Sivu 5 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 493

Aihe: Griffin RTA by Geekvape

  1. #81
    Itselläni on tällä hetkellä käytössä 2 säikeestä 0,4 mm kanthalia kyhätyt twistedcoilit. Kieppejä on 8, sisähalkaisijaltaan n. 2.5 mm. Ohmiksi Cuboid ilmoittaa 0,34.

    Omaan makuun höyryn lämpötila on hyvä, mutta ei kyllä tule kiskottuakaan älyttömän pitkiä imuja. Tällä höyryntuotolla tankki tyhjenee pikavauhtia maltillisemminkin imeskelemällä. Ilmaröörit ja nesteensyöttö ovat yleensä lähes auki ja ajelen 50 watin tuntumassa. Tehoa voi nostaa tuosta vielä reilusti ja pumpulit ovat pysyneet kosteina. Höyryn laatu on kuitenkin mun mielestä tällä setupilla paras tossa 50 W tuntumassa. Seuraavaan setuppiin ajattelin pyöräyttää claptonit, kun moni on kehunut niitä tässä tankissa.

    Niin, ja minkäänlaista vuotoa ei ole esiintynyt. Olen toki pitänyt nesteensyötön kiinni tankkia täyttäessä ja myös, kun laite on pidempään parkissa.

     
     
  2. #82
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Griffin on ollut nyt vajaan viikon käytössä. Eka setup onnistui kohtuullisen hyvin, mutta nyt on alkanut tökkiä. Varsinaista palaneen makua ei tunnu. Pumpulointi ei vain ihan nappiin onnistu. Sellainen lievä dryhitin vivahde. Kuinkahan paljon tuota pekonia pitäisi oikein laittaa. Käyttäytyykö se erilailla kuin muji ? Mitä ole seurannut niin ilmakuplia ei tule kaikista aukoista. Kanthalit 0,4 ja 2,5 mm ruuvarin ympärille väännetty.
    Muuten olen ollut kyllä enemmän kuin tyytyväinen höyryihin.

     
     
  3. #83
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Mainitaan vielä, että mekaanisella ajelen.

     
     
  4. #84
    Höyrykonkari jontzku's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    130
    Tästäkin lähiaikoina jo tulossa V2 versio, myyvät ainakin jo pre-orderina tähän erillistä top cappia jossa Geminin tapaan AFC.

    353912Dqb5tHP.jpg

     
     
  5. #85
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Toivottavasi saavat V2:een korjattua sen holtittomasti pyörivän nestesyötön, ja isommat nesteaukot. Olishan lisäilmatkin ihan kiva juttu.

     
     
  6. #86
    Höyrykonkari jontzku's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    130
    Tulossa lähiaikoina.

    mraj3Ga.jpg

     
     
  7. #87
    Pakko hankkia!!🙌 onko tarkempaa tietoo millo saatavavilla en googlettamalla löytäny?
    Edit. Löyty
    Viimeksi muokannut Macgyver; 11.03.16 kello 12:14.

     
     
  8. #88
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Tuohan mahtaa olla edellistä kirjoittaa kompatakseni pakko-ostos. Tuntuu olevan kaikki ne asiat korjattu jonka puolesta luovuin omasta Griffinistä reilun viikon jälkeen. Ainoa mikä hieman asiassa mietityttää, on tuo 25 millin halkaisija. Ei siinä muuta, mutta en siedä pientäkään overhangia (OCD-oireita?) kun tämä tulisi RX200:n nokkaan.


    "Find your own gods, not in dreary chapels and decimal shrines, but under the stones and streams, in faint mist on familiar hills, through soft morning light, behind the shadow of trees..."



     
     
  9. #89
    Höyrypää Humppaaja's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    440
    Ite taidan jättää väliin, ja ostaa vaan sen lisäpalikan tähän vanhaa. Tottakai singlecoil olis kiva, mutta oisivat tehneet ton uuden ja laittaneet sen lisäilmapalikan pakettiin mukaan.
    Olis voinu fiiliksen mukaan joko pitää sitä tai ei.

     
     
  10. #90
    Samaa mieltä kyllä humppaajan kanssa ja onhan toi 25mm i s o. Siitä huolimatta hommaan koska ei oo hinnalla pilattu ja nestetilavuus isompi, ei tarvii tippapulloja pitää mukana.
    Imagination is the most important thing the human mind has

     
     
  11. #91
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jontzku Näytä viesti
    Tulossa lähiaikoina.

    mraj3Ga.jpg
    Vaikuttaa enemmän kuin hyvältä.

    Sinkkucoil viritys tehty järkevästi, koska ilma kulkee myös tukitun puolen kautta. Ja suurin plussa tuosta kapasiteetista, näitä nykyisiä 3-4 ml tankkeja kun saa tankata "jatkuvasti". Vaikka tankkaus helppoa ja nopeaa onkin, niin laiska haluaa aina päästä helpommalla. Eikä toi 25 mm ole ongelma, ainakin jos käytössä hieman isompia (= lue paksumpia) bokseja.
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #92
    Gemini rta vähän samantyyppinen ilman sinkku mahdollisuutta ja nestetilavuutta. Hyvä kun aina tulee uus rta nii toinen kopioi toisen idean omaan ja lisäten siihe parannuksia

     
     
  13. #93
    Ja tietenkin tuosta Griffin 25:sta herää se kysymys, että kumpi versio olisi hankittava, "Standard Version" vai "Top Airflow Version" vai onko ostettava molemmat ja käyttää fiiliksen mukaan..? Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin ja tuo perusversio olisi sopivampi MTL-vapotteluun ja "Top Airflow" taas suoraan keuhkoon vetäjälle otollisempi optio...

     
     
  14. #94
    Höyrypää Humppaaja's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    440
    Kyllä omasta kokemuksesta noi on vaan DTL.

     
     
  15. #95
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Humppaaja Näytä viesti
    Kyllä omasta kokemuksesta noi on vaan DTL.
    Kyllä ainakin itselläni ykkösversion Griffin toimii myös MTL-käytössäkin ja taitaa vähän olla kiinni myös käytetystä driptipistä. Tätä 25-mallia ei varmaankaan kovinkaan moni ole vielä päässyt testaamaan, sillä toimitukset alkavat vasta huhtikuun lopulla. Tuo Top Airflow-malli nyt ainakin näyttäisi olevan suoraan DTL-vapottajille suunnattu.

    Kun ne kuuluisat ostohousut pullistuvat myös tämän Griffin 25:n kanssa, niin kiinnostaisi muidenkin mielipide kumpi versio tästä olisi parempi/kiinnostavampi/coolimpi Olen Griffiniin ollut ihan tyytyväinen tuota huljuvaa säätörengasta lukuunottamatta, mutta on myös myönnettävä käyttäneeni Crius RTA:ta enemmän jälkimmäisen saatuani...

     
     
  16. #96
    Höyrypää Humppaaja's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    440
    Kyllähän kaikki tankit joissa ilmansäätö on toimii MTL, jos nyt oikein haluaa. Mutta ei, ei se tee siitä MTL-tankkia. Ei. Ja Crius, se on hyvä. Vaihdossa tuli ja sopii mulle kuin nyrkki perseeseen.
    Viimeksi muokannut Humppaaja; 17.03.16 kello 10:22. Syy: OCD typo

     
     
  17. #97
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Humppaaja Näytä viesti
    Kyllähän kaikki tankit joissa ilmansäätö on toimii MTL, jos nyt oikein haluaa. Mutta ei, ei se tee siitä MTL-tankkia. Ei. Ja Crius, se on hyvä. Vaihdossa tuli ja sopii mulle kuin nyrkki perseeseen.
    Okei, itse olen entisenä (pikku)sikareiden suurkuluttajana sellainen semi-MTL-höyryttelijä ja mulle sopii just tuollainenkin MTL-tyyli ei varsinaisella MTL-tankilla (johan tulee MTL:ää yhteen virkkeeseen) vallan mainiosti. Onneksi en ole sitoutunut kummankaan koulukunnan kannattajaksi ja kaikki käy, kunhan vaan höyryä tulee

    Joo ja eipä lähdetä tuota Criusta enempää täällä Griffin-ketjussa kehumaan Se vaan on (niin) hyvä myös omasta mielestäni.

     
     
  18. #98
    Pähkäilin samaa ja tulin siihen tulokseen että turha siitä yläilmasta on maksaa. Tube-revikoijat sitä tietenkin kehuu suu vaahdossa mutta keskusteluista saa sellaisen kuvan että vaimentaa makua ja höyryn määrään sillä ei ole juurikaan vaikutusta. Nämä siis luetun perusteella, en ole itse kokeillut. Ennakkotilasin molemmat värit @25mm ilman yläilmaa.

     
     
  19. #99
    ^ Saako kysyä, mistä teit ennakkotilauksen? Ajattelin itsekin laittaa tilauksen vetämään, jos jostain EU:n alueelta tarjontaa löytyisi.

     
     
  20. #100
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Oho, FT:ltä 31.1. tilaamani Griffini on lähtenyt matkaan - onneksi sain forkalta ostettua vähän käytetyn jo kuukausi sitten...
    Tuo "yläilmansäätö" on mielestäni turha keksintö, vaimentaa oikeasti makua (huomaa esim. Starren kakkosversiossa oikein hyvin) ja selvähän se on, jos lisäilmaa otetaan coilin jälkeen höyryn sekaan.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •