Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 60 / 60

Aihe: WOO 5V MOD

  1. #41

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wilpuri Näytä viesti
    Joo tosiaan keskiviikko aamusta 6:30 lähtien olen höyrytellyt, suhteellisen paljon normaali kulutukseen verrattuna. Noi akut on kyllä mielestäni tosi hyvät, ihme kun niitä haukutaan. Tänään loppui akku, tai siis akut jos tarkkoja ollaan aika tarkalleen klo 13:30.
    Eipä taida kovin moni olla niiden kestoa haukkunut. Minä ainakaan. Semmoinen pieni ikävä ongelma on että minulla niistä vain 2/4 toimii ollenkaan, nekin pitää laittaa tietyssä järjestyksessä (toisinpäin ei siis käy), ensin rullata korkki aivan löysälle, katsoa jos toimii, rullata loppuun, sitten voi laittaa vasta karton tai aton kiinni, joskus toimii silloin, joskus ei.

    Ainiin, kaikki kartot ei muuten toimi myös ollenkaan. Ja jos haluaa nestettä lisätä ja ottaa karton siksi aikaa pois, pitää patterit laittaa uudestaan. Ei ihan pikkuvikoja.

     
     
  2. #42
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    2

    Vs: WOO 5V MOD

    Apua kaivataan, eli :

    Olen aika noppa vielä näissä sähkösauhuissa, jotain eGo starter packia käytellyt ja suht tyytyväinen ollut. Nyt kuitenkin näitä forumeita selanneena, ja edelleen lyhenteistä yms ihan kujalla ollessa, ajattelin kuitenkin ostaa tuon Woo 5V starter packin (kuhan tulee saatavaksi taas). Mutta kysymyksiin:

    1. Joku kovasti kehui tuollaista MDCC:tä (vissiin mega dual coil cartomizer), onko siis http://www.esmoke.fi/product/103/5-k...-kartomisoijia tähän laitteeseen sopiva?

    2. Mielelläni hankkisin samantien suojatut akut laitteeseen, mutta tähänkin kaipaisin apua, mielellään ihan suora linkki kauppaan. Mistä se edes selviää, että akku on suojattu ja mahtuu myös ko. laitteeseen? (Mahtumisen osalta joku varmaan osaa vastata kokemuksien perusteella.)

    3. Litkuista vielä, olen enimmäkseen tilaillut tuolta ecig wizardista erinäisiä litkuja, enimmäkseen tupakan makuisia. Mitkä mahtaisivat parhaiten sopia tämän laitteen kanssa? Lähinnä tätä pg/vg asiaa, tuolla taitaa useimmat ainakin olla pg.

    Kiitos jo etukäteen!

    Edit: Entä miten tuon kanssa onnistuu drip-tippailu vai mitä se oli? Mikäs atomisaattori/karto tms siihen akkuun silloin tulisi laittaa?

     
     
  3. #43

    Vs: WOO 5V MOD

    1. Kyllä, juuri tuo.

    2. http://www.esmoke.fi/product/128/2-x...rotected--akku Nuo numerot kertovat akun koon, 16 on akun halkaisija milleissä, ja 340 on pituus milleissä.

    3. Itse olen PG/VG 50/50 nesteitä käyttänyt ja hyvin on toiminut. Kai siinä myös puhtaat VG:t ja PG:t toimii. Jos jotain käy niin carto voi mennä tukkoon.

    Se kannattaa melkeimpä unohtaa, jos sitä eGo starter packin atomisaattorilla kanssa meinasit käyttää, et saa muuta kuin palanutta makua. Laitehan antaa ulos reguloidut 5volttia.

     
     
  4. #44
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    2

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wilpuri Näytä viesti
    Se kannattaa melkeimpä unohtaa, jos sitä eGo starter packin atomisaattorilla kanssa meinasit käyttää, et saa muuta kuin palanutta makua. Laitehan antaa ulos reguloidut 5volttia.
    Entä olisiko saatavilla jokin atomisaattori ko. laitetta varten, jolla tuo drippailu onnistuisi ilman palaneen makua?

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari Maki's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    320

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sauhusissi Näytä viesti
    Entä olisiko saatavilla jokin atomisaattori ko. laitetta varten, jolla tuo drippailu onnistuisi ilman palaneen makua?
    HV version tartteet (high voltage)

     
     
  6. #46

    WOO 5V MOD

    Kyllä 2,5ohminen on aika lähellä täydellisyyttä 5V kohilla. Mutta sanotaan nyt 2,5-3ohminen

     
     
  7. #47
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wilpuri Näytä viesti
    1. Kyllä, juuri tuo.

    2. http://www.esmoke.fi/product/128/2-x...rotected--akku Nuo numerot kertovat akun koon, 16 on akun halkaisija milleissä, ja 340 on pituus milleissä.

    3. Itse olen PG/VG 50/50 nesteitä käyttänyt ja hyvin on toiminut. Kai siinä myös puhtaat VG:t ja PG:t toimii. Jos jotain käy niin carto voi mennä tukkoon.

    Se kannattaa melkeimpä unohtaa, jos sitä eGo starter packin atomisaattorilla kanssa meinasit käyttää, et saa muuta kuin palanutta makua. Laitehan antaa ulos reguloidut 5volttia.
    Eikös liikkeellä ole ollut sellaista juttua, että nuo Trustfiren akut eivät nimenomaan sovi tuohon Woohon ja taisi joku kertoa hakanneensa ne sopivaksi vasaran kanssa?

    AW imr 16340 on se akku, joka uskoakseni kannattaa hankkia. Tai siis tietysti vähintään 2 kpl, mutta mielummin neljä kpl.
    Tuolta löytyy niitä: http://www.esauhut.com/product/100/a...16340---550mah

    Ja tuolta: http://www.valaisimesi.fi/fi/Ladatta...550mAh+3.7V/57

     
     
  8. #48

    Vs: WOO 5V MOD

    Itselle nuo ainakin meni hyvin sisään.

     
     
  9. #49
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wilpuri Näytä viesti
    Itselle nuo ainakin meni hyvin sisään.
    Hieno juttu, jos sopivat. Iteltänikin löytyy Woo ja olen myöskin ostamassa parempia akkuja.
    Noissa aikaisemmissa keskusteluissa samasta aiheesta on sanottu, että nuo Trustfiret eivät sopisi Woohon ja siihen olen perustanut mielipiteeni.

    Kerrankin on ilo olla väärässä!

     
     
  10. #50
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: WOO 5V MOD

    Koskahan mahtaa esmokelle olla täydennyksiä tulossa woon suhteen?

     
     
  11. #51

    Vs: WOO 5V MOD

    Tämän viikon aikana kuulemma pitäisi tulla.

    Ja jos ei muuten mahdu Trustfiret, niin otat pohjakorkin jousesta vaikka yhden kierroksen pois.

     
     
  12. #52
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: WOO 5V MOD

    Kesäkuun alussa pitäisi tulla normi erä. Viimeksi saatiin niin pieni erä, kun muuten oltais oltu ilman pitkälti toista kuukautta

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari fanatics's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    282

    Vs: WOO 5V MOD

    Tänään tuli Woo ja pakko kyllä sanoa, että on hyvä laite (ainakin ensikokemukset). Mielettömän hyvät höyryt! Koko on erittäin passeli ja istuu täydellisesti käteen! 2x AW:n 16340 AKKUA sopii täydellisesti sisälle, mutta trustfiret eivät kuten jo osasin odottaa. Suosittelen kyllä ihan jokaiselle hyöyrytteliälle! Kerron sitten akun keston kun ne ovat tyhjät...

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari fanatics's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    282

    Vs: WOO 5V MOD

    Nyt loppu akut eipä ne kauaa sinällänsä kestäyt...

     
     
  15. #55
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2010
    Viestit
    25

    Vs: WOO 5V MOD

    Mistähän tuollaisen WOO:n tai WOW 5V modin (aloituspakkauksen) voisi ostaa kun esmokelle ei ole? Vanhasta 501:stä ei ole enää mihinkään enkä viitsi siihen varaosia ostella enää..

     
     
  16. #56
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ramen Näytä viesti
    Mistähän tuollaisen WOO:n tai WOW 5V modin (aloituspakkauksen) voisi ostaa kun esmokelle ei ole? Vanhasta 501:stä ei ole enää mihinkään enkä viitsi siihen varaosia ostella enää..
    Nikotiiniton.fi ainaki on varastossa.

     
     
  17. #57
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wilpuri Näytä viesti
    Tämän viikon aikana kuulemma pitäisi tulla.

    Ja jos ei muuten mahdu Trustfiret, niin otat pohjakorkin jousesta vaikka yhden kierroksen pois.
    Saitko tosiaan mahtumaan nuo Trustfiret Woohon?

    Itse kokeilin juuri ja eihän ne mahdu. Hölmönä lyhensin vielä jousta ja lopputulos ihan sama. Kokeilin vielä kokonaan ilman jousta ja ei mahdu vieläkään. Nyt minulla on sitten neljä ylimääräistä akkua, jotka eivät sovi omiin laitteisiin ja Woo, jonka pohjajousi ei pysy enää kunnolla paikoillaan.

    Eli ihanko oikeasti sait ne Trustfiret sopimaan Woohon vai oletitko vain, että sopivat? Jos sait, niin sitten Woota on liikkeellä kahta eri kokoa...

     
     
  18. #58
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    2

    Vs: WOO 5V MOD

    Tyhmänä kysyisin nesteistä vielä, ajattelin että käyvätkö esimerkiksi nämä eCigWizardin Vermillion River Premium nesteet hyvin tähän malliin?
    Vai mistä paikoista yleensä tilaatte?

    Ja oliko niin, että kannattaa tilata noi pienempia, kuten 10-15mg vahvuuksia tuon höyrystymisen takia? Vai oliko sillä kuinka merkitystä?

     
     
  19. #59
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: WOO 5V MOD

    Kaikki nesteet toimii, tuohan on vain akku. Tehoja pukkaa reilusti niin suosiolla miedompaa nestettä ettei tarvi naama vinossa yskiä

     
     
  20. #60
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: WOO 5V MOD

    Itse silloin woota tilatessa otin sibin neuvosta vaarin ja tilasin 12mg nestettä, 18mg sijaan jota olin egolla vedellyt. Nyt cartossa 16mg ja se tuntuu taas aikalailla liian vahvalta.

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •