramiidin muotoiseen kulmaan, niin ei valu nesteet coililta takaisin tankkiin.

    Näyttäs tää kolmaskin pumpulointi toimivan mukavasti ihan vaan vähän yli 1 kierros auki. Tässä joutuu useamman drippausvuoden jälkeen ihan uusia juttuja selvittelemään, kun ei tonne chimneyn sisään näe tyhjentämättä tankkia tai kikkailemalla hankaluuksia. Tolla paskasetupilla ei oikeen makua irronnut alkuunkaan ja tankin neste alkoi värjääntyä muutaman tankillisen jälkeen tummaksi, kun huonosti wickkaava coili valuttaa paskottua nestettä takas tankkiin.

    Nyt tuntus pelittävän taas vallan mainioisti ja toimivana ei coilin rei'istä muuta valu tankkiin ku ilmakuplia.

     
     
  10. #30
    En ole itse hirveästi laittanut pumpulia sinne. Vaikea sanoa miten paljon mutta sopivasti. Leikkaan ne just silleen lyhyeksi että 1-2 milliä pitempiä kun pohjakosketus pohjaan. Kun olen laittanut nestettä pumpuliin niin sen jälkeen ihan vähän olen tehnyt tilaa nesteelle 1-2 milliä mistä neste tulee kuppiin. Pitäs oikein vaikka kuvata jossain vaiheessa setupin teko kun vain jaksais. Pari kuvaa kertoo enempi kuin tuhat sanaa.

    Tankkia ei tarvitse tyhjentää että pääsee setuppia katselemaan. Mulla ainakin nesteet pysyy tankissa kun pohjan ruuvaa irti. Chimneytä ei vain parane mennä tökkimään että se siirtyy tuohon kapeampaan chimneyn osaan. Muuten on kyllä nesteet pihalla sekunnissa.


     
     
  11. #31
    Nyt on Nanoa saldoilla. Tuli samalla otettua drip tip, lisätankki Nanoon ja normikokoon. Laitoin kyselyn samalla onko mahdollista saada SS Cupin pääli osan kun onnistuin sen vääntämään. Toimii kyllä mutta jos se murtuu jossain vaiheessa niin käyttökelvoton kuppi. Eikä ollut varaosana ostettavana sitä osaa vain koko kuppi jota en tarvitse. Tuli heti viestiä myyjältä että laitetaan mukaan pakettiin. Siinä on kyllä asiakaspalvelu kohdillaan.


     
     
  12. #32
    Höyrykonkari Veewee's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    237
    Katselin kanssa tuota nanoa. Onkohan Leolla ollut tönärissä heittoa vai vain virheellistä tietoa nettisivuilla. Nano 5mm normi kokoa pienempi, mutta 3ml neste kapasiteetista pois

     
     
  13. #33
    Kappas en kattonu niin tarkkaan mittoja. Aika paljon tilavuutta vähemmän vaikka vain 5 mm lyhyempi. Pitää mittailla tilavuuksia ja kokoa kuhan saapuu perille.


     
     
  14. #34
    Höyrykonkari Veewee's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    237
    Voihan se olla ns. Direktiivin mukainen tankki. Ilmoitettu tilavuus 2ml, omalla vastuulla sitten vähän enempi

     
     
  15. #35

     
     
  16. #36

     
     
  17. #37
    Nyt tuli postissa Nano. Äkkiseltään mittasin niin korkeudet: normi on 42mm ja nano on 35mm. Tilavuuden katoin nanossa niin sanoisin kyllä että karvan alle 3ml mahtuisi. Ehkä 2,8ml. (Mutta sanotaan että 2ml niin on tulevan standardin mukainen )

    DSC_0339.jpgDSC_0340.jpg
    Viimeksi muokannut Zavuke; 30.03.16 kello 15:47.


     
     
  18. #38
    Onkohan muita Calix omistajia? Japau ja minä kait ainoat?


     
     
  19. #39
    Höyrykonkari Veewee's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Nokia
    Viestit
    237
    Minä myös
    Onnellinen v2 Cagen omistaja.
    Hetki tosin meni että tuli sinuiksi ton nestesyötön kanssa, vartin pyöräytys vaikuttaa melkoisesti.
    Ihme ettei tämä ulkomaillakaan isoa hypeä ole aikaan saanut.

     
     
  20. #40
    Löytyyhän niitä muitakin .

    Tosiaan joo ei ole isossa maailmassa tai oikeastaan missään hirveetä melua aiheuttanut tämä laitos. Nää on näitä tuotteita jotka mainostetaan puheilla eteenpäin. Omat pienet juttunsa näissä on mutta ei mielestäni mitään maata mullistavaa että jäisi kaappiin pölyttämään. Itsellä jokapäiväisessä käytössä sen takia että makua laite antaa tosi hyvin, on helppo setupoida (vaikka dekki on erikoinen) ja onhan se pirun nätti ja toimii takuuvarmasti .


     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •