Tulokset 1 - 15 / 15

Aihe: Akku loppuu jatkuvasti!

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Akku loppuu jatkuvasti!

    Joo elikkäs on tommonen EGO-T akku ja nyt tänään tehnyt kaksi kertaa niin että kun otan laturista pois, (ensimmäisen kerran aamulla, oli koko yön latauksessa) kerkesin ottaa vissiin kolmet henkoset ja rupes välkkymään valo että akku loppu, noh pistin uudestaa lataukseen ja otin pois kun laturissa alkoi palaa vihreä valo niin taas sama homma kun aamulla. Ajattelin nyt laittaa tänne jos joku viisas osais kertoa jos pystyy korjaamaan. Tosin kaks uutta akkua laitoin jo valmiiks tilaukseen

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    56

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalz Näytä viesti
    Joo elikkäs on tommonen EGO-T akku ja nyt tänään tehnyt kaksi kertaa niin että kun otan laturista pois, (ensimmäisen kerran aamulla, oli koko yön latauksessa) kerkesin ottaa vissiin kolmet henkoset ja rupes välkkymään valo että akku loppu, noh pistin uudestaa lataukseen ja otin pois kun laturissa alkoi palaa vihreä valo niin taas sama homma kun aamulla. Ajattelin nyt laittaa tänne jos joku viisas osais kertoa jos pystyy korjaamaan. Tosin kaks uutta akkua laitoin jo valmiiks tilaukseen
    Pystyy korjaamaan, kun purkaa laitteen ja juottaa uuden vastaavan akun vanhan tilalle. Se että kannattaako, onkin sitten toinen juttu.

    Sähöröökit + tarvikkeet + kokeilut: n.700e

     
     
  3. #3
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    Noita akkukennoja ei taida helposti ja sopivaan hintaan saada yksittäin mistään, mikä hieman rajoittaa korjaustouhua.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalz Näytä viesti
    ... oli koko yön latauksessa ...
    Suosittelisin, että älä tee noin. Nämä sähkötupakat oheislaitteineen eivät ole viimeisen päälle huippulaatuisia, ja lataukseen liittyy aina riski. On ollut tilanteita joissa milloin mitäkin on posahtanut, toimintasavut ovat kadonneet laitteesta, johtoja on sulanut ja vaikka mitä. En tarkoita lietsoa mitään paniikkia, mutta näiden laitteiden kanssa varovaisuus on enemmän kuin paikallaan. Itse en pidä mitään sähkötupakkalatureita päällä, ellen itse ole paikalla. Ja hereillä .

    Kennon vaihtoon liittyviin toimenpiteisiin voi tutustua tässä postauksessa. Uusien akkujen tilaaminen oli hyvä idea...


     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    Kannattaisi taas ennen uusia kennoja nostella niitä napoja varovaisesti jotta saa varmasti kontaktia ladatessa, laturi näyttää vihreää jos akku ei ole kunnolla kiinni.

     
     
  5. #5
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    Ego akut on loppujen lopuksi sen verran halpoja että kannattaa hommata niitä kerralla useampi varalle...turha niitä on ruveta rassailemaan..jos ei pelitä niin kierrätykseen.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  6. #6

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    Ettei nyt vaan ole niin,että akku menee oikariin? Ei ne minulla ainakaan vilku sammuessa,paitsi kun menee oikosulkuun. Akku lukkiutuu kun menee oikariin,ja sen lukituksen avataan laittamalla laturiin,jolloin se lataa pari minsaa ennenkuin vihreä valo syttyy. Onko kokeiltu aton vaihtoa,basen puhdistusta?

     
     
  7. #7

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja grizzly77 Näytä viesti
    Ettei nyt vaan ole niin,että akku menee oikariin? Ei ne minulla ainakaan vilku sammuessa,paitsi kun menee oikosulkuun. Akku lukkiutuu kun menee oikariin,ja sen lukituksen avataan laittamalla laturiin,jolloin se lataa pari minsaa ennenkuin vihreä valo syttyy. Onko kokeiltu aton vaihtoa,basen puhdistusta?
    Mulla eGon akku vilkuttaa hetken aikaa kun se loppuu, ei mulla ainakaa oo mihinkää oikariin koskaan menny... Ja aidot Joyetechin akut on siis mulla käytössä.

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    93

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    Jos vastus on liian alhainen (tämähän on siis melkein oikosulkutilanne) menee ainakin Joyetechin akku lukkoon ja aukeaa tosiaan vasta laturilla. Akku ei siis mene oikariin, vaan tunnistaa mahdollisen oikosulkutilanteen ja estää sen.

     
     
  9. #9
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Mulla eGon akku vilkuttaa hetken aikaa kun se loppuu, ei mulla ainakaa oo mihinkää oikariin koskaan menny... Ja aidot Joyetechin akut on siis mulla käytössä.
    Kyllä se minullakin vilkkui kun virta alkoi loppumaan ja taisi olla jopa kopioakku, viimeistään siitä lähti henki pois kun väänsin suutuspäissäni sitä liian lujaa laturiin, lähti pää irti ja kun ihmettelin niitä ohuita johtoja niin siinä samassa nekin meni poikki (elleivät jo olleet) nyt olisi eGon pää ja akku erillään josko tuosta jotain saisi aikaiseksi.... elektroniikkahan on varmaan vielä kunnossa?

    Joku voisi ruveta kierrättämään jos vaikka viidellä toimimattomalla akulla saisi toimivan tilalle XD vaan mulla on vasta yksi toimimaton, seuraavaksi voisi kokeilla sitä Twistiä...

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    Joo kiitos kaikille vinkeistä uudet tuli tossa pari päivää sitten ja taas saa höyrytellä niin että korvistaki tulee ulos

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    199

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    Itelläni eGon akusta tuppas se napa mennä niin alas ettei laturi ottan kontaktia juuri lainkaan. Mut eipä siinä mene kun minuuti kun sen nostaa takasin.

    ~~Vaping Is Believing~~

     
     
  12. #12
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    joo varosvati kampeat niitä napoja ylös niin voi alkaa pelittääkki, tieten voi olla rikkiki.
    ja puhistus on muutenki paikallansa välissä. ite ko olen väri sokea niin pitää aina kattoa että
    se kans alkaa lataan, joyetech ego onneksi välkyttää valoja silloin. 6h maks pitelen laturissa
    egoja ja aweita, hereillä ollessa tietenki. Vittu misei se valo voi vain sammua ko lataus päättyy???

     
     
  13. #13

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja andetoto Näytä viesti
    Itelläni eGon akusta tuppas se napa mennä niin alas ettei laturi ottan kontaktia juuri lainkaan. Mut eipä siinä mene kun minuuti kun sen nostaa takasin.


    Millä nostat sitä ?

     
     
  14. #14

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    No sitä voi nostaa suoristetulla klemmarilla tai pienellä ruuvarilla varovasti nitkuttaen ylöspäin muista ettei kannata kiertää sitä yhtään vaan suoraa ylös vain ja testaa sitten välillä atolla tai cartolla riittääkö nostelu jo ,eli yhdistääkö ,Ensinmäiseksi kannattaa yleensä nostella atojen ja cartojen napoja samaan tapaan ,on hieman halvempaa jos sattuu hajoamaan siinä touhutessa. 8)

     
     
  15. #15

    Vs: Akku loppuu jatkuvasti!

    Ei se akku lopu, vaan siinä on 5 sekunnin suojapiiri. Eli jos imutat yli sen 5 sekunnin, niin se katkaisee automaattisesti virransyötön.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •