Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 24 / 24

Aihe: Clapton lanka/coil

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Viimeset pari viikkoo on tullut clapton langasta coilit tehtyä. Itseasiassa ensimmäisen kokeilun jälkeen en oo muuta käyttänytkään kun on niin paljo parempi, muhkeet ja mehukkaat höyryt. 0,32mm kathalin päälle 0,2 lankaa porakoneella pyörittäen oon tehny, nyt tosin tilasin valmista claptonia kun oli muutakin tilauksen tarvetta.
    Ohmit claptoneissa tuntus olevan aikalailla ton ydinlangan mukaiset ja neljä kieppiä 2,4mm sisähalkasijalla antaa sen noin 0,8 ohmia mitä mun aikasempi vakio setuppikin, neljä kieppiä 0,32 kanthalia 2,4mm tapin ympärille.

    Tänään tein ensimmäisen kerran claptonia SS langasta, 0,25mm stainlessia 0,32mm ydinlangan päälle, vähän haastavampaa tehä tosta SS langasta mutta lopputulos ihan loistava ja en oo mistään kaupasta löytäny valmista SS langasta valmistettua claptonia. SS langanhan pitäs sopii claptoniin hyvin, se kun kuumenee ja jäähtyy nopeemmin kun kanthal ja se nimenomaan on clapton langan huono puoli et coili herää vähän hitaasti. Tuo SS-clapton tuolla aikasemmin mainitulla setupilla antaa ohmeja noin 0,6

    Tankkina mulla on subtank mini ja sen rba:han saa just mahdutettua tuon mun 4 kiepin setupin niin et langat ei kosketa toisiaan eli niinkus spaced..

     
     
  2. #22
    Mikähän ongelmana dual clapton setupissa? 50w saa tulittaa pitkään että lämpee, mutta sitten on hyvä kun on lämmenyt. Hirveesti höyryä, mutta ei maistu miltään. Asteittain kun tehoja nostaa, niin alkaa yhä enemmän maistua palaneelle. Pumpulit ei oo kyrvähtäneet. Setuppi ollu toiminnassa vasta 3 päivää.

     
     
  3. #23
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Orivesi
    Viestit
    5
    Oikeastaan pelkkää fusedclapton lankaa tullut käytettyä lähiaikoina. 2x 0.25-0.3 SS lankaa sisälle ja 0.09-0.125 NC80 päälle, hyvin möyhyää ja maistuu pienemmilläkin tehoilla ilman tukevammille claptoneille ominaista jälkipolttoa.

     
     
  4. #24
    Eric on tuttu täälläkin, tavallisia lankota tulee lähinnä käytettyä yksiakkuisissa meksuissa.
    Demon Killer:n alien wire ei sitten ole "oikeaa" alienia, vaan ribbon-ytimistä claptonia. Saa antaa vinkkejä valmiiseen alien-lankaan, en jaksa vapaa-ajalla lankoja pyöritellä pakollista enempää.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •