Sivu 11 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 367

Aihe: Wotofo Serpent RTA

  1. #201
    Pienehköjä ongelmia tullu vastaan minin kanssa. Pientä vuotoa tuli noin 3 tankillisen jälkeen. Tankin olen täyttänyt niin että ilmaröörit kiinni, toppi auki ja täyttö - toppi kiinni ja ilmaröörit auki. Voisko olla paineesta johtuvaa?
    Tämän jälkeen kuitenkin wickkasin uudelleen, laitoin vähän enemmän pumpulia nestekanaviin niin nyt tulee yli 3s pullilla dryhit ja maku on vähän vaisuna muutenkin. Pitänee vielä uudelleen wickata.

    Kumpi ID mahdollisesti toimii paremmin tämän kanssa, 2.5mm vai 3mm? Ja kannattaakohan edes kokeilla 26ga kanthalilla vai suoraan vaan iskee 26/32 claptoni?
    Viimeksi muokannut Neuromancer; 07.06.16 kello 13:55.

     
     
  2. #202
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    2.5mm omalla kokemuksella koska 3mm menee jo pumpulia liikaa ja joutunee trimmata enemmän.
    Itse ton täytön ohessa vielä käännän kikkareen ylösalasin ennen kun vedän vikat jengat kiinni täyttöcäpistä jotta paineet pääsee karkaamaan "oikeaa kautta".
    Ilmat koko täytön ajan auki.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  3. #203
    2.5mm sisähalkaisijalla 26/32 Clapton on toimiva pakka, itsellä muistaakseni 5 kieppiä. 0.65 ohm näyttää evic resistanssiksi. 23-25w antaa jo hyvän maun, eikä tyhjene tankki sekunnissa. Pumpulit laitoin siihen saakka nesteuraa, missä on chimneyn kierrettä, enemmän alko aiheuttaa setuppiin poksetta (kävi kuivana) ja vähemmän aiheutti nesteräiskeitä (yliwickas). 3mm id on liikaa coilille claptonilla, rajoittaa jo ilmankiertoa. Ts. saat saatanan kuumaa höyryä ja aika kuristettuja lunghittejä.

     
     
  4. #204
    Kiitti vinkeistä. Clapton rokkaa nyt 0.6ohm 4 kieppiä 2.5mm id ja pumpulointikin onnistu toisella kerralla. Ekalla kerralla ku ruuvasin chimneyn paikalleen niin pumpulit lähti irti ja kusi pahasti alleen. Helpoksi menin jo sanomaan vaikka tuli ongelmia heti vastaan mut kyllä tämä nyt tuntu onnistuvan

     
     
  5. #205
    Tullut vähän ongelmia tän kanssa, pohdiskellut monien kanssa että mikäköhän ongelmana joten kysytäänpäs nyt täältäkin jos jollain olis ideaa. Eli käytin tätä Miniä ilman ongelmia ekat 5 päivää, sitten jostain syystä alkoi antamaan dry hittiä yli 1-2s imujen jälkeen. Eli voin siis ottaa 1s imun ilman dry hittiä, mutta siitä eteenpäin alkaa tulemaan palaneen makua. Oon kokeillut eri määrää pumpulia ja rayonia, trimmaillut eri tavalla jne. Ensimmäiset 15 imua wickaamisen ja juissittamisen jälkeen on aina ihan asiallisia, eli voi ottaa huoletta 3s+ imaisuja. N. 10 imun jälkeen alkaa dry hit tulemaan esille siihen pisteeseen saakka että edellämainitun 1s imun jälkeen alkaa tulemaan kuivaa.

    Oon tsekannut myös hotspottien ja kuumien jalkojen varalta, ei mitään. Kelasin myös josko mukana tulleet coilit ois jotenki vaan huonoja, ja nyt on clapton sisällä ja sama ongelma silti.

    Apu olisi nyt tarpeen, kiitos jo etukäteen.


     
     
  6. #206
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    Jos kerran vikkauskokeilut ei auta, niin voisko siellä jossain olla jotain ylimääräistä estämässä nesteen tuloa pumpulille? Ehkä kunnon pesu auttais?

     
     
  7. #207
    Vickasin niinkuin edellä oli threadissa näytetty, tai sinnepäin. En edes jäänyt hinkkaamaan mitenkään erityiseen 2.8mm id 5 wrap clapton 26/32 sisällä beconilla. Randomisti antaa dry hittiä muttei vuoda täytössä 50/50 nesteellä. Olen tyytyväinen subtankin aika mennä eläkkeelle on tullut.

     
     
  8. #208
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Myyt Ajax universalille sen subtankin! Se tarttee semmoista.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  9. #209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Myyt Ajax universalille sen subtankin! Se tarttee semmoista.
    Tää subtank jää kyllä naftaliiniin meikäläiselle. Nyt vasta serpent mini pystyy tuottamaan lähelle rba dekin makuja Ootteko huomannut muuten revikoissa kun ei oo juissinsäätöö niin porukka sanoo että sulkee ilmasäädön että se ei vuotaisi?? Wtf sullahan on chimney kuitenkin auki 😂 eihän ny hemmetti perusfysiikalla sinne mitään painetta tule kun toinen pää ilmarei'istä auki. Häiritsee aivan sikana

     
     
  10. #210
    Lainaus Alkuperäinen postaaja savukoje Näytä viesti
    Tää subtank jää kyllä naftaliiniin meikäläiselle. Nyt vasta serpent mini pystyy tuottamaan lähelle rba dekin makuja Ootteko huomannut muuten revikoissa kun ei oo juissinsäätöö niin porukka sanoo että sulkee ilmasäädön että se ei vuotaisi?? Wtf sullahan on chimney kuitenkin auki 😂 eihän ny hemmetti perusfysiikalla sinne mitään painetta tule kun toinen pää ilmarei'istä auki. Häiritsee aivan sikana

    Ite miettiny ihan samaa että miks ne ilmat pitäis sulkea. Nyt oon täytelly tolla taktiikalla minkä phage4i sano eli täyttö ja topcappi sen verran paikalleen että pysyy ja sit tankki ylösalaisin ja topcappi kiinni. Ilmat auki kokoajan eikä ole ainakaan vielä vuotanut ollenkaan.

     
     
  11. #211
    Ei kannata muuten mustaa ostaa jossei aivan pakko. Alle 24h käytössä ehkä 4-5 tankillista kiskottu, pari modinvaihdosta välissä Maalit alkaa jo tippua kulmista ja topfill cäpistä

     
     
  12. #212
    En siis tiedä onko tuossa missä ei ole JC:tä kyse ministä, eikä itsellä ole tarkemmin tietoa siitä muutenkaan. Mutta perinteisellä mallillahan painetta muodostuu ilmataskuun, nesteen ja top capin väliin (kun top capin ruuvaa kiinni). Joka sitten taas lykkää nesteet herkästi deckille, ellei painetta saa tasattua muuta kautta (esim. kääntäen tankin ylösalaisin ja avaten JC:n). Onko minissä chimneyssä joku rako jossain kohtaa vai millä tavalla se sitten toimii?

    Ilmansäätöhän ei tuohon loppujen lopuksi juurikaan vaikuta, koska kuten te totesitte, paine purkautuu chimneyn kautta.

     
     
  13. #213
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Ei tämä perkele toimi... Taas on käytetty 3 ja puoli tuntia ja sen verta sain pelittämään, että wickaa kyllä, mutta sylkee suuhun välillä nestettä. Makukaan ei ole kummoinen. Käytössä edelleenkin twisted coili ja kyllä se hehkuu erittäin tasaisesti, pumpuli on coilin sisällä sillain, että liikkuu juuri ja juuri liikuttamatta coilia ja se on kyllä ilmavaa varmasti. Ei kuitenkaan vuoda. Hermot menee. Griffinikin on joku 100 kertaa helepompi wickata ku tämä vehje. Kaikkea olen kokeillut, ihan kaikkea, eikä tämä vaan pelitä. Alkaa jo epäilyttämään, että coilissa vika. Pitääkö noiden coilien jalkojen olla yläkautta, vai alakautta? Itselläni alakautta, niinkuin suurimmassa osassa setupointivideoita. Johtuuko se räkiminen siitä, vai onko mulla vaan liian vähän watteja? Koitan ajella mitä vaan 20-26watin välillä.

    Ja päivitystä tilanteeseen: Rupesin jostain syystä täyttelemään tankkia, niin sehän otti ja kusasi lasin ja basen välistä. Oli ilmeisesti jotenkin vähän kierossa lasi tai tiiviste siellä huonosti. Ruuvasin tankin irti basesta, ruuvasin takaisin paikoilleen, kuivaus ja uudelleen täyttö ja perhana vieköön, sehän rupesi wickaamaan, loppui sylkeminen ja alkoi toimimaan niinkuin pitääkin. Nyt ajoa ja testiä, että kuinka kauan. Nesteenä Happyjuicen mieskastike ja on muuten hyvää. Watit siellä vajaa 30w tienoilla.
    Viimeksi muokannut Manakuski; 08.06.16 kello 22:17.

     
     
  14. #214
    Höyrypää Humppaaja's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    440
    Aijai, tänää tuli haettua Serpent Mini, ja voi pojat, taitaa alkaa endgame olla lähellä. Picon nokassa istuu nätisti ja 26x32 5/6 0,6ohm 27,5-30w. Makua mahtavasti, ja sopii mukaan kauppareissuille, jos AIO latingissa. Kerrassaan soiva peli.

     
     
  15. #215
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Mulla serpent mini löysi tiensä cuboidin nokalle. Saavat goblinit vielä olla picojen kanssa kimpassa.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  16. #216
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Joo ei tämä onnistu... Rikoin jo yhden lasinkin. Uudelleen täytön jälkeen hävisi maku ja wickaus loppu... Hermot meni. Tosiaan sitten pesin koko vehkeen ja olin aloittamassa uuden setupin tekoa, niin painoin sitte lasin rikki. Onneksi on varalasi. Ei tämä vaan onnistu. Varmasti hyvä, mutta minä en perkele tätä osaa oikeasti tehdä. Joko sylkee suuhun tai sitten ei tule makua yhtään/ei wickaa. Kaikkea mahdollista oon koittanu. Noh... Ei kai siinä ku joku toinen vapaapäivä pitää uhrata tämän kanssa leikkimiseen. Jos ei onnistu, niin myyn sitten kyllä pois.

     
     
  17. #217
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Joo ei tämä onnistu... Rikoin jo yhden lasinkin. Uudelleen täytön jälkeen hävisi maku ja wickaus loppu... Hermot meni. Tosiaan sitten pesin koko vehkeen ja olin aloittamassa uuden setupin tekoa, niin painoin sitte lasin rikki. Onneksi on varalasi. Ei tämä vaan onnistu. Varmasti hyvä, mutta minä en perkele tätä osaa oikeasti tehdä. Joko sylkee suuhun tai sitten ei tule makua yhtään/ei wickaa. Kaikkea mahdollista oon koittanu. Noh... Ei kai siinä ku joku toinen vapaapäivä pitää uhrata tämän kanssa leikkimiseen. Jos ei onnistu, niin myyn sitten kyllä pois.
    Dipsit

     
     
  18. #218
    Ite wickkaan mujilla. Leikkaan sopivan siivun ja revin päällimmäiset kerrokset pois kummaltakin puolelta. Sit revin pumpulia hellästi leveämmäksi niin että alkaa läpi näkyä. Sit pyörittelen sen rullalle ja coilista läpi niin että ei ole tiukalla eikä löysällä vaan sopivasti siitä väliltä. Basen ulkoreunojen kohalta poikki naps ja ruuvimeisselillä työstän pöyheäksi pumpulin. Sit nesteellä kastelu ja asettelen ne niin että koko deckki muurautuu vanusta ja nestekanavaan siihen ekaan kynnykseen asti eikä ihan pohjalle. Pitää tarkasti asetella ettei yhtään vanua ole kierteitten kohdalla/tiellä koska kun chimneyn laittaa paikalleen niin vanut voi liikkua mukana. Tämä toimii mulla ainakin täydellisesti ja itsekin olen taistellut varmaan viikon ajan tuon wickkauksen kanssa..

     
     
  19. #219
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Kuvailut juuri scottish roll - metodin.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  20. #220
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Nojoo, taiteilin tohon 0.85ohmisen claptonin. Wickaus Tähän tyyliin ja testiajolle. Höyryä pukkaa, vaan makua ei ole niin nimeksikkään. 25-watilla höyryä eikä makua, 27+wateilla poksuu eikä makua vieläkään. Kangerin 0.5ohmisella keraamisella coililla tulee paremmin makua ku tällä jostain syystä...

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •