Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Tulokset 81 - 92 / 92

Aihe: Pieniä kysymyksiä valmisatoista

  1. #81
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jap Näytä viesti
    Onko mielipiteitä Smok tfv8 baby beast & big baby beast tankkien parhaasta valmisatopäästä?
    Itsellä x4 on ollut paras kokeilemistani, q2 ja t8 en itse niin tykännyt ja t6 vielä kokeilematta.

    T6l Tuottaa parhaiten makua, mutta wickaus niissä ei vaan pelitä yli 70W, missä maun tuotto ois parasta. X4 wickaa parhaiten, mutta maun tuotto on aavistuksen ohkaista. Tuottaa myös kosteinta höyryä. Q2 ovat surkeita. T8 tähän asti paras maun/höyryntuoton/wickauksen suhteen, tai sitten löysin viimeinkin hyvän yksilön. Noissa on aivan liikaa vaihtelua. Tankki ois jees, mutta coilit paskoja.

    Vaihdoin päivittäiskierrossa Big Baby Beastin Uwell Crown 3:seen ja täytyy sanoa, että siinä on paljon parempi tankki ja ainakin tähän mennessä ensimmäinen coili vielä pelittää loistavasti muutaman päivän rajun käytön jälkeen.

     
     
  2. #82
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Sopii kyllä perus Nautilukseenkin. Mun mielestä Clapton karstoittuu nopeammin kuin perus BVC, siksi en käytä enää Claptonia


    Onko se clapton jossain suhteessa parempi kuin Bvc?

     
     
  3. #83
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    Onko se clapton jossain suhteessa parempi kuin Bvc?
    Aavistuksen paremmin antoi makua, mutta ei niin paljoa et kannattaa joka viikko vaihtaa atoa. Mulla bvc kestää n. kuukauden
    Tämä on vaan mun mielipide, jollain toisella on sit taas omansa

     
     
  4. #84
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2017
    Viestit
    2
    Saakohan Kangerin T3S -clearoja/atoja enää mistään ja jos saa niin mistä? Ja sopiiko joku muu ato tuohon clearoon?

     
     
  5. #85
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    38
    Nyt alkaa tulee köyhälle opiskelijalle itku. Aspiren Cleitoa (jos en paljon kuseta) yritettiin ”korjata”. Käytännössä ei on vaikee homma mutta ohmit tahtoo kusta koko ajan, 0.27 on siis tavote. Ilmeisesti lanka on nyt jotenkin vääränlainen, ku puolellatoista kierroksella pääs 0.29, mut se ei kuulosta kovin käytännölliseltä. Tehdas atossa oli n. 5mm kierteet jotain kuus kierrosta. Lanka mitä käytettiin oli Kanthal A1 (24 gauge?), niin osaisiko joku sanoa millaisella langalla saa vedettyä enemmän kierteitä? Kiitos

     
     
  6. #86
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ceacis Näytä viesti
    Nyt alkaa tulee köyhälle opiskelijalle itku. Aspiren Cleitoa (jos en paljon kuseta) yritettiin ”korjata”. Käytännössä ei on vaikee homma mutta ohmit tahtoo kusta koko ajan, 0.27 on siis tavote. Ilmeisesti lanka on nyt jotenkin vääränlainen, ku puolellatoista kierroksella pääs 0.29, mut se ei kuulosta kovin käytännölliseltä. Tehdas atossa oli n. 5mm kierteet jotain kuus kierrosta. Lanka mitä käytettiin oli Kanthal A1 (24 gauge?), niin osaisiko joku sanoa millaisella langalla saa vedettyä enemmän kierteitä? Kiitos
    Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators

     
     
  7. #87
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    38
    Tuo linkki auttaa kyllä tekemisessä, kiitos siitä, mutta oon kyl vieläkin vähän hukassa minkälaista lankaa mun pitäis hankkia, että saa enemmän tehtyä kierroksia. (En todellakaan oo ikinä pelannu tällasten asioiden kanssa niin ihan hukassa )

     
     
  8. #88
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ceacis Näytä viesti
    Tuo linkki auttaa kyllä tekemisessä, kiitos siitä, mutta oon kyl vieläkin vähän hukassa minkälaista lankaa mun pitäis hankkia, että saa enemmän tehtyä kierroksia. (En todellakaan oo ikinä pelannu tällasten asioiden kanssa niin ihan hukassa )

    AWG 20 lanka näyttäis olevan lähellä?? Sisähalkaisija 3.5, 6 kierrosta ja 0.29 ohmia.. Aika paksua lankaa, pitääköhän tuo paikkansa???

    Oliko se Atlantiksen 5mm ulko- vai sisämitta???

    Screenshot-2017-10-10 Coil wrapping Steam Engine free vaping calculators.jpg

     
     
  9. #89
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    38
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    AWG 20 lanka näyttäis olevan lähellä?? Sisähalkaisija 3.5, 6 kierrosta ja 0.29 ohmia.. Aika paksua lankaa, pitääköhän tuo paikkansa???

    Oliko se Atlantiksen 5mm ulko- vai sisämitta???
    5mm tuurna otettiin mihin pyöritettiin, joka oli aika lähellä niitä alkuperäisiä kierteitä. Ato oli tosiaan tuo Cleito.

    e. Aton halkaisija (?) on viivottimella mitattuna sellainen 8mm

     
     
  10. #90
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    AWG 19, eli 0,91 mm lanka olis 5 mm sisämitalla aika lähellä: Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  11. #91
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    AWG 19, eli 0,91 mm lanka olis 5 mm sisämitalla aika lähellä: Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators
    Tuo siis kanttalilla. SSL-langalla menis avg22:lla noin: Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  12. #92
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    38
    Jes, kiitos kaikille. Enköhän mä nyt onnistu

     
     
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •