Sivu 8 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678
Tulokset 141 - 151 / 151

Aihe: Aspire Cleito- sub ohm tank

  1. #141
    Juu tähän ei ole tarkoitus puhaltaa, sillä saa varmasti vuotamaan. Millä tehoilla olet käyttänyt ? Itsellä 0.4 vastus ja 35-50 taulussa ei ole ollut ikinä vuotoja, enemmänkin pieniä ongelmia pumpulin märkänä pysymisen kanssa vg-nesteillä. Ei ole 50/50 suhteenkaan mehut vuotaneet mihinkään.

     
     
  2. #142
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rVapes Näytä viesti
    En kyllä diggaa yhtään tästä tankista. Tuntuu et vähän väliä työntää nestettä suuhun, jos puhaltaa tankkiin niin ilmareijistä räiskyy nesteet. Vuotaa ilmoista myös muuten käytössä, tosin ei niin paljoa että valuisi ulos asti suoraan.
    Puhdistettu, koitettu eri atoja. Ei vaikutusta
    Voisiko tällä kertaa olla syynä käyttäjän strateginen virhe ja oletko aivan varmasti ruuvannut aton aivan loppuun asti ja pitänyt huolen, ettei se myöskään pääse löystymään täytön yhteydessä? Jos/kun olet testannut useampaa atoa, niin uskoisin tämän olevan ainoan selityksen nesteen pääsyyn ilmakanaviin ja aton sisälle. Tarkasta näin ollen, että ato on a) ruuvattu hyvin loppuun asti ja b) ato on suorassa, sillä jengat antavat sen verran myöten, että aton saa ruuvattua kiinni hieman kulmassa ja tällöin nestettä voi päästä ei-toivoittuihin paikkoihin.

    Tokihan kyseessä voi olla myös viallinen clearo, mutta tsekkaa kuitenkin ensin, että ato istuu hyvin paikoillaan. En ole kyllä ihmeemmin nähnyt käyttäjien raportoivan tuosta ongelmastasi ja jos ongelma ei tunnu ratkeavan ja kyseessä on vielä tuore hankinta, niin ole yhteydessä myyjään mahdollisen vaihdon tiimoilta.

    Itselläni Cleito ei ole vuotanut tai räkinyt kertaakaan ja varmistan myös aina täytön yhteydessä, että ato pysyy tiukasti paikoillaan. Uusi ato kannattaa myös aina ottaa käyttöön ja sisäänajaa maltilla ja tässä ketjussa onkin hyvät ohjeet, miten tämä tapahtuu. Käytän itse 0,4 ohmin atoa ja aloitan aina aluksi 30-35 watilla ja kun kaikki tuntuu olevan kohdallaan, niin nostan tehoja tuonne 40-50 watin hujakoille nesteestä riippuen. VG/PG-suhteella ei ole vaikuttanut olevan merkitystä toimintaan ja aina olen hyvät höyryt saanut.

    Lisään myös sen verran, että Aspire Platon 0,4 ohmin ato on melkein sama kuin Cleiton (lisätty vain pitempi hormiosa) ja tämäkään atoversio ei ole oireillut lainkaan mainitsemallasi tavalla.

    En ollutkaan vähään aikaan käyttänyt Cleitoa ja pitihän se kaivaa käyttöön heti ja on muuten keltaisella lasilla mitä mainioin kaveri oranssille Fuchai 213:lle. Kaikki muut vermeeni ovat joko mustia tai teräksisiä ja tämä kombo on aika kiva väriläiskä niiden seassa.

     
     
  3. #143
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    80
    Kyllä mulla jäi hyllyyn oma cleito nimenomaan tuon vuodon takia.

    Lähetetty minun HTC 10 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  4. #144
    En kyllä ymmärrä miten Cleiton saa vuotamaan jos/kun ato on kiinni kunnolla, eikä täytön yhteydessä nestettä pääse vahingossa aton sisälle Lähtisin ratkomaan ongelmaa ensin tsekkaamalla onko ato kunnolla kiinni ja seuraavaksi kävisin varmuudeksi läpi kaikki tiivisteetkin.

    Tuli myös mieleen, että voisiko tuon vuodon saada aikaiseksi jos aton ottaa käyttöön "liian rivakasti" ja ei anna pumpuleiden kostua rauhassa ennen käyttöönottoa. Itselläni on tapana kostuttaa villat kahdesti ja ensin valutan hieman nestettä ulkopuolelta kaikkiin reikiin ja laitan muutaman tipan varovaisesti myös sisäpuolelle ja yritän tähdätä niin, että neste osuu vain reunoilla olevaan pumpuleihin. Tämän jälkeen annan aton levätä 5-10 minsaa ja toistan saman proseduurin, varmistan aton olevan hyvin paikoillaan, täytän tankin ja hetken kuluttua aloitan höyryttämisen maltillisilla wateilla. Tällä tavalla oma Cleitoni ei ole vuotanut kertaakaan ja yleisesti raportoitu tuoreen aton pjaska makukin katoaa hyvin nopeasti, yleensä jo 1/4 tankillisen jälkeen.

     
     
  5. #145
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    80
    Monesti kokeilin vaikka miten. Esim yöllä ennen nukkumaanmenoa vaihdoin aton ja täytin. Seuraavana päivänä käyttöön. Räkii ja vuotaa. Ei jatkoon.

    Lähetetty minun HTC 10 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  6. #146
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Tiedän, että tuntuu turhauttavalta, kun toinen sanoo "toimii" - ja omat tankit ei. Mutta, pakko näin on sanoa.

    Mulla on Cleito ollut jatkuvassa käytössä tammikuusta asti, eikä pienintäkään ongelmaa. Näitä on 3 kpl.

    Mausta/ mauttomuudesta voi aina esittää vaatimuksia, mutta hyvin näillä pysyy röökistä erossa.

    Yllä JayKay70 esitti hyviä pointteja, jotka kannattaa tarkistaa. Vuotamaan tai räkimään en ole näitä saanut.

     
     
  7. #147
    ^ No näinhän se vähän on näiden Kiinan ihmeiden kanssa ja suuriin tuotantomääriin kyllä mahtuu mukaan muutama maanantaikappalekin En keksi muutakaan syytä jos TeeDeellä ja muilla ei Cleito toimi kunnolla.

    Olen kohtuullisen lyhyen höyryttelyurani aikana törmännyt itsekin jo monta kertaa tähän "muilla toimii, mulla ei"-ilmiöön varsinkin RTA-tankkien kohdalla ja lievästi sanottuna on otsasuonet kovilla, kun katsot ylistävää nettirevikkaa tankin samalla pukatessa nesteet rinnuksille Onneksi tuota valinnanvaraa on nykyään sen verran paljon, että varmasti löytyy jokaiselle sopivat vermeet. Cleiton kohdalla pyytäisin melkein antamaan sen toisenkin mahdollisuuden, sillä sen verran simppeli ja käyttäjäystävällinen DTL-clearo on kuitenkin kyseessä. Tässä oli myös se syy, miksi Cleiton ostin ja välillä RTA-vehkeiden kettuillessa kunnolla tekee niin hyvää kun ei tarvitse kuin täyttää tankki ja höyrytellä

     
     
  8. #148
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    135
    0,2ohm ja 50-65w alueilla olen tätä koittanut. Kirrattu on hampaat irvessä kaikki kiinni, silti ruikkii suuhun. Jos juoda sitä nestettä haluaisin niin hörppäisin varmaan suoraan pullosta
    Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.

     
     
  9. #149
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Ne 0.2 atot on surkeita, 0.4 toimi paremmin kun joskus käyttelin cleitoa.

     
     
  10. #150
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    27
    Cleito ollut nyt muutaman päivän käytössä ja ilma-aukoistahan sitä nestettä täytön jälkeen joka kertaa tulee. Atopään oon aina tarkistanu että kireällä,ruuvannut uudestaan kiinni yms. uutta atopäätä en ole vielä kokeillut, mutta jos vuotaa jatkossakin näin niin tuskin kovin kovaa käyttöä itselläni kyseiselle tuotteelle tulee.

     
     
  11. #151
    Höyrykonkari makedeuz's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    littoinen
    Viestit
    165
    Tuli Cleito hommattua ja nyt kysynkin että onko rta parempi maun kannalta kuin valmisatot? Maku täysin kadonnut kun taas vanha kunnon subtank mini antaa enemmän makua ��

    Eleaf iStick - Smok Xpro 50 - Kanger subtank mini - Joyetech ego one XL

     
     
Sivu 8 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •