Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: E-nesteiden laatuvaihtelu

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    E-nesteiden laatuvaihtelu

    Olipa taas ikävä yllätys kun uusi erä suosikkimakuani Dekang RY4:sta maistuukin aivan kamalalle.
    Ensin syytin jo cartomizeria palaneesta ja epämiellyttävästä mausta vaan vika onkin nesteessä. Omalle kohdalle jo kolmas kerta kun saan pahaa e-nestettä. Pullossa tosin teksti R4 18mg, lähetteessä lukee myös että RY4 on makuna.
    Muilla vastaavia epämiellyttäviä kokemuksia?

    Minulla aikaisemmin on tullut paha VS4 vaporstationilta sekä paha Dekang menthol.

     
     
  2. #2

    Vs: E-nesteiden laatuvaihtelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Oodi Näytä viesti
    Olipa taas ikävä yllätys kun uusi erä suosikkimakuani Dekang RY4:sta maistuukin aivan kamalalle.
    Ensin syytin jo cartomizeria palaneesta ja epämiellyttävästä mausta vaan vika onkin nesteessä. Omalle kohdalle jo kolmas kerta kun saan pahaa e-nestettä. Pullossa tosin teksti R4 18mg, lähetteessä lukee myös että RY4 on makuna.
    Muilla vastaavia epämiellyttäviä kokemuksia?

    Minulla aikaisemmin on tullut paha VS4 vaporstationilta sekä paha Dekang menthol.
    Nettikaverini sai uudet nesteet TW:ltä kun sillä tapahtui sama siellä Red Labelin kaa. Mutta ei se varmaan käytäntö ole siellä että jos ei jostain syystä maistu kun ennen että vaihdetaan vaan aina uuteen pulloon.

     
     
  3. #3

    Vs: E-nesteiden laatuvaihtelu

    Mulla on Dekangit olleet aina tasalaatuista tavaraa. TW:n nesteistä niin vähän toistoa että ei osaa sanoa. Eniten ongelmia on ollut Vapor Stationin nesteiden kanssa joista ei tunnu kahta samanlaista erää saavan millään. Sitten on tietenkin se Jantyn Cappuccino mutta siinä taitaa olla kyse reseptin muutoksesta eikä laatuongelmasta.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    132

    Vs: E-nesteiden laatuvaihtelu

    iVapourilta tilasin ry4:sta pari viikkoa sitten ja maistui paskemmalta verrattuna edelliseen satsiin.
    Ry4 cartomizerit, joita myös tilasin, oli ihan hirveitä. Mausta tuli mieleen lähinnä joku nakkikojun paistinrasva.

     
     
  5. #5

    Vs: E-nesteiden laatuvaihtelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cde321 Näytä viesti
    iVapourilta tilasin ry4:sta pari viikkoa sitten ja maistui paskemmalta verrattuna edelliseen satsiin.
    Ry4 cartomizerit, joita myös tilasin, oli ihan hirveitä. Mausta tuli mieleen lähinnä joku nakkikojun paistinrasva.
    RY4 laatu vaihtelee paljon. Mulla taas iVapourElixirin R4 VG neste on oikein buenoo, mutta Dekangin RY4 PG ihan hirveetä skeidaa.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: E-nesteiden laatuvaihtelu

    Epäilenpä ettei tuo Cloud9vaping:lta tilaamani RY4 ollut Dekangin nestettä. Nimittäin siinä pullo oli outo ja teksti R4. Nyt minulle tuli varmasti aitoa Dekang RY4 nestettä ja pullo oli normaali, pakkauksessa teksti RY4 ja maku taivaallinen.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: E-nesteiden laatuvaihtelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Oodi Näytä viesti
    Epäilenpä ettei tuo Cloud9vaping:lta tilaamani RY4 ollut Dekangin nestettä. Nimittäin siinä pullo oli outo ja teksti R4. Nyt minulle tuli varmasti aitoa Dekang RY4 nestettä ja pullo oli normaali, pakkauksessa teksti RY4 ja maku taivaallinen.
    mistä tämä onnistunut maku tuli ostettua? Ainakin libertyn ry4 on namia.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: E-nesteiden laatuvaihtelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonto Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Oodi Näytä viesti
    Epäilenpä ettei tuo Cloud9vaping:lta tilaamani RY4 ollut Dekangin nestettä. Nimittäin siinä pullo oli outo ja teksti R4. Nyt minulle tuli varmasti aitoa Dekang RY4 nestettä ja pullo oli normaali, pakkauksessa teksti RY4 ja maku taivaallinen.
    mistä tämä onnistunut maku tuli ostettua? Ainakin libertyn ry4 on namia.
    HG:stä. Olen ostanut kans Libertyltä ja nanna sieltäkin tullut.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •