Sivu 3 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 397

Aihe: Boba's Bounty keskustelua

  1. #41

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Löydän tästä nesteestä jonkin yhtymäkohdan Halo Captain Jack nesteeseen, en tiedä mikä se tarkalleen on, hunaja? rommi?

    Tätä löytyy aina jostain tankista, maku on makeahkon puoleinen, vähän tupakkamainen. Paahdettua sokeria ja makuvihahteita laidasta laitaan... todella uniikki neste. Höyryntuotto = massiivinen

    Vaikkakin vedin höyryttelyn alkuaikoinani tosi pahat överit CJackiin, niin Bobaan en taida koskaan kyllästyä, tätä onkin hyvä pitää kaapissa aina 30ml puteli varalla (24mg), sekä vähintään 1x hyvinrei´itetty boge cartotankissa valmiudessa.
    Aivan loistavaa tavaraa, minun suuni tykkää 10/10

     
     
  2. #42

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Mun suussa maistuu ihan kaurakeksille toi bobas bounty. Hyi helvetti ainakin näin alkuun. Täytyy maistella vähän lisää vielä, et saisko tosta jotain järkevää makua irti. Ei oo kyl todellakaan kaiken hypetyksen arvonen. Ainoo mikä tässä on kunnossa niin höyryä puskee aika tavalla. Täytyy myöhemmin testata vielä toi gorilla juice. Toivottavasti se ei oo ihan näin paha pettymys.

     
     
  3. #43

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Mun suussa maistuu ihan kaurakeksille toi bobas bounty. Hyi helvetti ainakin näin alkuun. Täytyy maistella vähän lisää vielä, et saisko tosta jotain järkevää makua irti. Ei oo kyl todellakaan kaiken hypetyksen arvonen. Ainoo mikä tässä on kunnossa niin höyryä puskee aika tavalla. Täytyy myöhemmin testata vielä toi gorilla juice. Toivottavasti se ei oo ihan näin paha pettymys.
    Kaurakeksiähän se on. Hetken höyryttelyn jälkeen en enää huomannut kaurakeksin makua ja alkoi enenmmän muistuttaa jotain tupakkamakua. OK neste, mutta ei tosiaa hypen arovoinen. Gorillajuice on ihan hyvää, vähän samaa vivahdetta kuin Bobassa, mutta banaani jälkimaulla

     
     
  4. #44
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Mulla on tullut bobasta kahvitteluneste..aamukahvin kanssa tai joskus kahvin päälle...tuntuu kuin olis joku mausteinen keksin maku suussa.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  5. #45

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Mulle tuli mieleen kauraleivän ja kahvin sekoitus. Hyi helvetti! Oikeesti eka mitä tuli mieleen kun kokeilin tätä oli pink spotin bailey and coffee joka mun listoilla on huonoin neste IKINÄ. Onneksi en ostanut tätä kuin 2x5ml mutta nekin taitaa lentää roskikseen HYVIN nopeasti. Annan tälle nesteelle vielä yhden mahdollisuuden ehkä parin viikon kuluttua mutta tällä hetkellä toiseksi huonoin neste ikinä.. hyi h*tti!

    Samaan aikaan ostin libertyltä saman firman hype ja se on hyvää. .ensiksi tulee persikka ja sen lisäksi taustalla on hetken päästä jotain muuta.. vesimeloni vissiin. Jälkimausta tulee mieleen pinkspotin watermelon wave josta välillä tykkään, välillä en.

     
     
  6. #46

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Mä en oikein osaa sanoa ekojen pössyjen jälkeen miltä maistuu, muuta kun NAM!!! Ehkä tuo 510 tankki ei parhaiten tuo makuja esiin ja hetken jo pelkäsin, että menee tankki tukkoon, kun on niin paksua. Mutta ihana elämys :P

     
     
  7. #47
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Hyväähän nuo boba ja apina on mutta millä nuita on tarkoitus höyrytellä kun kaikki menee tukkoon tai ei wiccaa ja hyvän alun jälkeen maistuu hetimiten paskalta???


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  8. #48

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Macce Näytä viesti
    Hyväähän nuo boba ja apina on mutta millä nuita on tarkoitus höyrytellä kun kaikki menee tukkoon tai ei wiccaa ja hyvän alun jälkeen maistuu hetimiten paskalta???
    Mulla ainakin toiminu ihan hyvin tankki, boge yhdistelmällä , yksi boge menee sen viikon ainakin tankissa tolla boballa ja gorillalla.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  9. #49

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Bogeen kannattaa tehdä reippaasti niitä reikiä tai leveät slotit. PG/VG nesteillä mulla on normaalisti kaksi, mutta näillä teen neljä. Esikostutus kannattaa myös tehdä huolella ja ajan kanssa. Tosin jos on sattunut kohdalle näitä paska bogeja, niin ei varmaan toimi millään konstilla.

     
     
  10. #50
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Ei ole itselläkään esireijitetyissä bogeissa ollut ongelmaa tuon boban kanssa. Ainut varatoimen pide mikä auttaa on että kostuttaa sen jollain enemmän juoksevalla aineella kunnolla ennen kuin laittaa bobbaa tankkiin.

    Loppu muuten se hengenahistus mistä epäilin bobbaa.. Bobba ei ollt syyllinen vaan pitkittynyt flussa yhdistettynä nokkasumuttimeen ja sähkötupakkaan. Nyt taas bobba maistuu

     
     
  11. #51

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Bogeen kannattaa tehdä reippaasti niitä reikiä tai leveät slotit. PG/VG nesteillä mulla on normaalisti kaksi, mutta näillä teen neljä. Esikostutus kannattaa myös tehdä huolella ja ajan kanssa. Tosin jos on sattunut kohdalle näitä paska bogeja, niin ei varmaan toimi millään konstilla.
    Viva Nova Kit v2.5 vähintään 4 voltilla tuntuis olevan helkkarin hyvä kombo. Autossa kun pössyttelee, joutuu ihan ikkunan avaamaan että eteensä näkee, pukkaa meinaan sen verran sakeat höyryt

     
     
  12. #52
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    34

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Ainakin Woolla ja 3ohmin kartolla ihan hirveää kuraa. Maistuu imelälle toffeelle ja ei ole minkäänlaista kurkkutuntumaa. Ehkä jos huomenna tulis provari niin pääsis testaamaan uudestaan.

    EA #77, Provari V2, Gripper VV, #20 & #193 Kiuas v2, Kiuas v1, Lumi XL tank...

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Höyryttelin aluksi tätä boge+tankki yhdistelmällä ja maku oli melko tunkkainen ja tuhosi boget kyllä todella nopeasti.Nyt kun sain cobran ja tempasin tankin täyteen ja provarin nokkaan,tuli kyllä kertaheitolla yksi lempinestestä.

     
     
  14. #54

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Tää on kyl tosi vaikee lähestyttävä.
    Tarkotan, Ettei osaa sanoa laisin mitä tuossa mahtaa olla.
    en mä sieltä kyl omenaa saa, enkä liioin kaurakeksiäkään.
    Eka imasu, jos oikein muistan sano et siinä on banaania, toffeeta/karamellia ja jotain...
    Ei, ei vaaan pysty/kykene.

    Ihan mukiin menevähän tää kyl on.

     
     
  15. #55
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    toscanamall on myynyt toista kuukautta ...."This product is no longer in stock" ja samoin joku brittikauppa...löytyykö mistään eu-alueelta???


     
     
  16. #56

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Viikon alussa avasivat vasta bulkki myynnin Avella(boba ja gorilla), joten kestää.........

     
     
  17. #57
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    ttu on kyllä sellasta amatöörien puuhastelua nämä sähköröökihommat.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    nii-in...kyllähän se kyr#ii kun ei saa mitä haluaa ..analogista omaa merkkiä löyty aina jostakin osuuskaupasta ........

     
     
  19. #59

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Tulevaisuudessa osaa sitten tilata tarpeeksi kun tuotetta on saatavissa Boba ja Gorilla on yhden miehen takana ja akikkea muuta kuin harrastus

     
     
  20. #60
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Boba's Bounty keskustelua

    Tilasin bobaa maltillisesti 60ml...jos kuitenkin tulee jossain vaiheessa kyllästyminen. Bobasta saan eniten irti phoenixillä...oikein kiva kurkkutuntuma ja höyryn määrä.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •