Sivu 5 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891555 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #81
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    muuten teretulemasta vaan DeLaSoulillekin porukkaan, kuten muillekkin uusille jotka oon missannu.

    tässä aktiivisin ketju aiheesta: (tosta hieman alempaa)
    http://www.e-savuke.com/forum/yleine...nen-409.0.html

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  2. #82

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Kiitos kiitos!

    Sori uuden topikin kyhäämisestä, yritin ettiä näitä oire-ketjuja mutta en puusilmänä löytäny!

     
     
  3. #83
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Tervetuloa joukkoon delasoul! Olet tehnyt hyvän valinnan.
    Muuten kaikille tiedoksi Turun Sanomat tekee jutun sähkötupakan hyvistä puolista ja toimittajan on tarkoitus ravistella päättäjiä, että myös nikotiininesteet saataisiin Suomessa myyntiin! Täältä yksi kaveri lupautui haastatteluun ja minä lupauduin puh.haastatteluun kertomaan höyryttelyn loistavasta avusta tupakoinnin lopettamiseen! Olenhan polttanut liki 40 vuotta ja ainut asia, joka on saanut minut kokonaan pois tupakasta on sähköhöyrystin. Siis nyt 5 kuukautta höyrystelyä.

     
     
  4. #84
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sisu Näytä viesti
    Tervetuloa joukkoon delasoul! Olet tehnyt hyvän valinnan.
    Muuten kaikille tiedoksi Turun Sanomat tekee jutun sähkötupakan hyvistä puolista ja toimittajan on tarkoitus ravistella päättäjiä, että myös nikotiininesteet saataisiin Suomessa myyntiin! Täältä yksi kaveri lupautui haastatteluun ja minä lupauduin puh.haastatteluun kertomaan höyryttelyn loistavasta avusta tupakoinnin lopettamiseen! Olenhan polttanut liki 40 vuotta ja ainut asia, joka on saanut minut kokonaan pois tupakasta on sähköhöyrystin. Siis nyt 5 kuukautta höyrystelyä.
    Onko tietoa milloin tekevät jutun ja tulee luettavaksi?

     
     
  5. #85
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Juttu on teon alla, tarkkaa julkaisupäivää ei vielä ole tiedossa, mutta infoan tänne heti kun tieto tulee!

     
     
  6. #86
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sisu Näytä viesti
    Juttu on teon alla, tarkkaa julkaisupäivää ei vielä ole tiedossa, mutta infoan tänne heti kun tieto tulee!
    Muistakaa sitten joku paperisen version saava skannata juttu meille muillekkin O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  7. #87
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Tervetuloa kaikille uusille höyryttelijöille minunkin puolesta. Hienoa että saadaan höyryttelyä julkisuuteen ja vielä postiivisessa valossa.

     
     
  8. #88
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Haastateltava voisi vaikka pyytää ko. medialta juttua PDF.änä julkaisun jälkeen. Pyytää samalla luvan postata sen tänne harrastelijoiden puuhasivustolle.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  9. #89

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Haastateltava voisi vaikka pyytää ko. medialta juttua PDF.änä julkaisun jälkeen. Pyytää samalla luvan postata sen tänne harrastelijoiden puuhasivustolle.
    +1

    Olisi kiva lukee tuo.

     
     
  10. #90

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    No pientä painon nousua on havaittavissa kun tuo ruoka maistuun aina vain paremmalle makuaistin parannuttua lopettamisen myötä :P .Nesteytyksestä kannattaa pitää huoli ,itse otan joka päivä mangneesium-tapletin ettei ala suonta vetämään ja se on auttanut siihen vaivaan juomisen ohella.Olo on aivan mahtavasti parantunut entiseen verrattuna ,suosittelen ehdottomasti E-savuketta jokaiselle tupakoitsijalle se on suunta kohti parempaa huomista ainakin terveydenkannalta ajatellen 8)

     
     
  11. #91
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    8

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    nyt ruvennut pelkästään tätä sähkötupakkaa käyttämään ja oireina mulla on jatkuva pahoinvointi :/ taitaa tää hupi jäädä väliin meikäläiseltä.

    pahoinvointi loppuu kun seinään kun en egoa laita suuhun pitkällä aikavälillä. luulin eka käyttäneni liian vahvaa nikotiininestettä joten tilasin laimeinta mitä saa ja silti sama pahoinvointi jatkuu.

     
     
  12. #92
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Ootko testannut eri pohjanesteillä, ettei sattus oleen siitä kiinni? :-\
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  13. #93
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    8

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    voisihan sitä vielä kokeeksi vg nestettä tilata.

     
     
  14. #94
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    19

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Nukkumisvaikeuksiin voisin suositella melatoniinitabletteja, niitä saa halvalla esim iherb.com. Taisin maksaa jotain 7e 240 tabusta postikuluineen. Suomesta noita ei saa, paitsi reseptillä jos olet yli 60v. Tulliin eivät jää.

    Uni tulee huomattavasti nopeammin, unet ovat mielettömämpiä ja elävämpiä. Ilmeisesti aine toimii noin puolelle ihmisistä, tjsp. Itsellä toimii kuin junan vessa, 20-30min nabbulan ottamisen jälkeen painuu silmät varmasti kiinni. Äitimuorille heitin muutaman tabun aikoinaan, ei huomannut mitään eroa.

    Itse olen muutaman vuoden tässä syönyt ja yöunet ovat parantuneet suunnattomasti. Varsinkin näinä harvoina tupakin lopettamisyritysten aikoina

     
     
  15. #95
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Melatoniin on tullin lääkeainelistalla ja iHerb on amerikassa. Että omalla vastuulla sitten.

     
     
  16. #96
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    eikai sokeri-ilkka tullu tänne? pidetääs mun mielestä nuo hörhöilyt ihan omilla voorumeilla.


    valeriaanaa saat luonnosta, siitä teetä. ei tollasia hommia ollenkaan, jotain vitun kemiaa. pah.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #97

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja timooo Näytä viesti
    Suomesta noita ei saa, paitsi reseptillä jos olet yli 60v.
    Tämähän on nyt aivan paskapuhetta. Soittelin työterveyslääkärille uniongelmista ja mainitsin ensimmäisenä ettei Melatoniini toimi. Tuumasi vain, että "Tuolle olisin kirjoittanut heti reseptin". Ja ikää on se 31v.

     
     
  18. #98
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    19

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Melatoniin on tullin lääkeainelistalla ja iHerb on amerikassa. Että omalla vastuulla sitten.
    Mitäs helvettiä? Kai sitä on asiat muuttuneet. Viimeksi tilasin parisen vuotta sitten isomman satsin eikä mitään ongelmia ollut. Kyllä elämänlaatu laskee jos oikeasti lääkeaineeksi lasketaan nykyään Tosiaan toisille auttaa, toisille ei. Itsellä vaikutus on uskomattoman vahva.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Decapitated Näytä viesti
    Tämähän on nyt aivan paskapuhetta. Soittelin työterveyslääkärille uniongelmista ja mainitsin ensimmäisenä ettei Melatoniini toimi. Tuumasi vain, että "Tuolle olisin kirjoittanut heti reseptin". Ja ikää on se 31v.
    Tiedot ja käsitykset on muutaman vuoden takaa, ainakin siihen aikaan googlettamalla näkyi että melatoniini on Suomessa vain vanhuksille annettava setti. Ilmeisesti olin väärässä.

    edit: Ja en edes tuputtanut omia iherb reffikoodeja. Ihan viattomasti asiasta keskustelen.

     
     
  19. #99

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Itsekin voin tuon vahvistaa, että melatoniinia saa käytännössä kuka vaan. Työskentelen itse terveydenhuollossa ja melko kernaasti noita reseptejä annetaan. Pharmacassa taitaa vielä lukea, joku maininta vanhuskäytöstä, mutta käytännössä kuka tahansa täysi-ikäinen tuota saa. Kyseessä on käytännössä harmiton valmiste, joka soveltuu hyvin jopa pidempi aikaiseen käyttöön. Kaikin puolin siis "miedoissa" univaikeustapauksissa parempi lääke kuin muut unilääkkeet, jotka ovat yleensä bentsoja tai neuroleptejä. Näillä lääkkeillä on ikäviä sivuvaikutuksia ja bentsoilla suht vahva riippuvuuspotentiaali.

    Edit: Lisättäköön se, että tuo Circadin lääke, joka on siis se pitkävaikutteinen melatoniinivalmiste, on muistaakseni suomessa suht kallis lääke. En nyt jaksa pharmacasta tarkistaa, mutta muistelisin, että hinta on noin 1e/pilleri. Kalleuden voi tietenkin jokainen määritellä itse. 30e/kk hyvistä yöunista ei mielestäni kuitenkaan kallis hinta ole.

     
     
  20. #100
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    19

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Ja nopsalla googletuksella löytyi nyt esim. http://www.terveysapila.fi/eshop/categories/131/
    Suomesta, melatoniinia ja ilman reseptiä. Helvetin kallista verrattuna Ameriikkoihin mutta silti.

    Mutta eiköhän lopeteta koko derail tähän.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •