Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 52 / 52

Aihe: Yritän takaisin tähän höyryttelyyn - pakko onnistua!

  1. #41
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    No niin! Nyt oon päässyt jo eroon tosta yskästä höyryä imiessäni. Laite käy kuumana, akkua saapi olla aivanaan vaihtamassa, samoin tankkia täyttämässä (Atlantis...).

    Ehkä jopa ihan pahin niksanhimoki lähtee nyt tällä... tosin on pakko, nyt ei ole yhtään tupakkiakaan ja fyrkat ihan finaalissa. Ihmeen kauan toi ato kestää... (knock on wood!)
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #42
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Käänne on tapahtunut!

    - nyt otan mieluummin sähköröökin, kuin tupakan - tupakka maistuu paskalle
    - laite käy kuumana, ei yskitä, ja nyt tuntuu että jo kaipaisi enempi tehoa. Kun aloittelin tätä uusiksi, en millään ollut uskoa että toi 20w mikä tästä hyvällä tsäkällä lähtee ei riittäisi
    - hienoa!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  3. #43
    Ai että! Itelläni kävi kanssa niin, että höyryttelin tuossa ties kuinka kauan ja sitten tapahtui se saakelin repsahdus röökiin. Mulla yksinkertaisesti (nyt kun paremman laitteen kanssa höyryttelee), johtui suurelta osin repsahdus älyttömän huonosta laitteesta sekä huonoista nesteistä.
    Tämä viikonloppu taas oli katastrofi kokonaisuudessaan...ei ollut mitenkään mahdollista käyttää sähkötupakkaa, KYLLÄ, ei ollut mahdollisuutta, prkl! Ryypätessä meni sitten analogista ja sekös suoraan sanottuna Vit**aa! Himosin koko viikonlopun sähkistä ja kun sain vielä kaverilta pari neste putelia (hän itse polttaa nykyään röökiä), joita vedän nyt. Totesin kyllä että röökiin en enää palaa, oli se sen verran epämiellyttävää!
    Tänään tulee sitten vielä pari pakettia postista tilattuja tuotteita ja odottelenkin niitä tässä ihan sikana...pääsee myös itse aloittamaan nesteiden teon

    Eli: Tupakkaan takaisin repsahtaminen johtui nimenomaan huonosta laitteesta ja nesteistä sekä jostain erttäin tyhmästä mielialasta! Mutta nyt on aivan eri asia ja tää toimii!

     
     
  4. #44
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Tupakkaan repsahdetaan kun jokin ei toimi, tai jokin loppuu. Täytyy siis pitää huolta, että mikään ei lopu, eikä haittaa vaikka jokin ei toimi.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  5. #45
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Itsekkin olen polttanut n. 4 savuketta ihan mielenkiinnosta tässä 7kk aikana, niin täytyy todeta että jokainen polttamani savuke on vain vahvistanut halua pysyä höyryssä, en silti suosittele vetämään kartonkia

     
     
  6. #46
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

    Savukkeesta eroon! Tsemppinurkka

    ...
    Viimeksi muokannut benji; 07.03.16 kello 17:35. Syy: tuplaviesti-vahinko

     
     
  7. #47
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ei huono idea.

    Sellainen "apuva - tupakanhimo jyllää" ketju täältä puuttuukin.
    Tänään huomasin tämän ketjun. Itse laitoin muutama päivä sitten tätä tarkoitusta varten ketjun nimeltään: Savukkeesta eroon! Tsemppinurkka

     
     
  8. #48
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Luulenpa juu että tupakassa on muutakin kuin se nikotiini joka koukuttaa. "jotain puuttuu siis todellakin". Ehkä tupakka on enemmän "instantti" vaikutteinen ja höyryke on enemmän "depot" tyylinen vaihtoehto? Hyvät laitteet ja hyvä neste jossa olisi mahdollisimman hyvä keuhkotuntuma mutta joka ei löisi kurkkuun niin että alkaa yskittämään. Sillä tavalla pääsee varmaan pitkälle. Itse olen nyt poltellut tupakkaa samalla kun olen nyt kolmisen viikkoa höyrytellyt. Tupakkaa menee nyt puolet vähemmän kuin aiemmin. Olen jo siitä tyytyväinen hyvinkin tässä vaiheessa.

     
     
  9. #49
    Tupakkaahan on kaikkine myyntirajoitteineenkin paljon helpompi käyttää ja se on aika tasalaatuista. Itselläni palaa pinna huonosti toimiviin tai hankaliin laitteisiin varsin nopeasti ja ne ovat hetkiä, jolloin tupakka on houkuttanut. Ärsyttää hirveästi kun joku melko kallis menee rikki tai on huono. Eli tosiaan pitää pyrkiä pitämään hyviä vehkeitä käytössä.

    Itsehän en ollut lopettamassa tupakanpolttoa. Höyryttelyn myötä se vaan jäi. Tietynlainen pakottomuus auttaa aina joten ehkä mahdollisimman vähän stressiä asiasta on tuloksellista.

     
     
  10. #50
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 13:17.

     
     
  11. #51
    Tärkeintä tässä hommassa on just tämä että saa sen kahleen rehellisesti auki päästään. Tulee sitä itekkin ostettua joskus aski röökiä ihan spontaanisti, mutta sen poltettuaan tietää että ei tämä ole enään mun juttu.
    Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma

     
     
  12. #52
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2018
    Viestit
    5
    Se mihin oma homma meinas alussa kaatua oli liian pieni akku mikä ei kestänyt työpäivää. No sittenhän sitä vaihtoi tavalliseen ja sähkörööki jäi kotiin odottelemaan. Jossain kohtaa onneksi tajusi ettei hommassa ollut mitään järkeä ja osti paremman vehkeen missä akku kesti työpäivän. Se helpotti todella paljon kun se sähköröökin mukaan ottaminen ei enää tuntunut niin "haastavalta"

    Eli helppous tavallisen röökin kanssa meni tommosen laitteen ohi joka päivä, kirjaimellisesti.

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •