Sivu 20 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 101617181920
Tulokset 381 - 397 / 397

Aihe: Boba's Bounty keskustelua

  1. #381
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Kourallinen tuli myös tilattua Libertyltä. Taitaa olla sama aika kuin Teppalla kun viimeksi tuli Bobaa höyryteltyä. No nyt on kalusto aika lailla erillainen.
    Huomenna testiin!

     
     
  2. #382
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Itse olen innostunut tästä nesteestä niin paljon että on pakko sotkea joku oma keksitupakkaliemi. Tähän mennessä ei ole vielä tullut mitään mullistavaa reseptiä keksittyä mutta eiköhän se sieltä vastaan tule.

     
     
  3. #383
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja shadowwalker Näytä viesti
    Itse olen innostunut tästä nesteestä niin paljon että on pakko sotkea joku oma keksitupakkaliemi. Tähän mennessä ei ole vielä tullut mitään mullistavaa reseptiä keksittyä mutta eiköhän se sieltä vastaan tule.
    Tuosta >Bobas Bounty Clone | vape-reseptit

     
     
  4. #384
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Näyttää ihan järjettömältä toi resepti. En maista kyllä kanelia ollenkaan, enkä mitään viitteitä Irish Creamiltä. Pitää siis testata. Nyt kun tätä aitoa meshillä imeskelee, niin olen maistavinani jonkun kaurakeksin, tummaa sokeria ja outo tupakkainen pohjamaku. Ruisleipää?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #385
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Boba on vähän semmonen holy grail. Kukaan ei ole sitä onnistunut kloonaamaan

     
     
  6. #386
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Itsekään en maista kanelia. Tuo TPA:n kaneli on ihan saatanan vahvaa. Meinas oksu tulla kun höyrytteli ensimmäistä testierää. Mulla on pari hyvää keksitiivaria mut kaurakeksitiivaria en kyl omista. Onko sellasta olemassakaan. Craham crackeria oon käyttäny mutta on vähän turhan mieto maku.

     
     
  7. #387
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Heh, googlettelin tässä kaurakeksien reseptejä ja löytyi yksi:

    4 drops PA Cinnamon
    8 drops FA Irish Cream
    8 drops FA Caramel (awesome with butterscotch too)
    1 drop PA Absinthe (this is a tester flavor unfortunately, I think a redbull or jager flavor might be an OK sub tho?)
    4 drops Ethyl Maltol (or other sweetener, adjusted for strength)

    Eli tuohan on lähes sama kun vape-reseptien Boba-resepti

    Itse asiassa tuo on täsmälleen samoilla suhteilla mutta tuossa on myös absinttia.

    MBV:llä on kaurakeksi: http://www.mtbakervapor.com/nicotine...e-baker-vapor/
    Tuota tulee varmaan Vapetalolle lähiviikkoina.

     
     
  8. #388
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    MBV:llä on kaurakeksi: Vanishing Oatmeal Treats E Juice Baker Vapor - Mt Baker Vapor - Electronic Cigarettes
    Tuota tulee varmaan Vapetalolle lähiviikkoina.[/QUOTE]

    Voin aika varmaks sanoa että tiiviste lähtee testipenkkiin

     
     
  9. #389
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Oon vääntäny boba clooneja, ja ainakin hajun oon saanu kohilleen. Pitäs viel maistaa. Ihan helvetin paljon saa miettii et menee oikeille urille. Netti reseptit on 90% päin persettä. Irish cramit voi heittää hevon kuuseen. Tupakkapohja on se mistä lähetään. Omenaviinietikkaa jotku ehdottaa, voi toimii, mut ite lähen omenapiirakka / grahancr. Liikkeelle. Cinnanmonroll/bomb toimii kans. Hemmetin vaikee resepti, se on tiedossa. Mut kun sen röökipohjan saa oikeeks voi sinne lisätä kaikkee kokeeks. Porukka maistaa siin vaikka mitä yhdistelmii, mut jos haistelet pulloo, sielt tulee kardemumma / kanelipulla esiin. Se helpottaa jo paljon. Onnea yrityksiin. Kyl se klooni respa tänne viel tulee.

     
     
  10. #390
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Mä taistelin vuoden Boban kloonaamisen kanssa ja lopulta heitin pyyhkeen kehään. Onnea yrityksiin

     
     
  11. #391
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    6 kk menny...

     
     
  12. #392
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Kourallinen tuli myös tilattua Libertyltä. Taitaa olla sama aika kuin Teppalla kun viimeksi tuli Bobaa höyryteltyä. No nyt on kalusto aika lailla erillainen.
    Huomenna testiin!
    NoEnpä tiedä,,,, Pirun vahvaa! Origenista pumpulilla Kun ei enää ollut saldoilla kun tuota 12mg, kaneli keksiltähän tämä maistuu, niin kuin maistui silloin pari vuotta sitten.. Vähän on kaksijakoiset ajatukset tästä Kaapissa oma tekemää "0mg Bobaa" pitää sekoittaa siihen niin saa tuon 6mg, kyllähän tuo höryteltyä tulee! Mutten varmaan tilaa lisää.On niin tottunut tuohon omaan Ry4 että sillä mennään.

     
     
  13. #393
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja isoego Näytä viesti
    Oon vääntäny boba clooneja, ja ainakin hajun oon saanu kohilleen. Pitäs viel maistaa. Ihan helvetin paljon saa miettii et menee oikeille urille. Netti reseptit on 90% päin persettä. Irish cramit voi heittää hevon kuuseen. Tupakkapohja on se mistä lähetään. Omenaviinietikkaa jotku ehdottaa, voi toimii, mut ite lähen omenapiirakka / grahancr. Liikkeelle. Cinnanmonroll/bomb toimii kans. Hemmetin vaikee resepti, se on tiedossa. Mut kun sen röökipohjan saa oikeeks voi sinne lisätä kaikkee kokeeks. Porukka maistaa siin vaikka mitä yhdistelmii, mut jos haistelet pulloo, sielt tulee kardemumma / kanelipulla esiin. Se helpottaa jo paljon. Onnea yrityksiin. Kyl se klooni respa tänne viel tulee.
    Joo noi cloonireseptin tiivarit aika outoja mun mielestä. Täytyisi löytää se oikea tupakkipohja. Olen ehkä puolivahingossa alkanut sivuuttaa tuota nesteen kopioimista ja sen sijasta alkanut tehdä omaa makeampaa versiota. Kiikarissa siis nuo boban kulmakivet eli voimakas tupakkimaku ja "märkä keksi". Tuohon lisäksi oli tarkoitus hakea makeaa swaggerimaista efektiä. Testipullosta tuli helvetin hyvää mutta kaurakeksin maku puuttuu täysin.

     
     
  14. #394
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Vaikka Boba onkin parhautta, niin saman lafkan Gorilla Juice on vielä astetta jumalaisempaa. Periaatteessa samaa tavaraa mutta ripauksella banaania. Ei siis sellaista kökköbanaania, vaan sellaista valion jogurtti-banaania. ADV check

     
     
  15. #395
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    146
    Ei ole meikäläisen juttu tämä Boba. Perskules kun tuli otettua neljä pulloa heti kerralla. Taitaa lentää roskiin, ellei sitten jollain mentholilla tmv. pysty peittämään tuota makua.

     
     
  16. #396
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    199
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sahe69 Näytä viesti
    Ei ole meikäläisen juttu tämä Boba. Perskules kun tuli otettua neljä pulloa heti kerralla. Taitaa lentää roskiin, ellei sitten jollain mentholilla tmv. pysty peittämään tuota makua.
    Sama juttu. Liian tunkkanen maku, en jaksa edes yrittää sekoitella.

     
     
  17. #397
    Höyrykonkari Kaluvainaa's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    250
    Lainaus Alkuperäinen postaaja alapelti Näytä viesti
    Sama juttu. Liian tunkkanen maku, en jaksa edes yrittää sekoitella.
    _o/

     
     
Sivu 20 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 101617181920
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •