Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: House Of Liquid - Cigarillo Brasileiro

  1. #1
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035

    House Of Liquid - Cigarillo Brasileiro

    Sämppeli HOL:in uudesta Cigarillo Brasileiro -nesteestä saapui Vantaalle.

    Ensinuuhkaisulla -25°C pakkasessa, postarissa seisseestä nesteestä tuoksui melkein se kuuluisa pasha... Muutaman tunnin päästä neste oli jo lämmennyt huonelämpöiseksi ja tarkempi tuoksuttelu toi esiin kahvin, suklaan, sienen, mullan ja tuhkakupin. Vaikuttaa siis hyvältä!

    Dripperiin 1,8 ohmin single setuppi ja Fiber Freaksin pumpulit. Tämän jälkeen pumpulit märäksi, muutama tippa ekstraa ja hattu päälle. Modina Smokin M22 ja tehoina 14 W. Metodina siis MTL dripperin tiukasta imusta ja omasta mieltymyksestä johtuen.

    Maussa on jotain tuttua sieltä vuosien takaa, kun ensimmäisiä kahvinesteitä tuli kokeiltua ja samalla todettua se, että kahvi maistuu kupista huomattavasti paremmin kuin höyrykkeestä. Tässä uutuusnesteessä kahvi on selvästi hallitsevana makuna ja muut HOL:in nesteistä tutut maut ovat siellä taustalla jossain. Kahvi tosiaan maistuu ja maistuupa jopa hyvälle tässä muodossaan, eli melko pehmeänä ja sopivan maustettuna niillä muilla mauilla. Maku on myös todella kuiva ja jokaisen imaisun jälkeen tekisi mieli juoda lasillinen vettä. Taustamauissa tuntuu ehkä selvemmin perinteinen Cigarillos-tupakkamaku sekä aavistus suklaista tai jotain makean pähkinäistä makua. Laadukkaan ja täyteläisen fiiliksen tästä nesteestä joka tapauksessa saa joten tuttua HOL-linjaa.

    Ei ehkä itselleni mikään suosikkineste mutta niille jotka pitävät kahvista myös höyryn muodossa, tarjoaa tämä varmasti hyvän vastuksen muille kahvinesteille.

    - Höyryn tuotto mahtava
    - Makua vähintään riittävästi
    - Kurkkutuntuma tyypillinen 6mg

    Kokonaispisteenä antaisin 4/5.


    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  2. #2
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Oma testeri saapui myös perjantaina, kuten myös flunssa. Palaan asiaan kun haju ja makuaisti palautuu, flunssaisena neste oli kyllä todellinen yllätys. Olen jotenkin saanut käsityksen että HOL nesteet olis hyökkäävämpiä, mutta tämä oli pehmoinen kuin vauvan pylly. Hyvä musta kahvi, ja maussa juuri sitä miltä sikari tuoksuu. Aika lupaavaa! Kerron tarkemmin tosiaan kun flunssa helpottaa. Testilaitteena Magma single coilina ja 0.7ohmia @30w.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #3
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Onhan noi aivan ykkösiä tupangimauissa. Ainut vaan ettei 6mg nesteitä pysty enää imuroimaan
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #4
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    ihan hyvähän toi oli, jos ostan valmisnestettä niin luultavasti testaan HOL:in muitakin nesteitä

     
     
  5. #5
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Onhan noi aivan ykkösiä tupangimauissa. Ainut vaan ettei 6mg nesteitä pysty enää imuroimaan
    Eikö saa alle 6mg? Olisinhan mä voinut tietysti itsekkin guuggeloida, mutta...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #6
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Eikö saa alle 6mg? Olisinhan mä voinut tietysti itsekkin guuggeloida, mutta...
    Kai saa nollina mutten oo valmisnesteitä ostanu varmaan puoleentoista vuoteen, no pluidia tietty mut se on pyhä
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  7. #7
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Kai saa nollina mutten oo valmisnesteitä ostanu varmaan puoleentoista vuoteen, no pluidia tietty mut se on pyhä
    älä kitise itse vedän atm jotakin 18mg nestettä jonka ostin kännissä haaparannasta.. ei tää kummosta oo mutta en mä tätä poiskaan heitä kerta maksoin

     
     
  8. #8
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    älä kitise itse vedän atm jotakin 18mg nestettä jonka ostin kännissä haaparannasta.. ei tää kummosta oo mutta en mä tätä poiskaan heitä kerta maksoin
    En mä kitise
    Ei vaan iske ostaa nykyisillä hinnoilla valmisnesteitä koska omat sekotukset pesee ne mennentullen. Eri juttu ois tiivarit kohtuulliseen hintaan
    Eden oli herkkua aikoinaan ja ois varmaan vieläkin mut sit pitäs virittää meshit kehiin...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #9
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Höyryttelyurani tähtihetkiä, Edeniä meshillä. En ole tuon jälkeen vastaavaa tyydytyksen tunnetta nykyvehkeistä/nesteistä saanut. Harmi vaan, että oli vähän arpapeliä aina millaista nestettä käteen sai. Kovasti laatueroja eri tilausten välissä, lieneekö nesteiden 'orgaanisuus' syynä. Ehkä vois näille HOLin muille nesteille antaa vielä mahdollisuuden, mutta pitäis tosiaan hommata joku pätevä mtl-ato (lue=genny)

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •