Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Tulokset 61 - 62 / 62

Aihe: Höyryttely kielletty työpaikalla

  1. #61
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Höyryttely kielletty työpaikalla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HöyryRiku Näytä viesti
    Vähän aikaa sitten olin työpaikalla ulkona höyryttelemässä, kun pomo tuli viereen nortti huulessa ja lausahti lähes kauhistuneena: SÄHKÖTUPAKKA, tuohan on älyttömän vaarallista... ja käveli pois syöpäkääryle savuten. Lähti varmaan karkuun tuota kuuluisaa vaarallista passivista höyryä Ei voinut ku purskahtaa nauruun
    Tuo tietämättömyys ja se että ei vaivauduta edes etsimään oikeaa tietoa pukkaa aina välillä naurattamaan..oisit kysynyt pomoltasi mikä terveys nuotio sillä nokan alla palaa
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  2. #62
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Höyryttely kielletty työpaikalla

    Itse yrittäjänä repisin pian itse pelihousut jos tilojeni vuokranantaja kieltäisi vapottamisen ja silti työntekijäni jatkaisi sitä. Mukava ois jossain vaiheesa huomata että kun henkilökunta ei noudata vuokraehtoja niin meneekin tilat alta.. :-\

    Ja jos lailla ei kielletä niin silloin saa tehdä jotain? Eikö tässä vuosien varrella ole huomattu että jos joku asia ei mene ilman lakia päähän ihmisille niin silloin tehdään laki ja se sitten ei ole lähellekkään niin huomaavainen/maalaisjärjellä sovelletta kuin joku perinteinen yhdessä sovittu sääntö..

     
     
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •