Sivu 2 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 94

Aihe: Korjattavat atomisaattorit

  1. #21
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Korjattavat atomisaattorit

    Onko tuo Kayfun tehty teräksestä vaiko vielä pinnoitetusta putkesta? Suurin syy itsellä ennakkoluuloihin koskien sekä Svoemestoa että Kayfunia on ollut nuo materiaali valinnat ja niihin liittyen hinnoittelu.

     
     
  2. #22

    Vs: Korjattavat atomisaattorit

    Kayfun ver. 2 on kromipinnoitettua messinkiä, ja ver. 3.0 ES on 1.4305 eli kirurgiterästä. Versiossa 3.0 CPM on käsittääkseni runko ja sitä suoraan ympäröivät osat kirurgiterästä ja muut kromipinnoitettua messinkiä.
    Ennakkotietojen perusteella hinta nousee jonkin verran.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  3. #23

    Vs: Korjattavat atomisaattorit

    DID tilattu 8)

     
     
  4. #24

    Vs: Korjattavat atomisaattorit

    Onko näissä korjattavissa maku erinlainen kuin kartoilla höyrytellessä?
    Mikä malli olisi halkaisijaltaan lähelle / paksumpi kuin normi tankki, siis ne pitkät mallit ei iske.

    Pitäisi mahtua rintataskuun joko oman boost tekeleen kanssa tai mini Provarin kera.

     
     
  5. #25
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Korjattavat atomisaattorit

    Genesis mini, GG Penelope tai Hellfire Mini

     
     
  6. #26
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Korjattavat atomisaattorit

    Alkoi kiinnostaa toi rosterisukallinen Bulli, saattaapi vain olla paskamainen viritelmä, tossa kun oikkari rungon kanssa näyttää varmalta.
    KGO & Twist

     
     
  7. #27

    Vs: Korjattavat atomisaattorit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapor Näytä viesti
    Onko näissä korjattavissa maku erinlainen kuin kartoilla höyrytellessä?
    On. RY4 DiDissä on paljon paljon enemmän makua kuin kartossa. Jopa 6mg antaa kovan THn. Sääli vaan että nämä ei todellakaan ole yhtä käteviä kuin kartotankit/ce2/egomizerit. Eli en suosittele DIDin mukaanottamista lenkille/kävelylle

     
     
  8. #28
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Korjattavat atomisaattorit

    Eilen tuli laitettua DID tilaukseen, korvaamaan Jamesin Atomaizterin jättämää aukkoa. Niitä oli mukavasti hyllyssä ja ilmaiset postitkin. Piti sit ottaa parit vara tiivisteet ja kirkas Kir Fanis putki mukaan, kun "halvalla" sai...

    Line SS on ainakin omalla kohdalla pelittänyt hienosti. Se kyllä vääntyi vinoon liittimen juuresta. Mutta rikoin sen liittimen ja juotin sen suoraan ihan tinalla. Ja nyt nöpöttää Piccolon päässä kauniisti ja todella jämäkästi. Eikä häiritse vinoudellaan minua jatkuvasti.

    Myös GP Spheroid on tulossa jahka perseas saa sen lähetettyä.

    Olisin myös ostanut G-Tank US:n mutta joku ranskalainen teki oharit ja myi sen kotimaahansa. Tuo kyllä kiinnostais joten pitää kyttäillä jos jonnekin tulisi myyntiin (inhimilliseen hintaan).

    Ja meinasin tilata My-T ja Bulli A2 Classicin (SS), mutta päätin ettei kiinnostakkaan. Ne näyttäisi olevan vielä myynnissä tuolla: http://www.vaporwall.com/forum/viewt...hp?f=65&t=2244. 80€ + 7€ postit Suomeen lupas myyjä kun tiedustelin. Että jos jotain kiinnostaa...

    Niin tämä saattaankin olla jo täällä, mutta tuolta löytyy Steam Machine ihan hyllystä. http://www.atmomixani.gr/index.php/e...mixani-eg.html
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  9. #29
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Re: Korjattavat atomisaattorit

    Tänään postilaatikosta löytyi noutolappu ja lähipostista kävin noutamassa mini-SW:n.
    En ole drippailusta ikinä innostunut 306 atoilla, vaikka yritystä onkin ollut rajusti.
    Nyt väänsin mini-SW:hen tuollaisen rinkula wickin, vähän suurensin ~0,5mm ilmareikää ja jestas.. aivan mieletön maku ja isommalla ilmareijällä höyryäkin tulee reilusti.
    Wickiin käytin 0.28mm kanthalia, 3mm silicaa kaksinkerroin vastuksen kohdalla, ohmeja tuli ~1,7 ja sivulta tuo wicki näyttää O-kirjaimelta.
    Testailu jatkukoon, mutta nyt höyryää paremmin kuin mun lr xl boget tankissa. Upeen pieni drippiato.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  10. #30
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Korjattavat atomisaattorit

    No nyt on aikamme pelleilty Boge, vision, DCT jne jne jne tankki systeemien kanssa ja jotain kunnollista tuotetta nyt kaipaisin seuraavilla kriteereillä: Kohtuu "helppo" rakennettava, tankki systeemi mielellään n. 3ml, paksuus luokkaa 18xxx putkimodi.

    Seuraavat sitten on tähän mennessä pyörinyt mielessä
    - Ody (tämä tulee GG:n nokalle kunhan vain löytyy mut sitten tarvitaan vielä toinen Caraan)
    - Z-atty
    - Cobra

    Se saveomesto vai mikä soli niin ei nappaa vaikka syytä en osaa sanoa..

    Mitä raati näihin speckseihin suosittelis vai mitä oleellista vaihtoehtoa noille olisi syytä harkita? Hintaluokasta sen verran että olisi suoravaa jos hinta pysyisi 3 numeroisena

     
     
  11. #31
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Korjattavat atomisaattorit

    DID, taidettu hehkuttaa useammassakin ketjussa.
    KGO & Twist

     
     
  12. #32
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Korjattavat atomisaattorit

    Mites muuten toi Welhon Patriot, kuvien perusteella antaisi ymmärtää, että ei ole ilmareikää pipossa vaan itse kiuaspesässä. Saakos toi kunnolla ilmaa?
    KGO & Twist

     
     
  13. #33
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: Korjattavat atomisaattorit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind
    DID, taidettu hehkuttaa useammassakin ketjussa.
    Hintaluokka tosin kaksnumeroinen..

     
     
  14. #34
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Re: Vs: Korjattavat atomisaattorit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Hintaluokka tosin kaksnumeroinen..
    Eipäs olla liian nokkela :P

     
     
  15. #35
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Korjattavat atomisaattorit

    Suositelisin kokeilemaan vielä mini-sw tai Phoenix RDA - http://www.esmoke.fi/product/230/phoenix-rda

    Törkeän halpa, älyttömän helppo ja höyry & maku samaa luokkaa Penelopen kanssa.

    Miksikö?
    Koska itsekin olen vannoutunut tankkien suurkuluttaja, drippailut aina päättyneet käsien sotkeentumiseen ja aton raivostuttavaan korinaan.. mutta jostain kumman syystä nykyisin mukana kulkee useimmiten mini-sw tai ERA twistin nokassa ja litkupullo taskussa.
    Maku hakkaa mennen tullen boget, litkumäärä mukana riippuen pullokoosta aina 'riittävä', helppokäyttöinen, halpa, pitkäikäinen ja ohmiluvut päätän itse.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  16. #36
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Korjattavat atomisaattorit

    Juu ei ja kyllä mäkin olen Odysseus, DID, Z-atty ja Cobra linjalla...

    Ei varmasti mikään ole huono valinta, mutta didin saa helpoiten tällä hetkellä.

     
     
  17. #37

    Re: Korjattavat atomisaattorit

    Kyllä noita korjattavia aika helposti saa kun jaksaa foorumeita kyttäillä. Ainakin omalla kokemuksella. Tai sit on käyny vaan tuuri. Did on kyllä helppo saada, mutta mä tilasin mun mini didin yli viikko sit ja se ei ole lähteny ees vielä. Kaks myynti ilmoa olen bongannu tosta sinä aikana jo, et mulla olis toi varmaan kädessä jo jos en olis tuolta kaupasta tilannu.

     
     
  18. #38
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Korjattavat atomisaattorit

    Jalilla ei ole varaa sanoa että saa helposti, jos mies on onnistunut Brittien nenän edestä Hellfirenkin nappaamaan niin sillä on sairaan hyvä säkä

    DID on mun mielestä parhaita aloitus Gennyjä helppouden sekä helpon saatavuuden takia.

     
     
  19. #39
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Korjattavat atomisaattorit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Jalilla ei ole varaa sanoa että saa helposti, jos mies on onnistunut Brittien nenän edestä Hellfirenkin nappaamaan niin sillä on sairaan hyvä säkä

    DID on mun mielestä parhaita aloitus Gennyjä helppouden sekä helpon saatavuuden takia.
    Tuo DID vain ei omaan silmään oikein istu ja kävi vielä ilmi että cobrakin on kapeampi kuin tuo GG ja Cara niin metsästys jatkuu saralla Zatty ja Ody.. Perhana että harmittaa että missasin sen sun eilisen Zattyn

     
     
  20. #40
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Korjattavat atomisaattorit

    noh sitten harkittava vaihtoehto voisi olla myös BliSS

    http://youtu.be/PnkVwasHvow

    Omani on tulossa maanantaina niin en vielä tiedä miten hyvä on mutta uskoisin että aika jees. Teen videon heti kun se tuloo.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •