Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 27 / 27

Aihe: Ego ja CE4 Cartomizer vs. Dual Coil

  1. #21
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    3

    Vs: Ego ja CE4 Cartomizer vs. Dual Coil

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Ei vaan tule enään mitään höyryjä. Kaput.
    Kokeile nostaa vaikka pinseteillä sitä akun napaa varovasti ylöspäin, tekee ainakin mulla tuota aika useesti ja tolla korjaantuu.

     
     
  2. #22

    Vs: Ego ja CE4 Cartomizer vs. Dual Coil

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuupperi Näytä viesti
    Kokeile nostaa vaikka pinseteillä sitä akun napaa varovasti ylöspäin, tekee ainakin mulla tuota aika useesti ja tolla korjaantuu.
    Se on mappi Ö:ssä jo Näiden kokeilujen jälkeen ego-C ja tank tsydeemi on kaikki paras ja luotettavin.

     
     
  3. #23
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Ego ja CE4 Cartomizer vs. Dual Coil

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Se on mappi Ö:ssä jo Näiden kokeilujen jälkeen ego-C ja tank tsydeemi on kaikki paras ja luotettavin.
    Hassua.. mulla ei ole ikinä toiminut noi eGo mallien 'vakiotankit' ja eGo atomisaattorit, olen aina ihmetellyt miten niin surkeata laitetta myydään niin paljon. Ilmeisesti se sitten kuitenkin toisilla vaan toimii.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #24

    Vs: Ego ja CE4 Cartomizer vs. Dual Coil

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Hassua.. mulla ei ole ikinä toiminut noi eGo mallien 'vakiotankit' ja eGo atomisaattorit, olen aina ihmetellyt miten niin surkeata laitetta myydään niin paljon. Ilmeisesti se sitten kuitenkin toisilla vaan toimii.
    Joo ainut systeemi, jossa ei ole ikinä ollut mitään ongelmia.

     
     
  5. #25
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    20

    Vs: Ego ja CE4 Cartomizer vs. Dual Coil

    Aavistuksen jäi vielä hämäränpeittoon tätä lukiessa, että millanen esim. tämä CE4+ V2 Vision eGo clearo on toimimaan? Kun sen verran jo alottelijana innoistuin välineurheilusta ja kunhan talous korjaantuu niin tarkotus olisi kokeilla myös SiB77:n kokeilemaa kokoonpanoa mini-eGo:a tuolla em. clearolla.. Kaikenkaikkiaan koko on sirompi kun tämänhetkinen kokoonpano. Vähemmän noita clearoita tutkineena ja kertaakaan kokeilematta kiinnostaisi saada jonkunlainen mielipide onko kannatusta käydä tilaamaan moisia clearoita, kun niiden ympärillä on ollut aika paljon porua toimivuudesta.

    Tuskin yhdellä vastauksella mitään koko totuutta saakaan, mutta jos kenelläkään on lisää kokemuksia kyseisestä tuotteesta, niin mielelläni keräisin vielä muutamia kirjotuksia ennen tilaamista. Itse kun alotteleva höyryn ystävä niin omat kokeilut tuskin tuottaa onnistumisia ihan suinpäinsotaan-kokeilemalla Ja siis itse olen ajatellut tuota CE4+ V2 Vision eGo clearoa..
    Elämä on kuin suklaarasia, naapurilla se on aina sisällöltään runsaampi.


     
     
  6. #26

    Vs: Ego ja CE4 Cartomizer vs. Dual Coil

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Frank Lekkis Näytä viesti
    Aavistuksen jäi vielä hämäränpeittoon tätä lukiessa, että millanen esim. tämä CE4+ V2 Vision eGo clearo on toimimaan? Kun sen verran jo alottelijana innoistuin välineurheilusta ja kunhan talous korjaantuu niin tarkotus olisi kokeilla myös SiB77:n kokeilemaa kokoonpanoa mini-eGo:a tuolla em. clearolla.. Kaikenkaikkiaan koko on sirompi kun tämänhetkinen kokoonpano. Vähemmän noita clearoita tutkineena ja kertaakaan kokeilematta kiinnostaisi saada jonkunlainen mielipide onko kannatusta käydä tilaamaan moisia clearoita, kun niiden ympärillä on ollut aika paljon porua toimivuudesta.

    Tuskin yhdellä vastauksella mitään koko totuutta saakaan, mutta jos kenelläkään on lisää kokemuksia kyseisestä tuotteesta, niin mielelläni keräisin vielä muutamia kirjotuksia ennen tilaamista. Itse kun alotteleva höyryn ystävä niin omat kokeilut tuskin tuottaa onnistumisia ihan suinpäinsotaan-kokeilemalla Ja siis itse olen ajatellut tuota CE4+ V2 Vision eGo clearoa..
    Itsellä juuri tollanen CE4 kokeilussa egon jatkeena ja hyvin toiminut, kurkkutuntuma on kivan pehmeä. Tyhjetessä joutuu vähän kääntelemään, että ne langat saa sen nesteen. Kertaakaan ei ole nestettä tullut suuhun saatikaan vuotanut tipan tippaa, vaikka töissä ollut mukana hurjissa tilanteissa. Sen verran tyytyväinen olin että tilasin pari niitä lisää.

     
     
  7. #27

    Vs: Ego ja CE4 Cartomizer vs. Dual Coil

    Jep, näitä CE4-klearoja olen itsekin jonkin aikaa käytellyt. Nyt kahden uusimmaan varastotäydennyksen jälkeen on kuitenkin ilmennyt hyvin valitettava piirre: suukappaleen (imukkeen) päästä säiliö on katkennut metallirenkaan alapuolelta jo ainakin viidestä klearosta. Yhteinen piirre on, että kaikki katkenneet ovat olleet värillisiä säiliöitä, yhtään kirkasta ei ole mennyt rikki. Onko kukaan törmännyt samaan?

    Nesteenä käytän VG.basea ja menthol-, pinacolada- ja cappuccinomakuja. Klearot olen tilannut Puffista.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •