Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 60

Aihe: WOO 5V MOD

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Mulle tais tulla pari susiakkua kun just latauksesta otetulla parilla pätkii ja jumittaa, toisella akkuparilla toimi ainakin eilisen illan ok.
    No paremmat akut kuitenkin tulossa kun en näiltä mukana tulleilta mitään odottanutkaan.
    Päivitystä akkukestoon:
    Hyvin nämä toimivat akut on riittänyt aamukymmenestä asti MDCC Woon nokassa kovassa testikäytössä (lue: melkein koko ajan) ja vieläkin höyryää tosi hyvin.
    Eli jos akut kymmenen tuntia kestää niin riittää ainakin mulle.
    Nii ja ProVari on edelleen koskematta, kohta se varmaan pakkaa tarvikkeensa nyyttiin ja lähtee käveleen.

     
     
  2. #22

    Vs: WOO 5V MOD

    Juu hyi, pois sellaset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Päivitystä akkukestoon:
    Hyvin nämä toimivat akut on riittänyt aamukymmenestä asti MDCC Woon nokassa kovassa testikäytössä (lue: melkein koko ajan) ja vieläkin höyryää tosi hyvin.
    Eli jos akut kymmenen tuntia kestää niin riittää ainakin mulle.
    Nii ja ProVari on edelleen koskematta, kohta se varmaan pakkaa tarvikkeensa nyyttiin ja lähtee käveleen.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari fanatics's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    282

    Vs: WOO 5V MOD

    Noniin laitoin tilaukseen tänään smok woon ja tollaiset akut http://www.esmoke.fi/product/128/2-x...rotected--akku
    Toivottavasti noi akut pelittävät woon kanssa muuten vituttaa aivan suunnattomasti...

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fanatics Näytä viesti
    Muistaakseni nuo akut ei mahdu Woohon..

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari fanatics's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    282

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrco Näytä viesti
    Muistaakseni nuo akut ei mahdu Woohon..
    No niimpä tietysti... Tarkoitatko pituuden vai paksuuden puolesta?

     
     
  6. #26

    Vs: WOO 5V MOD

    Noin tilasin minäkin. Sitten vain postin ovelle odottelemaan

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: WOO 5V MOD

    Testit jatkuu:
    Laitoin starterkitissä tulleista cartoista yhden tankkiin ja woon nokkaan, mutta tämä yhdistelmä ei pelaa ollenkaan, woo tilttaa heti kun nappia painaa, sama carto-tankki-yhdistelmä toimii provarin nokassa ok.

    MDCC toimii edelleen ok mutta vain toisella akkuparilla.

    Ihan luokatonta kuraa nuo akut, tässä menee koko starterkitin idea hukkaan jos ajatellaan että aloittelija tämän paketin ostaa ja laitteet ei toimikaan niin siihenhän se innostus loppuu eikä monikaan halua heti alkaa ostelemaan kunnon akkuja ja painuu ärrältä hakeen analogisia kiroten vapottelun maanalaiseen paikkaan.

    Laitetaanpas woo odottelemaan kunhan ne aw imr:t saapuu ja sitten uudelleen testipenkkiin.

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    192

    Re: WOO 5V MOD

    outoa mulla on mun mielestä kaikki "toiminu" mitä testannu woossa, osa vaa kärtsänny mutta on antanu virran.

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Re: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hazeus Näytä viesti
    outoa mulla on mun mielestä kaikki "toiminu" mitä testannu woossa, osa vaa kärtsänny mutta on antanu virran.
    Kiinalaiset vehkeet - Kiinalaiset toleranssit laadussa...

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: WOO 5V MOD

    Tänään saapui 4x AW IMR 16340 Woota varten ja nythän tämä laite vasta heräsi henkiin!
    Sopii Woon sisään loistavasti vaikka joku tais väittää toisin, ei tilttaile enää DCT:llä ja höyryää hienosti.
    Suosittelen.

     
     
  11. #31

    Vs: WOO 5V MOD

    Omanikin saapui, painava tämä on. Mutta mahtavalta muuten tuntuu. Tuli kaksi 10% alennuskoodia esmokelle !!! Kiitokset tästä eSmoke.fi!

     
     
  12. #32

    Vs: WOO 5V MOD

    Nyt on ollut himohöyrytestissä 5,5h. Erittäin hyvät mielestäni vakioakut, niillä ja mukana tulleella DCT:llä olen höyrystänyt. Alkoi kaduttamaan, että Lavatubekin tuli ostettua muutama viikko sitten. Ei yksinkertaisesti tarvitse muutakuin Woon ja esim. eGon varalle.

    Suosittelen kaikille! Jos omistat akkuja ja latureita niin halpa on pelkkä runko. Tuo aloituspakettikaan ei ollut mielestäni yhtään pahanhintainen, kun miettii kuinka paljon rojua tuli mukaan. Järkevä kun olisin ollut, olisin jättänyt jopa eGot välistä. Melkein yhtä helppo käyttää kuin eGo akkua, periaatteessa ainoa ero on se, että laitat itse rungon sisään 2x 16340 -akkuja. Carto, ato tai muu nokkaan ja höytyttämään!!

     
     
  13. #33
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: WOO 5V MOD

    ^en haluaisi olla ilon pilaaja mutta säästä nyt sitä lavatubea kuitenkin siihen asti että tulee vastaan ne nesteet jotka maistuu palaneilta 5 voltilla höyrytellessä (esim gummybears)

    mutta muuten kyllä huippulaite, itse suosittelisin ja itseasiassa tällä hetkellä käytänkin yhdistelmää woo+twist
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  14. #34
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Tänään saapui 4x AW IMR 16340 Woota varten ja nythän tämä laite vasta heräsi henkiin!
    Sopii Woon sisään loistavasti vaikka joku tais väittää toisin, ei tilttaile enää DCT:llä ja höyryää hienosti.
    Suosittelen.
    Tuntuuko nuo AW-akut kestävän yhtä hyvin, kuin nuo paketin mukana tulleet merkittömät akut? Niillä merkittömillä on selvinnyt koko päivän ihan heittämällä.
    Nuo AW-akuthan ovat 550 mAh, kun nuo merkittömät ovat 640 mAh.

     
     
  15. #35
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Tuntuuko nuo AW-akut kestävän yhtä hyvin, kuin nuo paketin mukana tulleet merkittömät akut? Niillä merkittömillä on selvinnyt koko päivän ihan heittämällä.
    Nuo AW-akuthan ovat 550 mAh, kun nuo merkittömät ovat 640 mAh.
    Lyhyellä kokemuksella vähintäänkin yhtä hyvin.
    Halpisakuissahan nuo mah lukemat on yleensä merkitty yläkanttiin ja aw on yleensä sitä mitä on ilmoitettukin..

     
     
  16. #36
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Lyhyellä kokemuksella vähintäänkin yhtä hyvin.
    Halpisakuissahan nuo mah lukemat on yleensä merkitty yläkanttiin ja aw on yleensä sitä mitä on ilmoitettukin..
    Juu, noin arvelinkin. Täytyy laittaa tilaukseen. Kiitos vastauksesta!

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    192

    Re: Vs: WOO 5V MOD

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma
    ^en haluaisi olla ilon pilaaja mutta säästä nyt sitä lavatubea kuitenkin siihen asti että tulee vastaan ne nesteet jotka maistuu palaneilta 5 voltilla höyrytellessä (esim gummybears)
    Itellä ei gummy (fsusa) kärtsää woolla ku käyttää mdcc =)

     
     
  18. #38
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: WOO 5V MOD

    3 ohmin boge ja Hard Lemonade, ei palaneen makua ja valtavasti höyryä.

     
     
  19. #39

    Vs: WOO 5V MOD

    Aloituspakkakuksen mukana tulleilla akuilla, eilen aamulla otin laturista ja hyvin höryää, olen käyttänyt vain Woota eilen. Katsotaan kuinka pitkälle pääsee, vara-akut on mukana.

     
     
  20. #40

    Vs: WOO 5V MOD

    Joo tosiaan keskiviikko aamusta 6:30 lähtien olen höyrytellyt, suhteellisen paljon normaali kulutukseen verrattuna. Noi akut on kyllä mielestäni tosi hyvät, ihme kun niitä haukutaan. Tänään loppui akku, tai siis akut jos tarkkoja ollaan aika tarkalleen klo 13:30.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •