Sivu 24 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 142021222324
Tulokset 461 - 467 / 467

Aihe: All-Day-Vape

  1. #461
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Alkaa ne 'suosikitkin' maistua puulle kun tarpeeksi höyryää. Nimimerkillä syksyllä tykästyin Hangsinin RY4.ään, tilasin reilun kolme desiä vaikka 'vanhojakin' oli jäljellä vielä reilu puolitoista desiä ja nyt kun on höyrynnyt pelkkää RY4ää reilun 2kk ni yökkirefleksi alkaa olee lähellä Toivottavasti Pink Mulen tilaus tulisi ensiviikolla niin pääsisi kokkailemaan omia sotkuja.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  2. #462
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jaunomus Näytä viesti
    Herroilla mitään suositusta, mistä kannattaisi lähteä sampleja metsätämään? Kokeillu tässä lyhyen urani aikana erilaisia tupakkasekoituksia, jotka kyllä toimivat. Erehdyin myös kompastumaan VR:n KY4- ja Premium Blend-makuihin, mestan x suklaaseen sekä johonkin kaupantekijäisvesimeloniin. Menee kiertoon, ei sovi mulle ei sitten kirveelläkään.

    Tästä jonkinnäköistä johtopäätöstä jos vetää niin ei noi hallitsevat maut taida olla ihan meikäläisen juttu.. Nyt pitäisi tosiaan tilailla jostain useampaa demosettiä. Ehdotuksia?
    Cloud House Vaporilta löytyy Mount Baker Vaporin nesteitä ja sieltä saa juice samplereita. Esim. 5x5ml MBV alkaen 11,50e ja 5x20ml MBV alkaen 28,99e. Nesteitä löytyy myös aika laaja valikoima tuolta valmistajalta, kannattaa kuvaukset katsoa suoraan firman nettisivuilta. Itse olen todella tykästynyt noihin Mount Baker Vaporin nesteisiin, alkuun valmiina ja nyttemmin tiivareista. ADV:nä juurikin tuon firman Salted Caramel 100% VG-pohjaan tehtynä.

     
     
  3. #463
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    5
    Itse nelisen kuukautta sotkenut näitä itse ja nyt ensimmäinen oikeasti hyvä löytynyt. My Juice by copsa : green copsa, absinth,lakritsi ja menthol. Jugo diabloa ei ollut listoilla kun nyt kaksi kertaa tilannut mutta sitä seuraavaan ostoskoriin että pääsee maistelemaan.

     
     
  4. #464
    Jalmarin Juissi ja Patrikin Pirtelö ovat mielestäni hyviä ADV-tiivareita ja mikä parasta: ne on halpoja! Pitää se jääversio Juissista katsastaa vielä.

     
     
  5. #465
    Ovatko nuo muuten kuinka ystävällisiä setupille? Tuo kuuluu mielestäni myös hyvän ADV:n ominaisuuksiin. Siis se että selviäisi cotton-vehkeilläkin viikon ilman rebuildia tai wickin vaihtoa

     
     
  6. #466
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Kyllä allekirjoittaneella ainakin kestää bumbulit (fiber freaks tai koh gen do riippuu kumpi on lähempänä) pirtelöä n.viikon helposti. Jalmaria on nyt mennyt meshillä viikonloppuna paljon ja ei pahemmin karstoita.

     
     
  7. #467
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Tähän mennessä löytänyt tasan yhden nesteen jota voi höyrytellä päivästä toiseen kuukausitolkulla ja makuun ei kyllästy. Ja nesteen ehkä paras puoli on sen hinta, ihan järjettömän halpaa. Kuudelläkympillä saa 2,2 litraa makoisaa ADV-nestettä.

    Tarvitset vain:
    Mix'N'Matched nicotine (PG) 100mg/ml 100ml
    Mix'N'Matched nicotine (VG) 100mg/ml 100ml
    Lubrisolve VG 1000ml
    Lubrisolve PG 1000ml

    Kaikki samaan tonkkaan ja rajua ravistusta hetken, litkua tankkiin ja eiku iäntä kohden.

    EDIT: Ja EI PASKO SETUPPEJAKAAN
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Sivu 24 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 142021222324
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •