Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 27 / 27

Aihe: Nextiny by VapeWare Mods

  1. #21
    Jos nyt ex-omistajan neuvot kelpaa niin mä suosittelen SS316 lankaa Nextinyn kanssa. Ohmit jää alemmas mutta hotspotteja ei käytännössä tule ollenkaan vaikka laittaa enemmän kieppejä. Itsellä oli myös usein parallel setuppi Nextinyssä, esim 2x 0.2mm lankaa.

     
     
  2. #22
    Juu, nikkelit, titaanit, rosteri ym on yleensä helpompia saada toimimaan kuin perus kanthal. Sähkö menee mistä helpoiten pääsee, ja jos käämin vastus on pienempi kuin meshin, ei hotspotteja tule niin helposti. Nikkelillä ei käytännössä ollenkaan jos kaikki kiepit on tasaisesti kiinni tukissa.

     
     
  3. #23
    Kaikki neuvothan kelpaa
    Itseasiassa nextgenin sain toimii kanthallilla,mutta tinyyn tuli rosterilanka.
    Alkukokeilujen jälkeen vaan siirryin muistaakseni ,40 Lankaan ku tuntui ettei ohkasemmilla tuu hommasta hevonvittua..
    Ens kerralla tehdään korkeammalla vastuksella ja täytyy tilata meshiä jostain( mistä kannattanee?) Ainut jolla oli hyllyssä Puffila mutta muistaakseni 400 mennäänkö sillä?
    Mitä tuon genin kannelle on tapahtunut weezer?joku näyttänyt viilaa...
    Klooneista kun on kyse niin miinuksena voi mainita nihkeät kierteet,mutta onhan hintakin jotaki ihan muuta aitoihin verrattuna.Mulla nämä ajaa asiansa.

     
     
  4. #24
    Meshiä kannattaa ottaa sieltä saksalaisesta zivihohphpdph paikasta. #300, #200sf ja kanthalia 0.25, 0.3 ja 0.32. Noilla pärjää kaikissa tilanteissa.

     
     
  5. #25
    Ei sulla sattuis oleen ylimääräisiä arkkeja

     
     
  6. #26
    Joo töissä meni hermot kun en Nextgenin sileä kansi oli niin vaikee avata, näytin vähän viilaa sille. Klooni on klooni.. Menin aikalailla sillä Nextinyllä siitä lähtien kun sain sen kätösiin, laadukkaampi kopio mun mielestä.
    Mulla on 3 A5 arkkia 200 meshiä, tosin saattaa olla huonompilaatuista kun zivipfin vastaava, nää on mesh companyltä. Kuitenkin toimii varmasti noissa paremmin kuin random 400 mesh. Voin sulle tyrkätä yhden arkin tulemaan joku päivä.

     
     
  7. #27
    Juu eihän nämä välttämättä aitoja vastaa mutta kyllä näillä pärjää.Maku hyvä eikä kyse alleen.
    Mun mielestä nextgen wikkaa ainaki tällä setupilla paremmin ketjuttelussa,höyryäkin lykkää enemmän ku kuvittelin.
    Paiskaa vaan arkki tuleen jos liikenee...kiitos

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •