Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 37 / 37

Aihe: Sauhupuoti.com

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149

    Vs: Sauhupuoti.com

    Mitä makuaineita tuossa myymässänne Apple Pie maussa on? Kyseinen tuote on erittäin hyvää mutta näissä tulee aina mieleen se että onko käytetty diasetylia sisältäviä makuaineita, joista onkin keskusteltu muualla forumilla.

     
     
  2. #22

    Vs: Sauhupuoti.com

    Mikä se semmonen myrkky on? Tyhmyyttäni en ole edes osannut etsiä moista "tuoteselosteista". Onhan se niinkin, että jos oikein ahistaa, ei pidä tähän leikkiin edes ryhtyä. Itse olen Mallua vetänyt 45 v. ja näitä vuoden. Jotenkin vaan vanhuksenkin olo on rollaattoria lykätessä kevyempää.

     
     
  3. #23

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149

    Vs: Sauhupuoti.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Mikä se semmonen myrkky on? Tyhmyyttäni en ole edes osannut etsiä moista "tuoteselosteista". Onhan se niinkin, että jos oikein ahistaa, ei pidä tähän leikkiin edes ryhtyä. Itse olen Mallua vetänyt 45 v. ja näitä vuoden. Jotenkin vaan vanhuksenkin olo on rollaattoria lykätessä kevyempää.
    45 vuoden tupakoinnin jälkeen varmastikin mikä tahansa on parempi vaihtoehto.

    EDIT: pistin tuonne vielä pari linkkiä hieman tuoreempiin analyyseihin aiheesta: http://www.e-savuke.com/forum/index....8413#msg108413

     
     
  5. #25

    Vs: Sauhupuoti.com

    Kiitos makukehuista, tuo on myös oma suosikkini. Sauhupuodin Apple Piessa on käytetty sekä FlavourArtsin että Inaweran makuaineita. Emme käytä resepteissä tai myy diasetyyliä sisältäviä makuaineita.
    Sauhupuoti.com verkkokauppa Saksassa

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Äänekoski
    Viestit
    228
    Hyvä kauppa. 2 tilausta tehty ja ensimmäinen tuli 4. päivässä. toinen on tulos viel.

    Itelle on suosikki mauksi tullu just toi apple pie ja toffee.

    Makuja vois tulla lisää sivustoille. Sekä kangertech evod clearoja sekä vaihtopäitä. olis kiva tilata kaikki samasta paikasta.

     
     
  7. #27
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Tampere,Pispala
    Viestit
    26
    Viikossa tuli pohjaniksat perille hyvin pakattuna.

    Asialliselta kaupalta vaikuttaa.

     
     
  8. #28
    en tiedä oliko joku huono erä kun ostin alku vuodessa 36mg power smoke bazaa ja ei mitään kurkkutuntumaa. mutta huomasin ettei ole enää myynnissä 36mg?

     
     
  9. #29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jusc90 Näytä viesti
    en tiedä oliko joku huono erä kun ostin alku vuodessa 36mg power smoke bazaa ja ei mitään kurkkutuntumaa. mutta huomasin ettei ole enää myynnissä 36mg?
    Jos ei 36mg nesteessä oo ollenkaam kurkkutuntumaa on joku vialla..

     
     
  10. #30
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Tampere,Pispala
    Viestit
    26
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jusc90 Näytä viesti
    en tiedä oliko joku huono erä kun ostin alku vuodessa 36mg power smoke bazaa ja ei mitään kurkkutuntumaa. mutta huomasin ettei ole enää myynnissä 36mg?
    Mautonta pohjaa löytyy kolmekutosena,sitä itse tilasin.Muissa pohjissa näyttää vahvin olevan 26mg.

     
     
  11. #31
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    46
    Hei, onko tähän aikaan vuodessa ruuhkaa saksan posteissa? Maanantaina 4.11 lähtenyt paketti postiin sauhupuodista ja vieläkin makaa saksan postissa... :s haluu paketin... yleensä tulleet nopeasti, seuraavana päivänä suomeen ja siittä 2 päivän päästä perilä... muutenkin tässä yrityksessä homma pelaa!

     
     
  12. #32
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    60
    Minkäs ohmisia noi DCT kartot on mitä myydään 5 kappaleen paketeissa?

     
     
  13. #33
    mua vähän ihmetyttää näissä tiivisteissä tuo ohjeistus 3-5% kun mitä tätä foorumia selaillu, niin useimmat näyttää lisäilevän tiivisteitä 15-20%. Mistä ihmeestä näin suuri eroavaisuus? Onko Sauhupuodin tiivisteet "tujumpaa" tavaraa vaiko mitä?

     
     
  14. #34
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Inaweran ja FA:n tiivareitahan tuolla näyttää olevan. Lähinnä tuo 3-5% on markkinointia, tosin harhaanjohtavaa. Oman kokemuksen mukaan tuo mainitsemasi 10-20% on paljon lähempänä todellisuutta.

    Mainostihan paulsaarkin ennen (mahdollisesti nykyäänkin vielä) että 10ml pullo e-nestettä kestää n.kuukauden. Samaa sarjaa siis tuo kaupan sekoitussuhde.

     
     
  15. #35
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    10
    Tyytyväinen oon kaupan toimintaan. Toinen tilaus lähti maanantaina ja taitaa vielä huomenna paketti postiin tulla .. Ensimmäisellä tilauksella meni 6 arkipäivää ja viikonloppu sattui väliin.

     
     
  16. #36
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    74700
    Viestit
    11
    Kaupan toiminnasta ISO+++++ Saksan posti onnistui lähettämään pakettini sveitsiin. Sveitsissä paketti vietti aikaansa 6 vrk josta se tuli sit suoraan suomeen. Ilmoitin kaupan asiakaspalveluun kun pakettia ei alkanut kuulua suomen postin seurannassa. Paketin seurantakoodi kertoi paketin olevan sveitsin tullissa. Asiakaspalvelu selvitti asiaa ja oli lähettänyt s-postia sveitsin postiin. Seuraavana päivänä paketti lähtikin liikkellee sveitsistä ja tuli saman vuorokauden nimiin suomeen

    Tyytyväinen kauppaan olen. Tilaan varmastikkin jatkossa nesteitä sieltä.

     
     
  17. #37
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    14
    Tasan viikossa sain nesteet ja ehjänä kaikki.Hyvähyvä

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •