Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 37

Aihe: Sauhupuoti.com

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    30

    Sauhupuoti.com

    Kokemuksia kellään kyseisestä firmasta? Näyttäs olevan kohtuuedullinen ja näemmä myy myös niksanesteitä... www.sauhupuoti.com
    Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.


     
     
  2. #2
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Sauhupuoti.com

    Terve Petri. Unohdit linkkiin ftp eikä http Saksassahan tuo kauppa on, ihmekkös tuo jos on niksanesteitä.

     
     
  3. #3
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Sauhupuoti.com

    fiksasin linkin.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #4

    sauhupuoti.com

    Hei vaan kaikille sauhuttelijoille.

    Sauhupuoti.com on uudehko sähkötupakkakauppa josta saa sekä laitteita että nikotiininesteitä. Valikoimaa laajennetaan toiveiden ja kokemusten perusteella joten kannattaa pistää toiveita sähköpostilla tai pirauttaa asiakaspalveluun.

    Asiakaspalvelua saa suomeksi puhelinnumerosta 09-42599810 ja sähköpostia voi lähettää osoitteeseen aspa@sauhupuoti.com

    Suurin osa tilauksista postitetaan Berliinistä, mutta ne tilaukset joissa ei ole mukana nikotiinia, voimme lähettää myös Helsingin pienemmästä välivarastosta.
    Saksan posti toimii nopeasti ja edullisesti. Nopein paketti on kulkenut vastaanottajalle Suomeen parissa päivässä.

    Maksutapoina ovat ennakkotilisiirto, pankkien online-verkkomaksut sekä Paypal ja sen kautta mm. luottokortit ja Visa-electron

    Yli 100 euron tilaukset postikuluitta, äläkä unohda "e-savuke" alennuskoodia, jolla saat 5% alennuksen kaikista tuotteista.

    Tervetuloa asiakkaaksi.

    Petri Juutilainen
    http://www.sauhupuoti.com
    Sauhupuoti.com verkkokauppa Saksassa

     
     
  5. #5

    Vs: sauhupuoti.com

    Koetilaus suoritettu

     
     
  6. #6

    Vs: sauhupuoti.com

    Inaweran makuja näemmä?
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149

    Vs: Sauhupuoti.com

    Olen tilannut kyseisestä putiikista nesteitä. Little Space Dropia ja Bubble Gumia (eli kumpaakin valmista nestettä) ja tupakka-pohjaa. Toimitus on ollut nopea, tuotteet hyvin pakattuja ja kaikin puolin olen ollut tyytyväinen. Kyseisen puljun löytyminen oli minulle erittäin tervetullut asia koska en omista luottokorttia.

     
     
  8. #8

    Vs: Sauhupuoti.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja AN14 Näytä viesti
    Olen tilannut kyseisestä putiikista nesteitä. Little Space Dropia ja Bubble Gumia (eli kumpaakin valmista nestettä) ja tupakka-pohjaa. Toimitus on ollut nopea, tuotteet hyvin pakattuja ja kaikin puolin olen ollut tyytyväinen. Kyseisen puljun löytyminen oli minulle erittäin tervetullut asia koska en omista luottokorttia.
    ...njoo. Minun tilaukseni toimitus vei yhdeksän päivää. Mutta kyselyihin vastattiin tosi nopeasti ja viivästyminen korvattiin ale-koodilla seuraavassa tilauksessa. Varmasti aivan kelpo kauppapaikka.

     
     
  9. #9

    Vs: Sauhupuoti.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lilari Näytä viesti
    ...njoo. Minun tilaukseni toimitus vei yhdeksän päivää. Mutta kyselyihin vastattiin tosi nopeasti ja viivästyminen korvattiin ale-koodilla seuraavassa tilauksessa. Varmasti aivan kelpo kauppapaikka.
    Mulla meni toimitukseen kanssa jotain yhdeksän päivää mutta ei tullut mieleenkään alkaa siitä valittamaan. Tietysti tulemiseen menee aikaa kun ulkomailta tulee. Esimerkiksi Romanian paketeissa menee aina vähintään kaksi viikkoa. Suomen toimitukset onkin eri asia, ne paketit pitäis tulla ihan muutamassa päivässä.

     
     
  10. #10

    Vs: Sauhupuoti.com

    Hyvä tietää minne päin Suomea posti kulkee hitaammin. Helsingin paketit ovat olleet yleensä vähän hitaampia kuin esim. Itä-Suomeen lähetetyt. Pyrimme lähettämään mahdollisuuksien mukaan ne tilaukset Helsingistä joissa ei ole mukana nikotiinituotteita, mutta näin alkuvaiheessa kahden erillisen varaston pitäminen on vähän hankalaa. Nopeiten posti on kulkenut Berliinistä vastaanottajalle Joutsenoon kahdessa vuorokaudessa. Kaikki arkisin kello 12:00 mennessä tilatut ja maksetut tuotteet yritetään saada matkaan vielä samana päivänä.
    Sauhupuoti.com verkkokauppa Saksassa

     
     
  11. #11

    Vs: Sauhupuoti.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Mulla meni toimitukseen kanssa jotain yhdeksän päivää mutta ei tullut mieleenkään alkaa siitä valittamaan. Tietysti tulemiseen menee aikaa kun ulkomailta tulee. Esimerkiksi Romanian paketeissa menee aina vähintään kaksi viikkoa. Suomen toimitukset onkin eri asia, ne paketit pitäis tulla ihan muutamassa päivässä.
    Samaan aikaan tilasin Inaweralta nesteitä ja paketti tuli neljässä päivässä. - Toimitusajaltaan kotimaan liikkeet ovat varsin nopeita.

     
     
  12. #12

    Vs: Sauhupuoti.com

    Katselin juuri vähän tarkemmin seurantakoodillisia lähetyksiä. Esim. 6.6. samalla kertaa Saksassa postiin jätetyt ja kirjatut lähetykset niin niistä yksi on jaettuna Espooseen vastaanottajalle 8.6., toinen odottaa käsittelyä HKI-Vantaan ulkomaanterminaalissa ja kolmatta ei ole vielä edes kirjattu maahan saapuneeksi. Kaikki kolme lähetystä ovat kuitenkin olleet samalla aamuyön postilennolla 7.6. Saksasta Suomeen. Näyttäisi siis siltä että Suomen ulkomaanterminaali käsittelee lähetyksiä täysin satunnaisesssa järjestyksessä ilman minkäänlaista logiikkaa. Osa seuraavana päivänä kirjatuista lähetyksistä on jo kuitenkin käsiteltynä, eli eivät käsittele niitä ainakaan saapumisjärjestyksessä. Eivätkä postinumeroittain koska samoihin numeroihin myöhemmin lähetettyjä on aiemmin perillä.

    Kaikki lähetykset ovat lähteneet Saksasta jo seuraavana yönä Suomeen. Myös lauantain vastaisina öinä, koska täällä posti toimii myös lauantaisin.

    Olisi hyvä saada palautetta siitä miten kauan sinun tilauksesi viipyi matkalla jos olet tilannut sen ilman seurantakoodia. Milloin lähetys toimitettiin perille tai sait saapumisilmoituksen että tilaus on noudettavissa. Palautteen voi jättää sähköpostilla osoitteeseen aspa@sauhupuoti.com jos siitä ei ole liikaa vaivaa.

    Kiitos ja kumarrus,
    Petri Juutilainen
    Sauhupuoti.com
    Sauhupuoti.com verkkokauppa Saksassa

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149

    Vs: sauhupuoti.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Inaweran makuja näemmä?
    Ovatko muuten nuo valmiit e-nesteet tuolla myös Inaweran tuotteita?

     
     
  14. #14

    Vs: sauhupuoti.com

    Osa on Inaweran ja osa Flavourartsin, osan resepteistä löytyy molempia.
    Sauhupuoti.com verkkokauppa Saksassa

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149

    Vs: sauhupuoti.com

    Minkälainen näiden Sauhupuodin myymien valmiiden e-nesteiden säilyvyys on? Etiketeissä on verrattain vähän tietoa, ei tuoteselostetta tai mitään.

     
     
  16. #16

    Vs: sauhupuoti.com

    On totta että Inaweran makuputeleissa ei juurikaan lue sisältöjä tai päiväyksiä. Valmisnesteissä ja nestepohjissa kerrotaan mihin pohjaan sisältö on sekoitettu, makuaine ja nikotiinipitoisuus. E-nesteet säilyvät 1-2 vuotta, Inawera ilmoittaa propyleeniglykolin säilyvyydeksi vähintään 2 vuotta ja glyserolin 1 vuosi. VPG nesteet sisältävät 50% glykolia ja 50% glyserolia, eli säilyvyys on vähintään 1 vuosi. Tarkennamme valmisnestepullojen selostetta mm. lisäämällä exp.daten.
    Sauhupuoti.com verkkokauppa Saksassa

     
     
  17. #17
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1

    Vs: Sauhupuoti.com

    Mä olen käyttänyt sähkötupakkaa viime syksystä asti ja tilaillut tavaraa milloin mistäkin puodista, niin Suomesta kuin muualtakin Euroopasta vaihtelevalla menestyksellä .Jotkut tilaukset tulleet nopeasti ja pahin mahdollinen kesti melkein kuukauden ja tuli perille vasta parin sähköpostiviestin jälkeen.
    Nyt olen siirtynyt vain ja ainoastaan Sähköpuodon asiakkaaksi. Sieltä kun saa nikotiinit, maut ja kaikki tarvittavat härpäkkeet
    edullliseen hintaan ja suomen kielellä. Luottamustani herätti heti alussa, kun kyseinen kauppias toimii ihan omalla nimellään. Tilauksia olen tehnyt useita. Osa tullut nopeasti ja pari viipynyt matkalla yhdeksän päivää. Viimeisen tilaukseni tein sunnuntai-iltana ja posti toi sen tänään. Innoissani sauhuttelen uutta CE4 clear aomisaattoria - toimii hyvin.

     
     
  18. #18
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: Sauhupuoti.com


     
     
  19. #19
    buldoggi
    Vieras

    Vs: Sauhupuoti.com

    Onko Inawera saksalainen vaiko puolalainen? Mut netti heitti puolalaisille sivuille. Piruuttani tilasin nesteitä ja mausteita ja pikkusälää. Olivat ok. Mua vaan mietityttää tämä MADE IN EEEEUUU. Tilaan sieltä mistä saan hyvän palvelun ja kunnon tavaraa. Kiinastahan tulee pikkusilppu...
    Olen reilun pelin kannalla joka asiassa.

     
     
  20. #20
    Kauppias eCigWizard's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    UK - Peterborough
    Viestit
    479

    Vs: Sauhupuoti.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja buldoggi Näytä viesti
    Onko Inawera saksalainen vaiko puolalainen?
    Puolalainen paikkahan tuo Inawera on..
    Lainaus Alkuperäinen postaaja osoite
    Firma &quotroper"
    Gabriela Gęca
    ul. Kossaka 79
    20-358 Lublin
    Wiki : "Lublin on Itä-Puolassa sijaitseva kauppa- ja teollisuuskaupunki, jossa on noin 350 000 asukasta (2008)."

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •